Smazání příspěvku

Nick:
Heslo:
Zavřít

klikni pro zmenšení fotky

J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 21.05

Férově zde napíši něco, o čem bych si ještě dnes dopoledne myslel, že nikdy nezazní... Mám u prdele případné ohlasy moralistů. Já a mí kamarádi fandíme AZetu podstatnou část našich životů, nejsme žádní mladí drozdi, na tom zimáku jsme něco zažili a poctivě odmakali a nenecháme si plivat do tváří. Nelíbí se nám, že je (bylo!) snižováno jméno našeho klubu.

Psal jsem zde, že včera jsme obráželi hospody a...

Bylo to několik dní předem plánované. V několika lidech jsme na závěr pivního večera chtěli navštívit ty hráče AZetu, kteří trénují v symbolech jiných klubů. Měli jsme sebou předměty (nejednalo se o střelné, bodné, řezné ani sečné zbraně), kterými jsme naše stanovisko chtěli podpořit. Trénovat v AZetu v hadrech jiného klubu je NEAKCEPTOVATELNÉ !!! Stalo se, je to za námi, je to minulost, každý z nás chybuje, i proto velice věříme, že se tohle, až na výjimky, které lze chápat, nebude nikdy opakovat. Moc si to přejeme a dotyčným, pokud budou dřít, budeme fandit. Protože hrají za AZet.

Jeden z těch hráčů (v hadrech jiných klubů netrénoval pouze jeden), jako by tomu osud chtěl, nás několik desítek minut před akcí sám kontaktoval. Od akce jsme na poslední chvíli upustili...

P.S. Závěrem zavzpomínejme na osud některých, kteří při působení v AZetu dávali najevo, že sympatie mají i pro jiný klub... Je nám absolutně u prdele, že Třinec či Vítkovice mají tituly, násobně více fanoušků, že jejich sláva je oproti slávě našeho klubu daleko větší. Jsme AZ Havířov!

"JSME SLAVNÝ AZET HAVÍŘOV, JSME HAVÍŘOVSKÁ ZVĚŘ, JESLTI CHCEŠ PATŘIT MEZI NÁS, TAK JEN SVÉMU KLUBU VĚŘ..."



Jméno: *
Vzkaz: *
Připojit obrázek
😀 😁 😂 😍 🤩 😜 🤑 🤐 🙄 😌 😴 🤢 🤮 😎 😟 ☹️ 😲 😱 😖 😣 😈 😤 😠 ☠️ 🖤 💙 🤍 💯 ❤️ 💣 👋 👍 👎 🧑🏾 🙏 💪 ➡️ 🔞 ☢️ 🔜 ✔️ 🙂 😉
Opište text z obrázku

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici třicet jedna:





J.R. from B.K. - Dnes, 13.18

Dnes k večeru nebo večer přinesu už 6. pokračování rubriky PÁR HOKEJOVÝCH PÍSMENEK.

Tentokrát jsme se s naším expertem zaměřili na to, jak moc může po posílení vyletět nahoru Kadaň, v neposlední řadě vám přinesu tipy na umístění po základní části Chance ligy, aktualizované podle toho, jak kdo čerstvě posiluje. Jak se změnil tip na Havířov? Projevil se už možný faktor Pastor?


J.R. from B.K. - Dnes, 7.35

Dnes se bude v Havířově natáčet.
Nejeden fanoušek ten profi filmový štáb (myšleno vážně, bez jakékoli nadsázky či ironie) uvidí, kdyby si někdo vylezl na nějaký kopec nad městem, byl by to možná i hodně fajn zážitek...
Jsem trochu zvědav, co na to hlídky Městské policie :-).


J.R. from B.K. - Dnes, 6.52

TEĎ NEBO NIKDY? Díl II.

Cítím, že lidé v klubu cítí, že "teď nebo nikdy". Že pokud se to nezlomí nyní nebo v sezóně, pád už bude jen velmi obtížně zastavitelný. I proto klub přichází se spoustou věcí, které se budou líbit.

Mohl bych zde řadit i permice. Opět jsem porovnal s mým oblíbeným rivalem z Přerova a zjistil, že v Havířově je máme o fous výhodnější. To je super zjištění, že? Za to, jak letos klub přistoupil k permicím a v jaké formě je nabídl, bych chtěl naše vedení pochválit.

A přesto jich prodáme nejméně v historii. Nejméně jsme jich prodali loni, letos čekám ještě horší číslo. Proč? Protože Covid? Protože povinné testy, různá opatření apod.? Někdo takto může uvažovat. Na druhou stranu - když nás s Přerovem srovnávám jednou, srovnám nás i podruhé. V Přerově ke včerejšímu dni prodali 234 permic. Moc pěkné číslo! Na Hané neřádí Covid nebo tam nejsou povinné testy, restrikce a opatření? Jakým číslem o prodeji zatím disponujeme my? Myslím si, že mnohonásobně nižším. Mnohonásobně!

Kde je tedy problém?

Lidé jsou všude (skoro) stejní. Pokud tedy mohou kupovat permice Přerováci, mohou i lidé z Havířova. Zamysleme se však nad tím, proč je nekupují. Nějaké argumenty? Důvody? Mám jich pár v hlavě, leč nyní je nenapíši. Pokud by někdo přišel s nějakým převratným, sem s ním. Protože vím, že mnoho lidí "to" svádí na kraviny. Na totální chujárny.

Myslím si, že nejdůležitějším důvodem nízkého prodeje permanentek v Havířově je aktuálně velmi slabý zájem o AZ. Bohužel, ale je to tak. o jo, jenže čím je ten nezájem způsoben? Dobrá otázka! Včera jsem stál na rohu zimního stadionu s marketingovým manažerem, prodával jsem mu věci na dnešní natáčení. A aniž by to bylo domluveno, šel kolem fanoušek David-Parthner. Fanoušek, který toho pro AZ udělal moc, hrozně chytrý kluk, jehož názory já rád vstřebávám. Zastavil se u nás. A připojil se k debatě s panem Raszkou. Já mohu být vůči našemu vedení vysazený, zaujatý, neobjektivní. Jsem ale rád, že právě David-Parthner řekl svůj názor na to, proč je o AZet aktuálně velmi slabý zájem. Jsem rád, že marketingový manažer slyšel tato slova od někoho jiného, od někoho, komu to pálí, kdo nemá zapotřebí si vymýšlet, schovávat nezájem za hlouposti a nereálné věci...

O tom, co je předmětem aktuálního nezájmu o AZet, jsem před několika týdny umístil na tento web anketu. Hlasovalo v ní 100 lidí, výsledky mě zaujaly, nepřekvapily. Co nevidět bych třeba 8 nejčastěji zmíněných důvodů rozebral. Sdělil na ně svůj názor, protože některé jsou zcela opodstatněné, jiné jsou hovadiny a dotyční, kteří takto hlasovali, svůj hlas buď nemohli myslet vážně nebo jen velmi málo přemýšleli...

Čím dnešní povídání uzavřít? Aktuální pochvalou pana prezidenta Mrowiece (zbylé členy vedení nepochválím, protože je zakázáno o nich psát)! Je na něm patrné, že se před touto sezónou snaží. Nebo jinak. Ne, nežije tím tak, jako pan Tobola, Pluháček a jiní, což by lidé ocenili, nevídáš jej na zimáku od pondělí do pátku, což by také nějak působilo a budilo dojem, nicméně alespoň dává docela volné ruce těm, kteří povědomí o AZetu mohou měnit. A kromě volných rukou to třeba bude i nějaká ta kačka. Kterou jim dal nebo dá. Pan prezident Mrowiec cítí, a vnitřně bije na poplach, že "teď nebo nikdy". Já, i z indicií, které mám, mu tu snahu věřím. Vnímám ji. Na druhou stranu je však těžko říct, zda není pozdě. Je to podobné, jako když kluk, který podváděl svou dívku, si jednoho dne řekl, že konal špatně, řekl si, že se změní, začal se chovat jinak, své dívce je věrný. Však dotyčná, která o nevěrách ví, má ty zlé zážitky pořád v hlavě. Bude svému klukovi nyní věřit, když se v něm nejednou zklamala? Nevím, zeptáme se jí... Ta holka má dvě možnosti. Buď svému chlapci odpustí a zapomene na vše špatné, co bylo. Snadno se to poví, však v životě to tak chodí jen velmi zřídka. Když je ve vztahu narušena důvěra, už to mnohdy není ono. Proto bych se nedivil, kdyby dívka prahla po novém chlapci. Začala znovu, od začátku. Kdoví, co se jí honí v hlavě... A navíc - její kluk se jí omluvil a pak... Hergot, k čemu v mém příběhu o klukovi a holce přirovnat těch stopade na Třinec?


dzandra - Dnes, 9.24

Hlavně když má Přerov asi o 30 000 méně obyvatel


J.R. from B.K. - Dnes, 9.30

I proto říkám, že bychom měli být skoro ve všem lepší než Přerov.
A my jsme, jako klub, aktuálně, skoro ve všem za nimi.
I takové věci jako jednání lidí v klubu s hráči apod., prý den a noc. Je toho víc, nejen věci, které fanoušek vidí...

P.S. Nicméně těším se, až budeme skuhrat na Covid. Kdy myslím si, že třeba přerovského Zubra, čili generálního partnera Hanáků, se určitě dotkl víc... Za každou jednu neopodstatněnou výmluvu na Covid by měl přijít jeden Boží flákanec...


pan Ó - Dnes, 12.52

Ty počty obyvatel jsou trochu zavádějící. Do Přerova na hokej se sjíždí lidi z širokého okolí (perimetr cca 20 Km), takže to v číslech může být +/- stejně. Ono se to nezdá, ale když přijede 5 lidí z jedné dědiny, 10 z druhé, 20 z menšího města v okolí... Situaci u vás neznám, ale v okolí máte Vítkovice a Třinec a to vám možná bere lidi.
No a taky tu hraje roli faktor předchozích úspěšných sezón - Přerov od postupu do 1. ligy ani jednou nechyběl v play off. U vás to bylo jak kdy...


J.R. from B.K. - Dnes, 13.09

pan Ó: Rozumím Ti (i když také tam máte ty Mory, Prostějovy...), nicméně pořád si myslím, že Havířov by se měl s Přerovem ve všem minimálně rovnat.
P.S. Komu fandí lidé z Troubek, Dubu nad Moravou, Bedihošti a především z Tovačova? Ten mi přijde přesně na půl cesty mezi Přerovem a Prostějovem :-).


pan Ó - Dnes, 13.33

Havířov a Přerov jsou opravdu srovnatelné kluby, to souhlasím.
Mora i PV mají svoje "spádové" oblasti.
U hraničních měst a obcí to asi nejde říct úplně generálně, ale zkusím svůj odhad, co převažuje - Troubky - PR, Dub - OL, Bedihošť - PV, Tovačov - myslím, že PR, Kojetín - PR. Ale v každé z těch obcí může být někdo, kdo fandí rivalovi, protože tam chodil do školy, pracuje tam, pochází odtamtud on, manželka, děda... No a taky musíš započítat pár lidí z okresu KM, kteří do PR na hokej jezdí. Vám možná tahle spádovost chybí.
U PR pak hraje roli i určitý marketing - regionální hrdost na místní značku piva (to je prostě velice silný propojení), na což lidi slyší a tohle může taky něco přidat...


J.R. from B.K. - Dnes, 14.14

Díky za zajímavosti!

Ano, ok, souhlasím, nicméně i s vaší spádovostí nemáte oproti nám ten lidský potenciál výrazně vyšší. Víš jak to myslím ;-). Navíc jo, i vám ty návštěvy v průběhu let kolísají či klesají, však přijde mi, že u nás je to markantnější. A úplně na výsledky bych to nesváděl...

Plus určitě nechci, abychom opomenuli také fakt, že přerovské vedení to dělá docela dobře. Dovedu si představit, že x lidí u vás na něj remcá (jako všude), ale ve finále za něj mohou být rádi. Mně jako, v tomto případě nezaujatému, fanouškovi přijde, že fakt se vaše vedení hodně snaží...

P.S. Třeba Jura Krisl různým svým obdivovatelkám či známým často říkal, že je v Přerově hrozně spokojený, že ten přístup k hráčům od vedení, ale i další věci, že je to tam moc fajn...


vasil - Dnes, 18.50

Ještě můžu pro zajímavost dodat že do Přerova na hokej jezdí velké množství lidí z Lipníka nad Bečvou a hlavně z poměrně početných Hranic na Moravě. A jedna perlička, co se týče hranice fanouškovství PRxVS. Říká se, tuto hranici tvoří městys Dřevohostice. Po Dřevohostice Přerov, za Dřevákovem Vsetín. Je to i taková přirozená zemská hranice, kde se dělí Háná (Záhoří) a Valachy 😉


J.R. from B.K. - Dnes, 6.05

Během Vánoc bych chtěl v hospodě 100 komínů pořádat soutěž MISS, kdy účastnit se budou partnerky hráčů AZetu (korunku bude předávat přítelkyně Jakuba Šlahaře, která v roce 2014 vyhrála nultý ročník), když jsem dnes viděl na procházce u zimáku Tomáše Fučíka se psem a přítelkyní, bylo mi hned jasné, že ta si bude říkat o jednu ze tří korunek... 🙂😎 #beautiful


Rst - Dnes, 6.06

Miss Ostrava vždycky Sialini. Tedy i Havířova.
Pro neznalé: Roman Sialini


MatyAZ - Včera, 16.40

Druhá dávka očkování zamnou,zatím se to dá..jen 2 hodiny už necítím levou ruku Pfizer),tak snad to bude vsechno 😜


J.R. from B.K. - Včera, 20.25

Pochvala! 🙂
V pondělí jde nakonec i David Foltýn. Kamarád, který s ním pracuje, mi psal, že se mu David během svačiny svěřil, že už chce bez nervů chodit do galerií, do divadla, na výstavy...


J.R. from B.K. - Včera, 12.03

Mnoho lidí si bude říkat, že to, co nyní napíši, je hodně přitažené za vlasy, nicméně opravdu si to myslím, jsem o tom přesvědčen a mohl bych sáhodlouze rozvést...

Atmosféra při utkání proti Třinci bude mít vliv na návštěvnost na zimáku v sezóně 21/22. Pokud to proti Třinci bude stát za vyliž prdel, v sezóně si návštěvu zimáku spousta lidí rozmyslí. A opačně...

Když si vzpomínám na vše, co se zhruba před rokem dělo, jaké hnusy, nevím, jak moc mi na atmošce proti Třinci záleží. Na některé činy a skutky by se nemělo zapomínat. I proto zavzpomínám...

Po přípravném utkání proti Vítkovicím, zhruba před rokem, kdy svůj první havířovský onlajn ze zápasu psala 17 letá fanynka Klára, jsem zde dotyčnou výrazně pochválil. Bylo to v době, kdy naše klubové barvy komolil redaktor Káňa, slečna Klára do onlajnu napsala, že hrají černo-modro-bílí (postupně začali náš klub takto nazývat třeba i redaktoři webu hokej.cz, nový ofiko fanshop ponese název Trojbarevní apod.). Jak říkám, Kláru jsem s radostí pochválil a poděkoval jí za to, že mi na vazbu posílala vytištěné statistiky AZetu, posílala mi reporty, zajímavosti z hokeje apod. Moc jsem si toho vážil a nikdy nezapomenu!

Co se dělo poté? Tiskárna přijala požadavek pana magistra Vlčka k vytištění mého příspěvku, rychlé pelášení za slečnou Klárou, otázka, zda je můj příspěvek pravdivý. Když bylo odkývnuto, že je, bylo dotyčné řečeno, že s takovým člověkem nemůže Mgr. Vlček spolupracovat. S člověkem, který nějak naložil se svým volným časem, s člověkem, jehož volnočasové aktivity nijak neovlivnily případnou práci pro redakci klubového webu, kdy všichni víme, jak kvalitní onlajny naši redaktoři píší a jak moc tehdy sháněli posilu do svého týmu...

Když nás slečna Klára o tomto informovala, poslal jsem ze svého mobilu dvě zprávy. Jak prezidentu Mrowiecovi, tak marketingové manažerce Kotulové. Výsledek? Prezident nám na schůzce sdělil informace, které nyní nestojí za řeč, slečna Kotulová pak slečnu Kláru ihned přijala "pracovat" pod sebe...

3 dny poté, co Mgr. Vlček "vyhodil" slečnu Kláru, a my o tom ještě nevěděli, pak dotyčný vystoupil na schůzce fanoušků s vedením s požadavkem, abychom všichni táhli za jeden provaz...

Následovaly jediné dva zápasy sezóny 20/21 s lidmi na tribunách, v obou zápasech byly slyšet hlasité protesty (a vidět transparenty) proti chování Mrg. Vlčka. Toho "zachránila" pandemie. Však věřím, že díky pandemii se jen tak nezapomene...

Slečně Kláře jsme po prvním utkání AZetu v minulé sezóně zdarma darovali sezónní permanentku, jako sladkou odměnu jí předali 2 kg namixovaných gumových bonbónů, které nám pro dotyčnou předal jeden z fanoušků (díky!).

Budou doufat, že Mgr. Vlček, jakožto učitel na ZŠ Gorkého, jednou chytne třídu deváťáků, kteří mu, jak to tak u takových dětí občas bývá, provedou pár hnusných naschválů. Aby zavzpomínal, jaké on tehdy, slečně podobného věku, udělal sám...

AZet do toho !!! ❤️


Ondra088 - Včera, 13.37

Jak moc podle tebe bude mít vliv na návštěvnost fakt, že se člověk bude muset prokazovat očkováním či negativním testem. Za mě bych řekl, že dost. Navíc od září se bude za ty testy platit a to podle mě bude pro veškeré sportovní kluby o dost horší co se týká návštěvnosti .


J.R. from B.K. - Včera, 14.28

Včera jsme na tohle téma s klukama sáhodlouze debatovali.
Co člověk, to názor, každý to vidí trošku jinak.
Já to vidím možná zkresleně, protože já jsem očkovaný, mám v telefonu ZELENOU aplikaci TEČKA, přijdu ke vstupu, ukážu kód, nic neřeším, jdu dovnitř, jednoduché jak facka, nejsem absolutně nijak omezen, pískám si.
Je mi ale jasné, že pro spoustu lidí to bude problém (a také pro spoustu pozérů to bude "problém"). Né při utkání proti Třinci, protože dovedu si představit, že pro jeden den to zájemci o hokej podstoupí, spíše pro utkání v sezóně.
Na druhou stranu - ten vývoj všeho kolem koronaviru se tak rychle mění a vyvíjí, že bych si neodvážil predikovat, co bude v září, v říjnu, vše může být jinak...

P.S. Nevěřím, že Vláda před volbami zpoplatní testy ;-).
P.P.S. Jsem rád, že hokejové soutěže začínají později než fotbalové, právě ty fotbalové nám ukáží, co na hokeji čekat, o kolik % jsou ty návštěvy řádově nižší.
P.P.P.S. Když jsou lidé šulini a nechtějí se naočkovat (přitom proti jiným nemocem očkováni byli), ať sedí doma. Jejich věc... Na druhou stranu - už jsem zde o tom nejednou psal, chyba je i na straně klubů, které, až na výjimky, nevyvíjí aktivitu. I proto respekt velká pochvala třeba na Vsetín, do Českých Budějovic nebo nově do Prahy do Edenu, kdy přístup Slavie k očkování a celkově svým fans je příkladný. Ty kluby, které na to nyní serou, klidně ať na podzim případně bečí. Teď se mají snažit.


Ondra088 - Včera, 19.54

Hele určitý pohled na danou vec už se dá trochu odhadnout. Vemme si třeba zlatou tretru na ni neprodali ani 800 lístků z toho co mohli. To samé plazak ve Vítkovicích za normální doby prodali na finálový víkend 2500 lístků na den, teď neprodali ani těch 1000. Parahokej mohli 2500 na den, a taky to ani na jeden den nevyprodali. Takže za mě je to faktor velký a Vem si, že na tyto akce sis test platit nemusel. Možná v tom hraje trochu i faktor strachu z možné nákazy, při větším zhluku lidi. Jako říkám pokud bude test za 300 třeba, ak na běžné utkání jakéhokoliv sportu přijde méně lidí, než za normální doby, jelikož si neockovany člověk bude vybírat co případně navštíví. Ty bys řekl, že se má každý naockovat, ale určitě znáš i pár fandů z hokeje, co to absolvovat nechcou a tak na hokej jít chtít nebudou, pokud jim vyjde test +lístek na 400 treba.


J.R. from B.K. - Včera, 21.05

Hele, jasně, chápu, nicméně události, které zmiňuješ, byly před nějakou dobou, ta doba Covidu a očkování se pořád vyvíjí a mění, počet očkovaných od té doby vzrostl, já ty Tebou zmíněné události nepokládám za měřítko. Fakt počkejme na ten fotbal, třeba hned na neděli na Baník.
Mimochodem, ruku na srdce, Zlatá tretra už nikdy nebude jako dřív, spousta lidí tam chodila jen kvůli Bolta. A parahokej? Nechci být vůči těmto borcům zlý, nicméně myslím si, že to byl jednoroční boom, který nemá šanci vydržet. Přes všechen respekt k těm sportovcům - dívat se na to nedá, hrozná nuda... Ale jinak jasně, určitě tahle doba některé lidi z tribun vezme. Určitě. A nejen tím, že budou "muset" chodit na testy nebo že se někdo třeba bojí nákazy, ale také tím, že spousta lidí si za ten rok navykla na jiný styl života. Na tohle mnozí zapomínáme... A je i na klubech, aby těmto lidem připomněly, jaké to dříve bylo a zase může být!

Placené testy? Neuvěřitelně se na ně těším. Kéž by byly. Ale jak jsem napsal výše - nevěřím, že do voleb budou.

Řeknu nyní něco trochu v nadsázce. Po našem uvěznění de facto nebyl normální hokej. Zrušilo se Play-off, odpískala se celá následující sezóna, čert ví, jaká bude tato. Z legrace říkám, že ten nahoře nechce, aby se normálně hrálo bez nás :-). Čili když to řeknu trochu škodolibě - neočkujte se, netestujte se, seďte doma na prdelích. Dobře vám, a vlastně nám jako společnosti, tak. Za blbost se platí. Vše se vrátí do normálu v době, kdy mi vyprší zákaz - ten nahoře to má dobře vymyšlené :-).

Dneska jsem hovořil s marketingovým manažerem klubu a řekl mu věc, kterou vytesám - pamatujte, že mnoho lidí, kteří na hokej nebo fotbal nebudou chtít přijít ze 100 různých důvodů, tak svedou to na povinnost jít na test. Takových kriplů, kteří nechodili už dříve a jen hledali záminku, je plno (na druhou stranu respektuji ty, pro které je ten test fakt tak zásadní problém - zdravím do Dolní Suché). Tohle jsou a budou pro mě největší looseři.

P.S. S jedním kamarádem jsem se vsadil o 500,- a s druhým o 300,-, kolik přijde na zápas AZetu s Třincem lidí. Tak uvidíme. Pokud dojde na Tvá slova, promrdám 800,- :-). Jo a... Perlička a poukázání na to, že soudy mnohdy nepřemýšlejí nad uděleným trestem? Mohu navštívit utkání AZ Havířov vs. Třinec, nemohu však na ligové utkání Hronov vs. Bílina, je pravděpodobné, že bychom tam s kolegy týrali malé děti...


Toman - Včera, 21.22

J.R.: co se týče placených testů- v noci v práci jsem četl článek na idnesu s náměstkyní Vašákovou. Tam říkala že potvrzení o protilátkach nebudou uznávat, protože to není potvrzení o bezinfekčnosti. Z logického hlediska mi vychází že nemohou platit například PCR testy- protože to že jsi bezinfekční v tento daný moment neznamená, že nebudeš infekční v průběhu platnosti testu-viz let olympioniku do Tokia...a očkování asi taky 100% neznamená bezinfekčnost.. no celé mi to od ní připadalo jako pharma lobby. Chceš odkaz,nebo si ten článek najdeš sám?


J.R. from B.K. - Včera, 21.32

Odkaz nepotřebuji, po článku se pídit nebudu, je mi to šumák.

Já mám v sobě 2x Modernu, těším se na příští rok na přeočkování, protože v havířovském Očku to pro mě byl 2x moc fajn zážitek, v telefonu mám apku TEČKA, nejsem nijak omezen, cítím se jako v roce 2018, vy (nemyslím nikoho konkrétního) se třeba uhryzejte nasráním a zlobou proti systému.

P.S. Včera jsem četl tweet jednoho Slávisty. V sobotu zažil vyprodanou Štvanici, v neděli fandil Sešívkám v sektoru ve Zlíně, cítil se jako před několika lety. Každý normální se teď takhle bude cítit. Jsem za ně rád. Že tahle odměna tu pro ně je.


Toman. - Dnes, 5.50

Tak já mám po hokeji na aspoň 2roky.. spíše více než méně..kovid nekovid.. trochu nadhledu by si ale mít mohl. Na jednu stranu náměstkyně říká, že díky promořenym a očkovaným je tak málo lidí v nemocnicích. Používat plazmu promořenych na léčbu to ano,ale dát je do roviny s očkovanýma to ne.. a jako dárce krve mohu na rovinu říct, že už nedám ani kapku lidu českému


Rst - Dnes, 6.00

Zbytečné to řešíte. Byt Havířov po 4 kolech první, přijde na Jihlavu ( Vsetín) v sobotu třeba trojka, třeba i čtverka :))))
No a prohrat 2 kola, přijde tam Džon a Vlček. Plus Klára.
Džonové hledání problémů ... Vlastně tomu nerozumím. Slavia. Hrát picu, těžko je dle jeho slov kokot evropského střihu. Nebo formátu. Byli by v piči.
Dotahni Džon Číňany, vyhraj tu naši srandu (:())))) /,následně tu druhou kokotinu no a pak tu mudruj

.,. eeech, rozuměj(te) :
Prikladejte (Dzonovym) požární am min rozměrů.
Že nechodíte: vůbec se vám nedivím. Než by mě tam nalakali nějací PR curaci, má šel bych se stydět
Že je Havířov neatraktivní soupeř a i pro vás mimo srdcaru nudná záležitost, není dle mě nějaká chyba PR vemen.
Prostě jednou přijdete (třeba na Vsetín o Vánocích), a jindy ne. Kdyby se vyhrávalo, chodíte jak na Tři ec (Vítkovice).
My tady, to se snad i divím, kdo by chodil na Zlín,dostal by přes hubu.

Chtěl jsem říct, že kdybyste útočili s vážným zájmem na ligu, jedete!
To je gró mého příspěvku. Že by chodili lidí.
Ano, i já rád vzpomínám na Hav - Opava (Hodonín, Přerov, Vsetín), Kdy tam byla čtyřka, pětka.....


J.R. from B.K. - Dnes, 6.17

Rst: Kurva, Ty ses včera večer hodně vylil, co? 😁
Kdybys fandil a chodil tak, jak posledních x let jenom mudruješ, možná by Tvá slova o fanouškovství měla i váhu 😟.

P.S. Sparta ty peníze měla a má velmi podobné. Že tu srandu ani druhou kokotinu není moc schopná vyhrávat, to moc neřeším. Nicméně v aktuálních klubových věcech mimo trávník je dnes mnoho let za Slavií. A klidně do toho šuplíku "mimo trávník" vlastně můžeme počítat fans, ultras i hools aktivity. Neuvěřitelné, jak se kormidlo v Praze, během pár let, úplně otočilo, jak Slavia dává Spartě skoro ve všem na prdel. Přeju Spartě, ať Slavii dožene. Ať jsou na podobném levelu (ve všem), pak ta liga bude pro nezaujaté zase o trochu atraktivnější...


Rst - Dnes, 6.37

Pokoušel jsem se to i opravovat; strašně blbě se to tu píše.
Vyhrajete pár kol, přijdou lidi. Jinak ne. Leda na Štěpána.


J.R. from B.K. - Dnes, 9.36

Rst: Problém v Havířově není primárně o výhrách nebo porážkách. Když jsem byl na vazbě, klub vyhrával, chvíli hrál druhý flek, hrál nejlepší sezónu v 1. lize za posledních x let. Já se těšil na pondělní Sport, abych si přečetl, kolik přišlo lidí. A lidé, světe div se, nechodili. Ani po vítězstvích. Jasně, návštěvy nebudou stejné, když budeme hrát 4. nebo 13. flek, ale ta hniloba je primárně jinde.


J.R. from B.K. - Včera, 11.13

Ještě dvě zajímavosti ze sobotní Štvanice...

Říkal mi kolega, který na galavečery bojových sportů začal chodit už před mnoha lety, jak obrovsky se změnila sorta lidí v publiku. Dříve to byli hlavně lidé, které tam čekáš. Poznáš je mnohdy dle vizáže, oblečení, často lidé z fotbalu, posiloven, tělocvičen apod. Dnes? Prý fakt akce pro, jak se s oblibou říká, "rodiny s dětmi" :-). Hrozně moc párů, holek, starších lidí, fakt výrazná změna. Holt Oktagon je dnes už komerční a celospolečenská záležitost...

Zajímavost druhá? "Klubové" symboly jednotlivých fighterů na lidech v publiku? Bylo vidět něco málo oblečení BJP od Denisy Procházky, něco málo od Karlose Vemoly, ale brutálně hodně, fakt hrozně moc, od Melouna Petráška... Který potvrzuje, že i přes 18 měsíční absenci zápasení a navzdory předchozím 3 porážkám v řadě je možná nejoblíbenější tuzemský fighter...
Připomeňme si jeho nástupovku před 2.5 roky v Ostravě :-).
https://www.youtube.com/watch?v=01F47lHmYvA&t=179s
P.S. Zajímavost k Melounovi? Říká, že aby nastartoval kariéru, tak skončil s civilním zaměstnáním. Předtím pracoval jako soukromá ostraha domu, pozemku a jedné zámožné rodiny. Prostě takový osobní bodyguard 😎.


J.R. from B.K. - Včera, 7.04

S láskou a nostalgií vzpomínám na narvané autobusy, které jezdily domů po hokejích. Z autobusového nádraží jely hned po zápase minimálně 2 šestnáctky, 2 čtyřky, šestka, devítka, trojka a další, vše narvané. Cedulka za předním sklem často dlouhého vínového Ikarusu, tzv. čabaje, vyrobená z kartónu "POSILA HOKEJ" měla své kouzlo.

Už to není, co to bývalo.

Jeden z důvodů?

V Praze je aktuálně registrovaných 917 000 motorových vozidel. Před 20 lety to bylo 620 000, před 30 lety 336 000, před 60 lety pak 45 000. Nemyslím si, že v Havířově ten poměr bude výrazně jiný...

A jelikož jsou to spojené nádoby, najdeme zde i jeden z důvodů, samozřejmě né primární, proč už po hokejích nejsou tak plné hospody...


J.R. from B.K. - Předevčírem, 21.02

TEĎ NEBO NIKDY? Díl I.

Myslím si, že z některých kroků pana prezidenta Mrowiece, potažmo celého našeho velmi úzkého vedení, lze vyvodit dojem, že TEĎ NEBO NIKDY. Jak to myslím? Tak, že pan Mrowiec má pocit, že pokud to, co protéká mezi prsty, nezachrání letos, kdy má pod sebou obrovsky snaživého markeťáka, nezachrání to už nikdy.

Klub velice trápí, že se návštěvy snižují. Třeba to tak nevypadá, ale velice trápí. Na druhou stranu je zvláštní, že když člověka něco trápí, tak několik let se neděje nic moc pro nápravu situace. Letošek se mi zdá jiný... Nebo tedy zdál. Pod vlivem nových okolností musím použít minulý čas.

Myslím si, a opět je to pouze a jen můj pocit, že nový marketingový manažer Raszka má volnější ruce než jeho předchůdci, než slečna Kotulová, pan Kučera apod. Na jednu stranu je to vůči jmenovaným nefér, na druhou stranu tady opět a zas cítím, že "teď nebo nikdy". Cítím, že klubové vedení si uvědomuje, že nám víc a víc teče do bot a že další liknavý přístup by byl smrtící...

V několika dalších dílech se k tomuto tématu ještě vrátím, leč nyní odbočím k první konkrétní věci.

Vstupné na utkání proti Třinci.

Moc dobře vím, že doma proti Třinci jsme naposledy hráli v létě roku 2013. Byli jsme čerstvý ligový nováček, obrovský boom. Také, stejně jako letos, to bylo první přípravné utkání v sezóně. Dohledal jsem si, jaká byla naše tehdejší cenová politika.

Tehdy stálo vstupné na ligu 70 Kč, dnes 100 Kč, čili za 8 let nárůst o 42 %.
Však tehdy stálo vstupné na Třinec 30 Kč, dnes 150 Kč, čili za 8 let nárůst o celých 400% !!!

Na ligu meziročně zvýšíme vstupné o 42%, na Třinec desetkrát tolik? Je to fér? Není to šílené?

Opět jsem se dnes radil s několika lidmi, kteří do toho vidí, jejichž názory mám rád, kteří mají co říct. Ano, na jednu stranu mohou naši cenovou politiku chápat, na stranu druhou, protože musíš se na to podívat v kontextu věci, však kroutí hlavou...

Ano, kdyby na hokej chodily pěkné návštěvy, kdybychom o každého jednoho diváka už řadu let nebojovali, mohli bychom si napálit vstupné na 150 Kč. Mohli. Ale kurva... My jsme na tom s návštěvností zle nedobře a ještě uděláme tohle? Strašně by mě zajímalo, čím si klub toto zvýšení ceny zdůvodní. Protože tady není čím. I díky tomu, že o pár dní později hrajeme proti extraligovému Zlínu a vstupné bude 3x nižší. Je to postavené na hlavu a žádný argument typu posílení Security a kdesi cosi prostě neobstojí... Nebo jo? Dejte nějaký.

Tvrdím, že jen minimum lidí nepřijde na Třinec proto, že vstupné je vysoké. Ti lidi dojdou. Zároveň však tvrdím, že spoustu těch, kteří na Třinec přijdou, naštveme z dlouhodobého hlediska. Kupecké počty? Díky zvýšení vstupného na tom něco vyděláme. Ten den. Jenže, a já si myslím, že tohle našemu vedení nedochází, my ty peníze zase prosereme tím, že ty lidi ztratíme z dlouhodobého hlediska. Ano, ztratíme je! Věřte tomu. Ten člověk, který se v říjnu bude rozhodovat, zda jít či nejít na hokej, si vzpomene, že klub jej v srpnu nasral. Ten člověk to v tom srpnu klubu nedal najevo, protože Třinec byl nakonec velké lákadlo, však dá to najevo při příležitosti jiné... Věř tomu.

Na Třinec může přijít maximálně 3000 fanoušků. Mám vnitřní tip, kolik jich přijde. A když si jejich počet vynásobím třeba x50 (čili cenou, o kterou je vstupné navýšeno zbytečně), nevyjde mi nikterak závratná částka, kterou tím vyděláme. Fakt takhle riskujeme? Vyděláme málo, nasereme hodně. Jak zde přede mnou někdo napsal, já zde cítím jistou hamižnost... Dovedu si představit jiná odvětví v klubu, kde lze ušetřit peníze a díky tomu nenavyšovat vstupné na Třinec.

Často zde dávám, a v dalším pokračování ještě i dám, za vzor Přerov, se kterým bychom se měli měřit, kde to dělají lépe. Přerovští doma přivítají Zlín. Do jisté míry svého rivala. Cenu, oproti utkání s námi nebo s Nitrou, tuším nenavyšují. Ví proč. Jim se to vrátí. A už vrací. Třeba tím, že letos už prodali 197 permic. To je skvělé číslo (v Přerově není Covid19?). My kolik? 3? 4? Tipuju, že maličko... Zamysleme se proč!

Když Přerov spustil prodej permic, vystoupil už poněkolikáté pan Pluháček, jednatel jejich klubu a fanoušky SÁM ZA SEBE OSLOVIL. Pecka! Ten fanoušek to hned vnímá jinak. A já, byť nejsem Přerovák, si myslím, že mnozí na něj slyší a dají. Proč něco podobného neudělá náš pan prezident nebo jiní šíbři z klubu? Řeknu Vám proč. Ten efekt prodeje permic, díky špatnému renomé, které naše vedení má, by byl opačný a těch lidí by si tu permici možná koupilo ještě méně. Ti lidé mají alergii. Za posledních pár let je zde velká alergie, se kterou, kdy vedení je v roli lékaře, příliš nebojujeme. My ji naopak podpoříme tím, že si lehneme do vysoké trávy a máme tu alergii ještě silnější. Tou vysokou trávou myslím výši vstupného na Třinec...

Bojujeme o každého fanouška. Marketingový manažer činí plno kroků, kterými jej chce získat zpátky. Obrovsky se snaží. A potom přijde jedno z prvních sezónníc


J.R. from B.K. - Předevčírem, 21.03

Bojujeme o každého fanouška. Marketingový manažer činí plno kroků, kterými jej chce získat zpátky. Obrovsky se snaží. A potom přijde jedno z prvních sezónních rozhodnutí našeho vedení a těm, o které chceme bojovat, trochu plivneme do tváře. Hned na úvod, aby si fanoušek náhodou nezvykal, že o něj klub stojí... Nevím, zda je to k smíchu nebo k pláči, ale je to pořád dokola. Furt, furt, zas a znovu. Fakt nám těch pár tisícovek navíc stojí za to, že lidi nasereme a oni nám to opět dají najevo? Fakt jsme nepoučitelní? Vstupné můžeme zkoušet navyšovat tehdy, když toho diváka máme. Né však tehdy, kdy ten se rozmýšlí, zda vůbec přijde, i kdyby to bylo zadarmo.

Cítím, že lidé jsou nasraní, frustrovaní, bez zájmu, bez zájmu o AZet. A my, místo abychom je nyní zkusili zviklat, pomalu na nich pracovali, tak přijdeme s něčím, co mi přijde zvláštní. Nešťastné. Bereme lidem chuť. Více, než ji mnohdy bere Covid19. Sám za sebe jsem se po delší úvaze, která vyvrcholila dnes, rozhodl, že do utkání proti Třinci nedám žádnou svou osobní organizační snahu a aktivitu. Ačkoli bych rád, tak cítím, že ta by přišla vniveč. Nemá na koho dosednout, když vzali jsme chuť... Vím, že mé rozhodnutí bude pro některé klubové činovníky vlastně dobrou zprávou. Nechť je jim přáno. V dlouhodobém měřítku však... Ale o tom až jindy...

P.S. Tuším (nebo vím?) že uvnitř našeho klubu nebyl jednotný názor na výši vstupného na přípravné střetnutí s Třincem.

(pokračování druhým dílem zase zítra, vrátím se ke gró myšlenky "Teď nebo nikdy")


avatárek - Předevčírem, 20.25

Pořez do Sokolova


J.R. from B.K. - Předevčírem, 21.40

Aha, tak proto na oslavě Honzy Maruny U Lenina tak vykřikoval Baník, Baník.
On už tehdy tušil :-).

Pořez, věřím, a budu držet palce, že když budeš v sezóně pořádně makat, že si za Vary tu ELH zahraješ! 💪


Autonomo - Předevčírem, 13.25

Trochu jsem projel Instagram, kdy mě zajímaly profilovky nově příchozích tváří v našem dresu (Poruba).
Výsledek?
4 z 6 (co mají IG) nováčků mají jako svou profilovku foto v dresu svého bývalého klubu. Třešničkou na dortu pak byl popisek v profilu “bílé srdce, modrá krev”.
A hráči, co zde už byli loňskou sezónu? Při procházení jejich profilů jsem si říkal, že to je příkladné. Buď civilní fotka nebo náš dres. Až u posledního na mém seznamu (skoro jsem na něj zapomněl) jsem se málem pozvracel, když kluk, co u nás hraje x let má profilovku v dresu Vítkovic.
Možná jsou to pro někoho kraviny, ale tohle mě irituje. U nově příchozích to člověk může chápat. Ještě se nehrál zápas, nemají fotku v novém dresu (já bych sice volil v takovou chvíli civilní) a tak to třeba napraví, ale u hráče, co už je v Porubě v podstatě “doma”. Nevím, jak se k tomuhle stavět.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 14.00

Za tento příspěvek jsem velice rád.

Protože mnozí, když takto nebo podobně uvažuju já, si řeknou "Bože, ten zas přemýšlí nad volovinami, vždyť to jsou nepodstatné věci". Ano, pro mnohé, kteří tím klubem tak nežijí, třeba jsou. Ale ono se ve finále ukazuje, že nejsem jediný, kdo tak přemýšlí, kdo chce, aby se hráči prezentovali příkladně. Protože "koho chleba jíš, toho píseň zpívej"!

Jsem opravdu rád, že takto uvažuješ a až věci začneš případně řešit, napiš pokračování příběhu, budu se těšit :-).

Já se přiznám, že nám dal Veselka takovou práci s projevováním své náklonnosti k Třinci :-), že na projíždění instagramů nemám :-). Nemám na to nervy :-). Bojím se, co by tam na mě vybaflo. Takže já se do toho, což mi přijde ještě větší "extrém" než nošení symbolů ve městě, už raději nepouštím. Navíc, a bude to znít divně, některé ty mladé možná i chápu. Profilovka na IG, oni na to balí holky, spoléhají, že na Rideru je větší šance si prcnout :-). I proto asi nedokážu říct, jestli profilovku na IG ještě řešit, nebo už je to moc, už moc velký hrot z naší strany, ze strany fanoušků. Ale jak říkám, pokud jednoho dne začneš řešit, těším se na pokračování příběhu :-).

P.S. Jeden příklad věrnosti jedné fotce? 11.9.2013, čili bude to osm let, jsme hráli první prvoligové utkání po našem postupu. 3 dny poté si Jeník Maruna nastavil novou profilovku. Momentku z toho utkání. Už téměř 8 let si fotku nezměnil :-). A kdyby přestoupil do Zlína, byl bych první, kdo by mu psal: "Jendo, dej si tam nějakou b eranní, je čas, to každý pochopí a je to tak správně" 😀.
P.P.S. Nebo příklad s Robertem Říčkou jsem zde už zmiňoval. To je pro mě kurva PAN PROFÍK. Robert měl na WhatsAppu dlouhé měsíce rudou sparťanskou fotku. V DEN, kdy byl oznámen jeho přestup do Pardubic, si fotku odstranil. Tohle je pro mě víc než 30 sezónních branek!


J.R. from B.K. - Předevčírem, 14.09

Kdyby se někdo hodně nudil a jednoho dne projel Instagramy našich borců, napište mi největší perličky (co se profilovek týče). Slibuji, že zkusím ukojit své cholerické vášně :-). Díky.


Adam - Předevčírem, 14.35

J.r. takze.. nektere kluky z aktualniho kadru jsem vubec nenasel, jinak vetsinou AZ, nebo civil..

Bednář, Becher, Horváth v repre dresu

Hlaváč Olomouc
Damašek Litoměřice
Kuba Veselý Kadaň
Dostálek Přerov 🤮

Ocekavam, ze nove prichozi muzou menit az budou mit nejakou zapasovou fotku.

Velká pochvala Richard Záruba, který ma fotku v tricku AZ!


J.R. from B.K. - Předevčírem, 14.58

No, já jsem se na ten IG teda v rychlosti podíval a...
Já prostě asi miluju Gucciho Kabelku.
Teda jestli je to jeho profil, ale...
Ale západ slunce a v popředí půl litra vodky Božkov a džus, to je nejvíc 😂❤️😎💣.
P.S. Už dlouho vím, že profilovou fotku v dresu AZetu má třeba i Kuba Doktor.


Starej Brůna - Předevčírem, 18.08

Tak jsem taky projel instagramy 😁 Musím říct, že dost kluků od nás má buď civilní nebo v našem dresu. Troufám si tvrdit, že takových 75 %. Máme tu pár kluků co mají v dresu bejvalýho klubu, ale to jsou letošní nový posily a jeden z nich má u nás velký plus za to, že má konečně v brance masku s klubovým motivem. Sice je ošklivá ale je v našich barvách i s naším logem. Pak tu máme další hrstku kluků s profilovkou v dresu jinýho klubu ale to jsou kluci na střídavý, takže ty bych nepočítal. + jeden kus má fotku ex ex bejvalýho klubu ale ten na instagramu není aktivní už nějaké tři roky, takže tam asi taky není co řešit.

U nás se cizí symboly občas objevily ale to bylo právě u mlaďasů na střídavý. V tomhle bych měl na vás otázku: Pokud hráč hraje v týmu A a je tam na střídavý starty, ale platí ho mateřskej klub, tak jak to je s tím chlebem a zpíváním? 🙂

PS: Na tyhle detaily jsem extrémní magor. Kdysi mě strašně sralo, že brankář měl sice černý návleky a kalhotech ale stejně šel vidět ten pas, kterej měl jinou barvu. „A přitom taková blbost, co?“ 😁


J.R. from B.K. - Předevčírem, 19.46

Starej Brůna:
1) Maska - mnohdy to těm gólmanům třeba někteří zazlíváme, ale... Někde gólmanovi zaplatí postřik masky klub, jinde je to 50/50 klub a brankář, však jsou i kluby, kde brankáři nic takového klub nezaplatí nebo nepřispěje, gólman si to musí zaplatit sám, no a úplně levná záležitost to není ;-).
2) Ty střídavý starty - to je hodně individuální. Dovedu si představit, že někde a u někoho bych s tím byl v pohodě a neřešil, jindy by mi to asi vadilo... Fakt případ od případu.
3) Nosit klubové symboly jiného/bývalého klubu mi přijde mnohem větší zlo než mít profilovku na IG v dresu bývalého klubu. Řada kluků ten IG má, ale nějak tím nežije apod., neřeší, co tam má za fotku, ani ho to třeba nenapadne, že by to bylo fajn změnit...
4) No a detaily u výstroje, to je kapitola sama pro sebe :-). V Havířově o tom víme své, akci na přemalování masky Marka Laca pokládám za jednu z nejlegendárnější akcí u nás :-). Ten ohlas byl tehdy neskutečný.


Starej Brůna - Předevčírem, 19.57

J. R. from B.K. Jo, souhlasím s tím, že profilovka na ig nebo facebooku není tak důležitá. Pak se musí brát v potaz to, jak se ten člověk prezentuje v civilu. Nedávno jsme u nás měli mamlase, kterej si vzal bundu jednoho klubu (kterej u nás není moc populární) a čepici s naším znakem. To je podle mě absolutní zvěrstvo, který se rovná klubovým symbolům na repre apod.


Krtek - Včera, 8.04

Nevidim duvod mazat fotky z instagramu byvaleho klubu..pokud by Krejci podepsal v Olomouci, musi podle vas smazat fotky z Bruins? Za me blbost (profilovku ted neresim)


J.R. from B.K. - Včera, 8.23

Krtek: Já mám pocit, že se řešily primárně profilovky. Teda alespoň já myslel profilovky. Pokud má na IG Fučík 8 fotek v dresu Jihlavy a Záruba 4 fotky v dresu Šumperka, bylo by mi to absolutně na háku.


Autonomo - Včera, 11.01

Já projížděl Instagramy, jelikož dnes je to dle mého názoru sociální síť číslo jedna. U nových hráčů vidím, že po jejich příchodů je začali ihned sledovat i naši fanoušci. I z tohoto důvodu to vnímám trochu negativně, když se reprezentují v barvách jiného klubu.
Jedna perlička? Už jsem psal, že jeden novic má v infu svého profilu heslo “bílé srdce, modrá krev”, hned nad tím má označena HC PORUBA a vedle toho srdíčko. V hodně svých příbězích náš klub i označuje. Myslím si, že se mu u nás zatím líbí a tak čekám, zda ze začátkem sezónu, kdy bude mít fotek v dresu dostatek, tak změní i profilovku. Možná fakt řešíme hovadiny, ale mě tohle štve. Pokud jsem “známá osobnost” a vedu si přístupnou síť, kde mám stovky sledujících, tak reprezentuju nejen sebe, ale i klub, ve kterém jsem.


J.R. from B.K. - Včera, 11.34

Souhlasím, že IG dnes u mladých asi poráží Facebook, ale právě na Fb v něčem zavzpomínám.

Vždy jsem se hrozně smál, když k nám přišel nějaký nový hráč, skoro nikdo jej ještě neznal, já se mrknul na jeho profil, abych se třeba podíval jak vypadá apod., a už jsem viděl několik fanoušků AZetu, že jej mají v přátelích.

Tohle mi vždycky přišlo hrozně kuřbuřťácké a vlezlé :-). Vzpomněl jsem si na to, když píšeš o tom, jak fanoušci sledují hráče na IG. Jako jo, chápu to, v pohodě, o tom ten IG je, ale není to nic pro mě. Já je radši sleduji v reálu 😀.

P.S. Není to "bílé srdce a modrá krev" Baník? :-)
P.P.S. Nevím, zda jsi nějak narážel na to, že hráč by (ne)měl mít fotku z bývalého angažmá mezi klasickými fotkami, to jsem příliš nepostřehl. Jak říkám, tam by mi to vůbec nepřišlo divné, tam bych to chápal. IG je pro mnoho lidí jako takové album. Mnohdy album vzpomínek. Když budu chodit s holkou, budu s ní mít fotky, holku po čase vystřídá jiná, asi taky nebudu mazat fotky s tou bývalou. Byť by si to současná samozřejmě přála 😁 (a je mi jasné, že u mnoha lidí se to bohužel děje, ten tlak drahé polovičky je často neúprosný 😀). Profilovka, to už je asi o něčem jiném.


Autonomo - Včera, 12.24

Klasické fotku uvnitř profilu jsou mi buřt, zachycují etapy v životě a jak jsi psal, působí to jako album. Šlo mi čistě o profilovky. Baník to bohužel není, jedná se o extraligový klub, ve kterém vyrůstal, hrál extraligu a evidentně jej má hodně rád. Na jednu stranu je hezké, že je takhle loajální, ale …


Rst - Dnes, 6.04

Když už jsem tady:
Diskuze o tom, který rintintin je jak oháklý tam a tam:
Nesleduji (fakt), ale co jsem si všimnul na fb (ig neznám :)) ), tak si tam hokejky dávají zpravidla ten nejvys dosažený klub (organizací !!!! ;))))))) ).
Takže kdejake vemeno tam má něco, co se kdysi blížilo ELH apod.
Jak to řešíte, mi přijde sranda. (Obzvlášť ze slavných klubu jako Poruba, Havířov, Přerov.)
... buďte slavní skutečně a máte poo (vašich) problémech, IMHO.

I když... Mně tady ty srance by u prdele, neboť pamatuju Vsetín v červených dresech, ale každý hráč měl buď jiné gate nebo helmu a tak. BOŽÍ!!! ČAS!!!
NIkdy jsem nevzhlizel k třeba šampionům než k tady těmto mistrům. :)
Bylii to pro mě bohové.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 12.52

První trénink AZetu na ledě se vždy snažím navštívit. Už několik posledních let.
Právě včera ten první proběhl. Jakoby neoficiální, proto v neděli v podvečer.

Na trénink jsem se těšil, v hale ideální počasí, ten letní chládek nad ledem je vždy tak neuvěřitelně příjemný.

Mé tradiční místo, které při trénincích volím, bylo obsazeno, vybral jsem si tedy jiný sektor. V hale bylo nějakých 10 - 15 lidí, ti průběžně přicházeli a odcházeli, druhou polovinu tréninkové jednotky si nenechal ujít třeba tatínek Tondy Pechance.

Na ledě se prohánělo tuším 20 hráčů do pole a 3 brankáři, na střídačce byl kompletní realizační tým, všichni 3 trenéři sledovali trénink právě ze střídačky v civilu. Mimo realizák byli na střídačce také marketingový manažer Raszka či šéfredaktor Vlček.

Dojmy? Jasně, nic to neznamená, ale snažil jsem se si všimnout, jak jsou postaveny pětky v bagu, kdy kluci hráli 5/5 v pásmu, kdy tohle probíhalo snad polovinu celé tréninkové jednotky.

Bednář - Pechanec - R. Veselý
Doktor - Hudeček - Dostálek
Mrva - Maruna - J. Veselý

Julek Fučík v bráně, kdy velice se mi líbí TVAR jeho masky, mě zaujal jak sněhově bílou, novou výstrojí, tak i vestou, kdy přišlo mi, že ramena má hrozně vysoko, že ji má vycpanou nějakou překližkou nebo čím :-). Prostě když klekl, tak ramena měl pod břevnem :-). Naopak Kořének, komplet ve zlínské výstroji, je mnohem menší, ve výstroji "hubenější", postavou mi trochu připomíná Steva Danečka.

Co dále mě zaujalo? Toník, který opět ukazoval, jak moc má rád puk a umí se s ním pomazlit, má pod dresem červené ribano, i díky němu je snadněji rozpoznatelný, protože už mu tolik zpod přilby nevykukují kadeře, díky kterým jsme jej snadno poznávali dříve :-). A Vlasta Dostálek? Ty vole, to je čahoun! Dlouhý, jak 14 dní před výplatou v KESu. Koho mi svou postavou jenom připomíná? Mám to na jazyku, do příště si vzpomenu :-). Musím také zmínit, že pro mnohé bude rozpoznatelný nejen výškou, ale i Pořízkově bílým poutkem na přilbě :-). Pro jistotu jsem zkontroloval barvu tkaniček, ale výrazné žluté to u sígra nejsou :-).

Zaujali také bratři Veselí. Nevím, zda spolu byli někde na Mallorce nebo se jen tak dobře opalují, ale oba jsou snědí jak vigantický rodák Baroš. Jakub, možná i tím, že tu je zatím jen na zkoušku, nemá klubové černé rukavice, ty jeho mi přišly jako v barvách Edmontonu, navíc nějaké "ošuntělé", lidé na tribuně si hned šuškali, jestli je nemá po Leonu Draisaitlovi...

Kubu Doktora bych rád poprosil, jestli, pokud to není problém a nevyžaduje to třeba partnerka :-), by nemohl zase trochu zapustit háro. Já jej podle hára na ledě hledal, vždy to právě díky tomuto bývalo tak snadné, ale tím, že Kuba to zkrátil, tak jsem hledal déle než bych chtěl :-).

Tuším, že snadno rozpoznatelný, podle červených porubských rukavic, je také obránce Pastor, který je z hráčů, kteří zde jsou na zkoušku, žhavým adeptem jako posila do dosud mladé obrany... Tak uvidíme. Celkově mi řeči kolem doplnění kádru, které jsem si nyní přečetl v článku, přišly takové... No, jak to říct? Prostě uklidníme lidi, protože potřebujeme, ať se těší a přijdou na Třinec. Čas ukáže, jak moc ty řeči byly myšleny vážně ;-). Je možné, že se pletu a jsem zbytečně negativní.

No jo, jenže proč? Proč je ve mně trocha jakési negace? Ke konci se dočteš...

Atmosféra tréninku byla příjemná, uvolněná, šlo vidět, že je to ještě pořád taková sranda. Dnes už to bylo asi jiné, tuším, že dnes už na led vyjel i pan trenér Režnar a zvuky píšťalky dávaly najevo, že začíná dřina :-).

I když jsem byl na prvním "ledovém tréninku" poněkolikáté, mám pocity vždy stejné. Nepřijde mi to ohrané, vždy mě to baví, naplňuje, vždy, i přes policejní zákazy, se těším naprosto stejně, na novou sezónu. Pořád to mám v sobě, pořád v srdci, pořád jsou ve mně stejné emoce, když ten konec července přichází. Na druhou stranu si však nejsem jist, i díky dnešním debatám s kamarády, že stejný entuziasmus je u ostatních. Tohoto se bojím. Dny příští hodně napoví, jak moc jsou mé obavy liché. Nebo sudé?


Martisan - Předevčírem, 12.17

https://www.hc-havirov.cz/clanek.asp?id=A-tym-zahajil-treninky-na-lede-4491


Web - Předevčírem, 9.13

Zajímají nás názory fanoušků.
Přidali jsme novou ANKETU, poděl se s námi o názor.
Poté, co web zaktualizuješ nebo vymažeš historii, najdeš anketu v pravé části webu, ti, kteří jsou na mobilním telefonu na diskuzním fóru, najdou anketu pod diskuzním fórem.

Jaká návštěva přijde na první přípravné utkání proti Třinci?

https://i.imgur.com/TLpwAKM.png


J.R. from B.K. - Předevčírem, 8.26

DJ Richmond, tentokrát from Dynamo, má formu :-).


Filip - Předevčírem, 10.21

Asi dobrý perník 😁


J.R. from B.K. - Předevčírem, 10.48

Ještě jednu věc, když jsme u toho Dynama, napíši...

Messenger teď poslední týdny nějak divně "blbne" a nabízí ti kontakty, se kterými sis nepsal roky. Já vždy žasnu, koho mi Messenger připomíná, ani nevím, že s dotyčnými jsem někdy komunikoval :-).

Oč jde? Když jsem před pár lety dělal Tipovačku, psal jsem před každým kolem hráčům soupeře a chtěl znát jejich názor, dělali jsme krátké rozhovory apod. (i když šlo o nějakou "vypracanou soutěž kohosi z Havířova", musím říct, že všichni byli absolutně skvělí a spolupracovali). Teď si to krásně připomínám, když mi Messenger ukazuje Jirku Goiše, Jakuba Fleka a mnohé další. Včera mi Messenger připomněl Dominika Frodla, toho času Slávistu, od letoška čerstvou posilu právě pardubického Dynama.

I z nostalgie jsem si přečetl, co jsme si tehdy s Frodlem psali. A já si znovu uvědomil, co jsem už věděl. Dominik Frodl je pro mě, třeba i díky svému vyjadřování na sociálních sítích, kdy je jednak chytrý a také si umí udělat srandu sám ze sebe, jedním z nejsympatičtějších hokejistů v Extralize.

Pardubáci, závidím Vám Domina Frodla :-).


J.R. from B.K. - Předevčírem, 7.28

Ale jo, to se tak někdy sejde...
https://1url.cz/zKpZa


J.R. from B.K. - Předevčírem, 6.50

Ondřej Novotný na Štvanici!
Podívej se na jeden z nejvíc emotivních proslovů... 💣
Z patra, od srdce, ke konci ta hudba v pozadí, no šílenost.
Mám emoce, i když to vidím už podruhé.
https://youtu.be/yMePYPD_TiM ❤️


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 23.12

Včera mě zde pobavil příspěvek Honzy (kdy předpokládám, že dotyčný se samozřejmě jmenuje jinak), který láteřil nad novým názvem oficiální klubového fanshopu. Ten zní TROJBAREVNÍ. Honza namítal, že samotný název netrvalo dlouho vymyslet, (ne)vím, na co přesně narážel, však pro jistotu jsem se podíval, jak originálně se nazývají fanshopy některých klubů. Zde je máme:

Fanshop HC Zubr Přerov
Oficiální fanshop VHK Robe Vsetín
Oficiální fanshop HC RT Torax Poruba
Fanshop LHK Jestřábi Prostějov
Ocelářský fanshop
Oficiální fanshop HC Vítkovice


Panejo! Co název, to originalita, že?
Požádal jsem Honzu, aby zkusil nastínit, jak by svůj fanshop pojmenoval on, odpovědi jsem se nedočkal, i proto píši tento svůj příspěvek.
Je neuvěřitelně snadné bořit, mnohem obtížnější je tvořit. Proto má (nejen) ve fotbale útočník či záložník daleko větší cenu než bek. Nic proti bekům, ale ti často jen boří. A stejně zde včera bořil Honza bek Bořil. Když měl naopak tvořit a ukázat svou tvůrčí slinu, přišlo ticho. To tak bývá. Dnešní doba tomu nahrává. Doba internetu, kdy vyjádřit se může každý... A už několikrát se nejen zde psalo o tom, že chválit není IN. A já měl k napsání tohoto příspěvku o to větší chuť, když jsem viděl včerejší proslov Ondry Novotného v Oktagonu. Právě o tom, jak by lidé měli být pozitivní, jak by neměli být jen anonymní hateři apod.

Nový marketingový manažer našeho klubu se ve zdejším prostředí ještě nemusí plně orientovat. Dokážu si představit, že nad příspěvkem jistého Honzy může přemýšlet, zbytečně si dělat hlavu. Ne, nemusí. Anonymních křiklounů je spousta, je třeba si na tyhle, mnohdy slabochy (nemyslím nikoho konkrétně), zvyknout, navíc já bych se nedivil, kdyby Honza nebyl fanouškem AZetu. Za ty roky a IP adresy už známe svoje lidi, že jo :-). Za anonymní přestanu tyto kritiky považovat až takto promluví veřejně. Nejen Honza. Kdokoli jiný, kdo z jakéhokoli důvodu kritizuje klub. Nebo vlastně cokoliv jiného. Pozor, na kritiku má každý právo, ale proč ji jen velmi málo lidí přijde říct do očí? Když se ti něco nelíbí, v září se pořádá klubová schůzka, máš možnost. Já poslední roky (bohužel) patřím mezi klubové kritiky. Však nejen zde, psanou formou. Kdo na schůzky chodí, ví, že nemám problém se kriticky zeptat z očí do očí. Nemám absolutně problém říct, že si myslím, že tohle a tohle děláme špatně. Z očí do očí. Tohle mi ve společnosti chybí. Je to spíše o schovávání se za anonymitu. Je to výraz slabošství, ničeho jiného... Proto zásadně nečtu prakticky žádné internetové diskuze, nic. Co se tam dozvím? Co mi to dá? Chci vědět, kdo k jakému názoru patří. Nezajímají mě trolové, jejichž aktivita končí po vypnutí Wifi.

Zpět k fanshopu. Nový marketingový manažer AZetu jej mohl pojmenovat jako Oficiální fanshop. Třeba. Nestálo by ho to ani 5 vteřin přemýšlení, šli bychom s davem. Ne, on se rozhodl jinak. Rozhodl se pro název neomšelý, rozhodl se jít mimo většinový proud, rozhodl se pro originalitu. A já mu za to tleskám. První věc, kterou u fanshopu mohl ukázat, zvládl brilantně. Na druhou stranu - název je "to poslední", díky čemu lidé do fanshopu přijdou nebo ne. O jejich chuti si něco koupit a víc se tak přiblížit svému klubu rozhodují jiné věci. Název je prkotina. Však když vidím, že nový markeťák uvažuje i o takové "blbosti", jako je název fanshopu, jsem si téměř jist, že bude se stejnou vervou uvažovat i nad věcmi dalšími, důležitějšími...
------------------------------------------------------------------------------------

Rossbet reaguje:

Kdo na zářijové schůzce fanoušků s vedením položí první otázku?

- Majki Michael 1.75
- J.R. from B.K. 2.00
- nikdo se k prvnímu kroku nebude mít a tak schůze začne monologem prezidenta klubu 2.08
- Paulus Chrenko 2.15
- Toman 2.45
- Danek BG 2.88
- Jazda 3.20
- Kdj-AZ 3.22
- T. Silesian 3.25
- Kamchatka 3.60
- Abdul 3.70
- Libor67 3.75
- Slon z RBH 3.88
- fanoušek nastrčený klubovým vedením 4.00
- Jirka 4.30
- někdo jiný 2.03


Lešek - 25. 7. 2021 21.36

Na zkoušku přicházejí do AZetu tři hráči. Obránci Dominik Ficek a Tomáš Pastor a útočník Jan Soltys.


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 21.39

Dle příchodu tří nových hráčů na zkoušku mám pocit, že...
Že jsme v uplynulých týdnech buď hodně zaspali, kluby kolem nás posilovaly často výrazněji, nyní to doháníme a bereme borce, co mají ruce a nohy nebo... Nebo, že si finančně nemůžeme moc vyskakovat. I když Pastor není frajer, co tu bude hrát za párek, že? Čili kdoví...

Mladý Polák Soltys... Jo, třeba jo, třeba něco z něj někdy bude, ale nečekám od něj zázraky v první sezóně v českém hokeji, který je přeci jen jinde, kdybychom jej angažovali, tipoval bych to na 4. lajnu nebo tribunu. Opavák Ficek? Nebyl tu na zkoušce už loni? Byl, že jo? Chvíli tu trénoval a pak, když tady přijelo Znojmo, tak z tréninku s AZetem šel hned do sestavy Orlů :-). Navíc loni pak nikde nehrál hokej... No já ti nevím, mně to přijde, že je to takový ten manažerův příchod z jeho Opavy (Daňa, Rousek...), abychom měli 4 komplet pětky do tréninku. Nic proti Fickovi, ale... Né, to né asi. Asi určitě né. Na druhou stranu, každý bek, co má ruce a nohy nám je nyní dobrý :-). S přehledem nejznámějším jménem je protřelý Tomáš Pastor. Na první pohled by to mohla být zajímavý posila, však mně tady moc nepasuje. Já bych chtěl shánět jiný typ beka. Beka číslo 1 na přesilovku (protože si nemyslím, že tuhle roli už letos zvládne Gucci), při všech Pastorových kvalitách si myslím, že on je bek hlavně dozadu, za posledních 8 sezón vstřelil snad 9 branek. Navíc mám divné tušení, že byť je bek v nejlepších letech, jeho kariéra jde spíše dolů. Mění kluby, mění angažmá, něco mi tady nesedí. Třeba se budu plést, ale ty mínus body v dobrých klubech jsou jistým ukazatelem...

Ne ne, tahle 3 jména mě nezaujala. Jasně, hokejoví odborníci na sociálních sítích na ten lajk kliknou, protože je to cool a někteří mají nastaven autolajk, i kdybychom napsali, že Mařka se dnes n tréninku posral, ale... Když už bych měl říct jedno to dnešní jméno, tak překvapivě řeknu mladého Pšonka než Pastora, kterého jediného širší hokejová veřejnost zná. Nicméně mám pocit, že nutně sháníme beka, hodně nutně, zkoušíme vše, co je volné... Zatím mi ale chybí kvalita. Nebo typologie beka, či jak to nazvat. No nic, uvidíme, zda tudy cesta povede nebo zda už je pozdě...


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 18.21

Myslím si, že ani v samotném vedeni klubu nepanuje názorová jednota ohledně ceny vstupného pro přípravné utkání s Třincem, kdy cena je 3x vyšší než za přípravný zápas proti Zlínu.
Je tato cena opodstatněná?
Rozeberu ji, stejně jako permice či aktuální kroky našeho vedení, už brzy v příspěvku pod názvem TEĎ NEBO NIKDY...


dzandra - 25. 7. 2021 18.57

Pro mě příprava je příprava a cena by měla byt stejná na všechny zápasy, i kdyby přijelo Toronto.
Tím krokem je pro mě přípravný zápas odepsaný 🙂 😉 . To raději těch sto pade pošlu do čapky


Lajman - 25. 7. 2021 20.39

a tuto přípravu nejdu, ale není to z důvodu výše vstupného (jedu pracovně na 12 dnů do Srbska a Bosny a Hercegoviny), nicméně kdybych tu byl, hodně bych zvažoval svou účast. Proč? Jednak dělat z přípravy "něco víc" než z ligového matche (podle ceny to tak vypadá) mi nepřipadá správné, jednak začátek přípravy nepřinese svou kvalitou bůh ví jaký hokej a jednak je i otázkou, s jakou sestavou tady Třinec přijede. Koukat na kluky ze 3. a 4. třinecké lajny za takové prachy, to bych si šel raději lehnout někam k vodě nebo si vyjel na nějaký fajn výlet. Primárně mi však vadí, že naše vedení je "vychcané", když tuší, že by Třinec mohl přilákat do ochozů mnohem víc lidí než zápas se Zlínem, který už by svou kvalitou mohl být někde jinde, protože čekám, že už kádr bude nějakým způsobem zúžen. Ale kdo ví, třeba existuje mezi oběma kluby nějaká dohoda a Třinec nastoupí s tím nejlepším, čím momentálně disponuje, nebo že by snad musel klub navýšit počet členů ochranky? :-).


cirokagerle - 25. 7. 2021 20.45

Opět se naplno ukázala Mrowecova hamižnost.


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 21.52

Děkuji všem za názory. Rád jsem si je přečetl, z každého si něco vezmu, vnitřně je vyhodnotím, případně zakomponuji do zítřejšího článku :-).


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 16.04

Info pro plechárenské štamgasty:

Pan Jajko, který do Plechárny chodil posledních 15 let prakticky denně, sedával na stejném místě pod barem, znám i tím, že při působení našich hráčů ve 2. lize jim nosil, těm, kteří do Plechu chodili po odpoledním tréninku, vyráběné domácí pomazánky a jiné dobroty, ŽIJE.

Dnes viděn v Orionu :-).


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 18.30

Před Štvanicí, prakticky přes celý Most Legií, obrovská fronta, která se jen velmi pomalu hne.
No, v tom vedru, dej pokoj.
Alespoň je vidět, že se pečlivě kontroluje potvrzení o očkování, prodělání Covidu či testu :-).
Jak poctivě se to 10.8. bude kontrolovat v Havířově?
Budou fronty? Kolik lidí přijde? :-)
#OktagonnaStvanici


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 19.34

V prvním utkání vítězný Dan Škvor, obrovský sympoš, má podobné motto jako já, když jdu na hokej.
"Není důležité, jak dopadne zápas, ale jak dopadne after party" :-).
Mám to naprosto stejně, se vší vážností říkám, že když jdu na hokej V SOBOTU, říkám si, ať je hlavně dobře po hokeji, dobrá zábava... 😎 Samotné utkání je na druhém místě. Kéž by nás takových bylo víc. Vše jsou spojené nádoby. Kdybychom takhle uvažovali, více bychom se bavili, byla by lepší atmosféra, chodilo by nás mnohem víc... (byť jasně, i já si mnohdy nervozitou na hokeji hryžu nehty)


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 21.38

Krušovice za 50,-.
Velkým píčusem v hledišti, po boku dvou kurviček, je pan chachar Kobzan Petera :-).


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 22.45

MELOUN! ❤️
Neuvěřitelná atmosféra, skvělá řeč, mačkám slzu. Beze srandy.
Je neuvěřitelné, jak kluk, která má 3 porážky v řadě a 18 měsíců nezápasí, poblázní celý stadion. Protože je PO-ZI-TIV-NÍ. Co rozséváš, to se ti vrátí...
P.S. Překoná to nástupovka Juráčka? :-)


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 22.49

Ondřej Novotný nyní před vyprodanou Štvanicí: "Vojta Filip je estébácká svině a každý, kdo ho potká, by mu měl dát facku. Buďme jako Meloun, buďme pozitivní..." ❤️


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 22.59

Absolutně neuvěřitelné, co se posledních 15 minut dělo v Oktagonu. Žádný zápas, jen 15 minutový monolog... ❤️😎
https://i.imgur.com/mpdMomd.png a vůbec se za to nestydím.


J.R. from B.K. - 24. 7. 2021 23.39

Publikum v Praze ještě není u Juráčkovy nástupovky tak hudebně vyspělé jako v Londýně u nástupovky Tilla, ale i tak super! :-)


PESIcz - 25. 7. 2021 0.02

Tak Juráček za mne naprosto nezaslouženě, za celý zápas nepředvedl absolutně NIC... Tady to vidím jako nechutný protěžování domácího :-/


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 0.07

PESIcz: 2:1 Primera. První kolo bych Juráčkovi dal.
Tato, na to, že o dvě hlavy menší, tak neskutečný řízek! :-)
P.S. U Matúše potěšilo pozdravení do vězení :-).


PESIcz - 25. 7. 2021 0.11

Přesně, Tato do toho šel bez strachu a v podstatě celou dobu tam Slávistu naháněl (ostatně to byla pro něj taky jediná možnost, jak uspět). Jako mít Primeru naloženýho na tiketech, tak bych teď byl hoooodně nasranej.
Tato prostě borec 👍


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 0.15

Já měl naloženého Primeru! 😂
Jinak Juráček už dostává docela hate za primitivní, až pro někoho buranskou, pozápasovou řeč. nicméně oficiální účet Tribuny Sever už přispěchal s gratulací :-).


PESIcz - 25. 7. 2021 0.27

Jo tak to Tě, chlape, docela lituju...bych dlouho vydejchával.
K té "řeči" - taky jsem si hned říkal, co to mele za hovna o té své přítelkyni.
No teď už jen doufám, že se předvede Pirát a zlepší mi náladu. Z toho se stává čím dál větší sympoš.


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 0.34

Ještě taková perlička - minutu před koncem, kdy v té poslední minutě Matúš nepředvedl nic, byl na vítězství Primery kurz 1.15 :-). #kradez
Naštěstí mě to už sere méně, protože jsem na hlavním tiketu s Primerou měl Pudilovou :-).
A teď pojďme na tu nástupovku Piráta! ☠️

P.S. Kámoš mi píše: "Před náma sedí Filip Macek a už dal tak 5 piv." To mi připomíná některé naše plejery za odpoledne U Příborů :-). Mimochodem - ve volném čase, když se člověk chová slušně k servírkám apod., ať si dělá co chce (nebuďme jako Vlček), důležitý je výkon na ledě.


Adam - 25. 7. 2021 1.43

Jeden tiket mi vysel, na druhem jsem mel ze Szabova vs. Holm bude na decision, Primeru a Bernardo .. me znechuceni asi kazdy pochopi .. Tato byl okraden zapas jasne vyhral a tiket papa


J.R. from B.K. - 25. 7. 2021 7.55

U zápasu Piráta bych nechtěl být bodový rozhodčí. Těžké, hrozně těžké! Chápu, že vyhrál Pirát, pochopil bych, kdyby vyhrál Naruszczka.
U Piráta je krásné, že když jsem před pár lety začal MMA pořádně sledovat, nikdo v Česku ho neměl moc rád. Lidi jej měli za velkohubého spratka. Uplynulo pár let a já si myslím, že Pirát je v Česku jedním z nejvíce oblíbených netuzemských fighterů... A opět to mé své důvody a opodstatnění.


Adam - 25. 7. 2021 14.16

Strizlivym okem rychly zpetny pohled po vychladnuti a vstrebani nepochopitelneho vitezstvi Juarcka.

Skvor vs. Lupinov - priserny zapas, Skvor dle ocekavani vyhra, ale MMA zapasnik to neni. Kvalitni fighter by ho vzal na zem a nepustil.

Gabal vs. Kareta - polaka jsem lehce favorizoval a ten nakonec ukazal, ze je s prehledem lepsi zapasnik. Muze ve sve vaze letet v Oktagonu strme vzhuru. Nebo se ozve KSW.

Raska vs.Brunclik - Od zverolekare Andrese jsem to cekal lehce dominantnejsi, ale sazka vysla. Bruno je mi strasne nesympaticky a jsem rad, ze prohral.

Sormova vs. Penco - Mel jsem vsazenu Sormovou v 1. kole. Velmi o prsa to vyslo. Utahnout submisi, kterou zacnes 10 vterin pred koncem kola je silene. Nicmene Italove at uz to byl kdokoliv jeste v Oktagonu nic nepredvedli a to se naplnilo i tentokrat.

Klinkhammer - Tarasenko - Nuda, velika nuda. Nemec to ulezel tzv. na Karlita asi ma z Londyna jeho skolu,zapas nezajimavy i obsazenim. Oba dva fighteri jsou kazdemu vlastne tak nejak u prdele.

Bleda vs. Ayala - Sazka na Bledou vysla. Terka je ohromny talent a tvrdak v 19 letech predvadi skvele vykony. Navic tri mesice po zraneni .. skvely vykon, holka to navic ma v hlave evidentne srovnane a dava si jen ty nejvyssi cile.

Elonen vs. Basharat - Vsazeno na Basharata. Afghanec je velmi komplexni zapasnik ma skvelou zem a dobry postoj. Elonen si sice ziskal fanousky, protoze ma rybi boty a vypada jako Forejt, ale... Ale Basharat je daleko vetsi ohrozeni pro Macka, ktereho za nejakeho extra skveleho zapasnika nepovazuji v titulaku budu urcite sazet Basharata.

Petrasek vs. Neferanovic - Meloun pusobil drsne, forma neskutecna mel to postavene v hlave mnohem lepe nez pri prohrach s Kimballem. Chorvat urcite nepusobil jako potrava. Petrasek vsak opravdu ukazal ze ma v Oktagonu v 93 co ukazat, mluvil o tom ze by sel do 84 to by dle meho byla chyba. Na druhou stranu predstava, ze bude takto vysekany v 84, asi by ho nikdo nechtel proti sobe.

Szabova vs. Holm - Szabova jeste na podzim titul, pote obhajoba a pak smer UFC. Sympaticka holka, ktera jde zapas od zapasu neskutecne nahoru. Skvely postoj, vyborna zem, dobry klinc co vic muzes chtit?

Juracek vs. Primera - Primera vyhral! Rozhodci stydte se.

Pudilova vs. Bernardo - Jak jsem psal pred zapasy kurz na Brazilku 3,56 byl uplne mimo realitu. Lucka ted sice vyhravala ale v hlave to stale nema v pohode. Navic brazilka je pro ni nejhorsi mozna souperka z pod ktere proste Lucka nevstane. Zaverem: Ondro s proherci se rozhovor nedela, vcera bylo videt proc!
Koho daji Szabove o titul kdyz to s Pudilkou nevyslo? I pres prohru bych to Szabova vs. Pudilova klidne videl jakykoliv jiny zensky titulak se bude blbe promovat.

Pirat vs. Naruszczka - Pirata mam rad, ale cekal jsem od nej vetsi "hospodu". Zapas velmi takticky, oku divaka moc nelahodil. Rozhodnuti asi ok, taky bych ti videl 3:2 pro Sama. Vemola pokud se do 30.12. da dokupy tak ho znici!

Zapas vecera: Szabova, Proslov vecera: Novotny!


Michal AZ - 24. 7. 2021 12.16

Fanshop má už i svůj FB profil, zatím tedy bez obsahu, ale blíží se to :-) Budu rád, když dáte "like"!

https://www.facebook.com/trojbarevni 🖤 💙 🤍