Smazání příspěvku

Nick:
Heslo:
Zavřít

klikni pro zmenšení fotky

J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.00

Byl jsem malý špunt, když mi táta vysvětloval, že největší rivalita AZetu Havířov je s Třincem. Bylo mi asi 14, když mi Třinečáci vzali babičkou pletenou šálu. Kdo nezažil 90. léta, neumí si ty zápasy ani představit. A že nyní hrajeme o soutěž níž? No a? S kým bychom měli mít větší rivalitu?

Když k nám před rokem přicházel Martin Adamský, byl osobou, které tímto moc děkuji, upozorněn, že jsme zde hrdí Havířované, hrdí AZeťáci, že by nebylo úplně vhodné, aby se na našem zimáku promenádoval v něčem třineckém. Martin Adamský to tehdy pochopil a nikdy takovou kravinu neudělal...

Nedávno jsme ve třech lidech seděli na tribuně a přemýšleli, jak dál uchopit a posouvat naši scénu. Dlouho jsme láteřili, jak moc nás mrzí, že tolik lidí z Havířova fandí Třinci či Vítkovicím. Že nám to bere psychické síly, že nás to hrozně štve. Že bychom strašně moc chtěli spustit kampaň "Jsem z Havířova - logicky fandím AZetu".

A pak se objeví hráč, který... Je pro mě absolutně nepochopitelné a neakceptovatelné, jak může dotyčný, který hájí barvy AZetu Havířov, který je placen AZetem Havířov, který mu už podruhé dal šanci, nosit barvy třineckých Ocelářů. Je to pro mě obrovsky špatně...



Chtěl bych touto cestou Radka Veselého přátelsky vyzvat, aby tak už nečinil. A aniž bych svou větu myslel nějak výhružně, protože beztak to tu čte i má probační úřednice :-), chtěl bych říct, že pokud by se podobné věci opakovaly, jsme připraveni jednat a konat. My, kteří Třinec vnímáme jako rivala, my, kteří tohle vnímáme jako obrovskou potupu pro náš klub... Né pro nás, pro mě, pro mé kámoše. Je to POTUPA PRO NÁŠ KLUB!

Sakra, vždyť tohle by nějak mělo vnímat či řešit i naše vedení, ne? Tohoto by si měl všímat i náš kapitán. Tohle není normální, tohle je ostuda... Dnes mi říkal kamarád, že kdyby do Škodovky na šichtu přišel v tričku Brembo, ve kterém dělal předtím, že by z fleku letěl. A takhle to má kurva být. Tomuhle se říká loajalita.

Požádal jsem o názor i osoby z jiných táborů, abych si ověřil, jestli jsem vedle jenom já. Požádal jsem o názory vůdčí postavy scény v nedaleké Porubě a také na Kladně či na Vsetíně...


------------------

------------------


Zeptal jsem se také člověka, který nějakým způsobem figuruje v širším managementu brněnské Komety, aby mi řekl svůj názor. Zase malinko jiný, tedy z jiného pohledu, názor člověka, který pracuje pro klub a tak nějak hájí jeho zájmy...


------------------


Proč jsem zde odpoledne psal, že TAKHLE TO DÁL NEJDE? Kdyby se něco takového stalo poprvé, ok, přivřeme oči a dotyčnému slušně vysvětlíme, oč tu běží. Tohle se však bohužel neděje poprvé. Radku Veselý, nedávno v Divadélce, opět ohánění se Třincem servírce, při snaze zapůsobit na slečnu... Já doufal, že tohle stačilo. A raději nebudu zmiňovat, pro Tvé dobro, protože chci, abys kariéru opět nastaroval a náš klub z toho těžit, co všechno se dělo. Kurva, do piče, vyser se už na to a makej. Hoď za hlavu to, že Tě Třinec poslal do piče, že si Tě nenechal ani pro děvky z Frýdku a makej. Makej za AZet Havířov!

Já bych chtěl vidět chachary, kdyby jim Kuzmanovič přišel trénovat v opavské teplákovce. A nebo bych Ti přál, abys přestoupil do Přerova, tam hrál rok, pak šel do Prostějova a přišel na trénink v tričku Zubrů. V Prostějově by Tě kluci, kteří jsou v tomto výborní, vyliskali hned... Tohle je naprosto vymrdané a zkurvené chování. Tady totiž nevládne třinecko, tady je AZet Havířov. A to, jak k tomu přistoupil pan hokejista Martin Adamský, to jen dokresluje velikost hokejisty a člověka.

P.S. A když nám je v třinecké bundě zima, tak se vysvlečeme do... Do zase Třineckého? Nebo je to jen shoda barev? https://i.imgur.com/eNkrDlP.png Běž s tím do piče, opravdu. Prakticky všichni příkladně oblečení, prakticky všichni trénují v hadrách AZetu Havířov, což je logické, protože reprezentují AZet Havířov a... Absolutně nemám problém dát z fleku 3 kila a přispět na bundu. Od Vietnamců. "Najku" si totiž zasloužíš, až dáš v sezóně 10 branek a splatíš jimi tenhle zrůdný čin. Jo a mimochodem, napiš na Messenger Kubovi Petružálkovi, co vadilo pro změnu lidem v Třinci. Co se jim nelíbilo, když tam nosil...

P.P.S. Tenhle příspěvek není z principu myšlen proti Radku Veselému. Stejný příspěvek bych adresoval, kdyby Kuba Doktor Motor, kdyby Vlasta Dostálek Přerov, kdyby Gucci Kabelka Šumpas, kdyby Julek Fučík Dukla apod. Nicméně je jasné, že tady je to tím Třincem násobeno...


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.03

JAKO FANOUŠEK AZETU, KTERÝ SVÉMU KLUBU FANDÍ VÍCE NEŽ 30 LET, BYCH SI HROZNĚ MOC PŘÁL, ABY SE TOHLE UŽ NIKDY NEOPAKOVALO.

Jako velký cholerik jsem dnes měl velice psychicky a emočně náročné ráno. Kolega, vezoucí mě do práce, ví. Ví i pan marketingový manažer, kterému jsem své pocity líčil, protože i on může konat. Kdybych tento příspěvek psal "za čerstva" a né až nyní, řekl bych věci, kterých bych později litoval...

Radkovi Veselému, ostatně i jeho bratrovi, přeji, ať se mu daří, maká, dře a kvalitně se připraví na novou sezónu. I v ní mu budu fandit a velice držet palce. Protože věřím, že v nitru... Blá blá blá...


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.14

Chtěl bych velice poděkovat dvěma kamarádům, kteří mě na obě "třinecké" fotografie upozornili. Sám bych si toho nevšiml. Díky moc. Byť to zní jako klišé, tak věřím, že v dlouhodobém horizontu jste to udělali PRO AZET.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 21.31

Teď mě jen tak napadlo, taková capina... V den, kdy Pardubice oznámily příchod Roberta Říčky, tak ten si smazal svou profilovou fotku na WhatsAppu, na které byl ve sparťanském...


atf - 15. 6. 2021 21.32

Ku*va to je zase kauza minimálně pro Blesk 😁 ale jo, je to blbost chodit v hadrech jiného klubu. S čím mám ale problém je tohle "Jsem z Havířova - logicky fandím AZetu". Taková kampaň by se s úspěchem nepotkala. Je to problém xy věcí proč lidé odněkud fandí někomu jinému, než týmu odkud pochází, a ne vždy to musí být vina na straně těch fanoušků, nebo jak je nazvat 😉


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.01

Ne, pro Blesk ne (i když jak znám návštěvnost tohoto fóra, a jeho popularitu napříč republikou, nemohl bych se divit, kdyby se toho Blesk chytil). Pro fanoušky AZetu, kteří mají svou hrdost a ctí svůj klub.

Co se skrývá za označením xv věcí? Protože to, co jsi napsal, nedává na první dobrou smysl. Své vysvětlení jsi formuloval buď velice nešťastně nebo hloupě. Budu doufat v první možnost...


atf - 15. 6. 2021 22.17

Co konkrétně ti není jasné? Rád ti odpovím.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.28

No jak už jsem se ptal výše - co se skrývá za pojmem XY VĚCÍ, proč lidé odněkud fandí někomu jinému, než odkud pochází. A také, jak si vyložit vysvětlení, že "né vždy je to vina těch fanoušků". Díky.


atf - 15. 6. 2021 22.29

“xy” věcí jsou důvody a faktory, které toto ovlivňují.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.31

No to je mi jasné 😁. Ale jaké konkrétní to jsou?


atf - 15. 6. 2021 22.37

a proč fandí někomu jinému, než odkud pochází? To je dobrá otázka, která ovšem má hodně různých odpovědí. Za mě? Není to norma, pravidlo, ani povinnost. Asi je můžeme někdy probrat osobně (protože to vydá na asi dlouhou debatu). Poslední otázka úzce souvisí s druhou odpovědí. Dáme sraz?


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.43

Jakékoli debatě z očí do očí jsem se nikdy nebránil a nebráním, nicméně rád bych, aby o ty odpovědi nebyli ochuzeni čtenáři a fanoušci, protože ti u toho piva asi nebudou.

Tak tedy, ještě jednou:
1) Jaké důvody a faktory ovlivňují, že lidé fandí někomu jinému, než odkud jsou?
2) Jak si vysvětlit, že né vždy je to jejich vina?


atf - 15. 6. 2021 22.55

1)Ekonomické, Politické, Aktivity konkurence, technologické, Preference, Sounaležitost, náhodné, získané,...a dalších klasicky "xy" :O) důvodů a faktorů. Každý si v tom najde ty své, někdo nikoliv. Ty kdybys byl z Kadaně, tak fandíš Kadani (jiná volba u tebe předpokládám není) - Neříkám, že to je špatně, vůbec ne, jen na tom nemůžeš postavit mark. kampaň a chtít to po ostatních stejně. Nebo vlastně můžeš, ale to je všechno.

2)To s tou vinou jsem špatně formuloval, protože to, že někdo nefandí týmu ze svého města není žádná vina. Je to volba a každý má právo fandit komu chce. Ale co jsem tím chtěl říct je to, že za to mnohdy v určitých případech může okolnost, nebo samotný přirozený vývoj.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 23.10

Takže i ekonomické, politické a technologické faktory ovlivňují to, že člověk fandí jinému klubu, než klubu odkud pochází. Oukej. Díky.

P.S. Ano, každý má právo fandit komu chce, to je jasné. Stejně tak my máme právo, a vůči AZetu vlastně i povinnost, upozorňovat na to, že pro člověka z Havířova je logické fandit AZetu a k takovému kroku občany Havířova nabádat.


náhodný kolemjdoucí - 15. 6. 2021 23.11

Na jednu stranu naprostý souhlas, že hráč, který přijde na trénink, zápas nebo jen tak na stadion v oblečení jiného klubu, je magor, a měl by pracovat pod dohledem zkušeného pracovníka.
Na druhou stranu fanatická zaslepenost v nepřípustnosti jiného fanouškovského cítění než na město, ve kterém žiju, je magořina úplně stejného druhu. Nejsi v roce 1821, kdy málokdo žil jinde, než se narodil a vyrostl. Třeba já osobně jsem žil 3/4 svého života úplně někde jinde a i kdybych měl být občanem Havířova do konce života, nikdy mu fandit nebudu. A můžeš se třeba posrat.


atf - 15. 6. 2021 23.17

Však jsem psal, že to je v pohodě. Nabádat můžeš, ale to je vše. Myslíš, že když někdo fandí někomu jinému, tak že najednou přepne myšlení a řekne si jo ty pi*o jsem z Havířova měl bych mu fandit? By si ťukal na čelo.


atf - 15. 6. 2021 23.21

Možná to lépe pochopíš, když ti to přirovnám na baby. Podle tvého uvažování bys měl mít babu jedině z Havířova jenže takhle to v normálním světě nefunguje, protože láska je láska a jestli je ke klubu a nebo k babě, pořád je to něco co neovlivníš, to prostě příjde a je to. Těžko někdo bude schopný ovlivnit do koho se zamiluje a do koho ne, a už vůbec si do toho nikdo nenechá kecat od někoho jiného.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 23.39

náhodný kolemjdoucí: Nevím, zda si přesně rozumíme. Nemyslím to, kde člověk žije, ale odkud je. Jsou lidé, kteří z regionu odešli za prací a větší část svého života žijí třeba v Praze, však stejně fandí třeba AZetu, Baníku apod. Proto je i u Tebe logické, že pokud nepocházíš z Havířova, nemůžeš AZetu fandit. I kdybys zde žil já nevím jak dlouho. Ba naopak - kdybys fandil, byl bys blb.
A pokud z Havířova pocházíš a nefandíš mu jen proto, že jsi 3/4 života žil jinde? No tak jsi pro mě tím zmíněným blbem. Ale jelikož nefandíš AZetu, tak to nevadí, o nic nejde, nač se z toho posírat. Stačí už jen to, že se o havířovský hokej zajímáš, už to je fajn a mě to těší.

atf: Já jsem někde napsal, že ta kampaň má cílit na ty, kteří fandí někomu jinému? Bylo by vysoce naivní takové přesvědčovat. A nikdo by přece o kabátníky nestál. AZet Havířov jako klub také zaměřuje svou kampaň na budoucí malé hokejisty na ty, kteří hokej zatím nehrají, že jo...
P.S. Přirovnání k ženám je hloupé přirovnání a nelze to srovnávat.


atf - 15. 6. 2021 23.47

Havířov jako klub také zaměřuje svou kampaň na budoucí malé hokejisty na ty, kteří hokej zatím nehrají, že jo... - s tím souhlas. Pokud budeš cílit na lidi, kteří nefandí nikomu je to v pohodě. Ikdyž...ale to je jedno.

P.S. Přirovnání k ženám je hloupé přirovnání a nelze to srovnávat. - Tvůj názor, neberu ti ho, ale nesouhlasím. Láska ke konkrétnímu klubu musí taky vzniknout. Nemůžu automaticky fandit týmu z města, kde jsem se narodil, nebo žiju. A kdybych chtěl s tebou řešit tyto "kokotiny" celou noc ,nakousnu s tím související téma, které bys asi už vůbec ze svého pohledu a myšlení nepobral a proto pro dnešek se loučím. Někdy to snad proberem osobně. Ikdyž máš v podstatě odlišné postoje rád to vše kolem a kolem s tebou proberu. Good night!


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 0.09

Nula není ten, kdo fandí jinému klubu než já. Ba naopak - každého opravdového fanouška si velice vážím. A můžu nemít rád třeba prostějovský nebo třinecký hokejový klub a přitom některé jejich fanoušky respektuji víc než některé falešné příznivce AZetu...

Nula je ten, kdo vystupuje anonymně, schovává se za klávesnici, nikdy by se za svůj názor nepostavil z očí do očí. Tohle jsou největší škůdci a chudáci.

I proto jsem se pokecu u piva nebo limonády nikdy, ani s názorovým oponentem, ať už sportovním či třeba politickým, nebránil. Kdykoli jsem otevřen inteligentní debatě, i když můžeme být názorově den a noc...

V případě zájmu dej kdykoliv vědět. 3 piva se vlezou, rád si vyslechnu jiné postoje než jsou ty mé, rád si rozšířím obzory. Udělám si názor. Bude můj, Ty zas budeš mít svůj. A že budou rozdílné? V pořádku, show must go on...


More - 16. 6. 2021 3.20

TO J.R. :
Pokud podle tebe platí teorie (nebo by měla správně platit) o tom, fandi tomu městu odkud jsi... Jak se díváš na fanoušky Baníku z Havířova ?? Taky je to podle tebe špatně ??
Nebo to je podle tebe v pořádku a ve fotbale to tolerovatelné je a v hokeji ne ? Proč ? Kdo má právo určovat, kdy je to správně a kdy ne ??


maTrix - 16. 6. 2021 8.35

Četli jste někdo Fotbalovou horečku?


Rst - 16. 6. 2021 10.43

Matrix:
Já.
A dokonce jsem to považoval za natolik zásadní čtivo (poprvé nalezeno u jedné velké výjezdové fanatičky Vsetína v knihovničce), že když jsem jednou narazil na paperbackové vydání téhle knížky v Kauflandu jeden kus bratrů za 49 Kč, vzal jsem hned 4 ks a rozdal. A chtěl poslat i Dzonovi do kriminálu, ale jeden, co jsem mu to kdysi půjčil, už ji neměl. A nevěděl, kde je.
Je to základní literatura pro fanouška. Je tam všechno. A Hornby je bůh. Literární. Kolega, kterému jsem kdysi FH půjčil, si Hornbyho dokonce tak zamiloval, že již i knihy od něj kupuje. Díky němu jsem přečetl ještě asi 4 knížky od Nicka a všecky suprové. Angláni holt UMÍ!
A jistě myslíš tu kapitolu, kde to popisuje, když narazil klub jeho rodiště na Arsenal, že jo(?)
Říkám, je tam všechno.


Rst - 16. 6. 2021 10.45

Narazil klub jeho rodiště (maličký klubíček) na Arsenal, klub jeho srdce.
Jako kdyby narazil v mém případě v poháru Vsetín na Spartu.


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 11.14

Proboha, kam se v těch frázích dostáváme? Jaké URČOVAT apod.? Nikdo nikomu nic nenakazuje, ať si každý fandí komu chce (i když chachaři mají na vlajce motto, že "musí za to pykat" :-) ), ale já na to mohu mít svůj názor, ne? Trochu se mi zdá, že by to tady chtěli mnozí posouvat někam jinam a něco jiného z toho dělat. Já v samém úvodu napsal, že nás MRZÍ a ŠTVE, že lidé z Havířova fandí Vítkovicím nebo Třinci, že chceme spustit určitou kampaň (kdy jen tři lidé ví, jakou, zbytek to zatím převrací do jiné roviny). Na tom je něco v nepořádku? Mně to připadá normální. Že nás to mrzí a štve. A každého fanouška AZetu by tohle mělo mrzet a štvát.

A nyní k tomu Baníku... (upozorňuji, že je to nelehké téma, téma na několik hodin, na řadu věcí jistě zapomenu, nemám však problém odpovědět na případné otázky)
Fotbal a hokej po fanouškovské stránce jsou sporty/scény absolutně jinde. Jinak se bere fotbalová Sparta, Baník apod. Jen si vem, kolik lidí z Moravy či Slezska fandí Spartě ve fotbale a kolik v hokeji. 100 a 1. Nepřeháním. Proč? Fotbal, z hlediska fanouškovství, má malinko jiné historické souvislosti, svou scénu zcela jinak postavenou, je to prostě jiné z mnoha důvodů, třeba i proto, že fotbalový klub má každé malé město a vesnice, platí malinko jiné zákonitosti a je třeba na něj jinak pohlížet... Prostě srovnávat fanouškovství na fotbale a hokeji nelze úplně. Už jen tohle by bylo na samostatnou debatu, pojďme dál...
Ale pozor, SUPPORT YOUR LOCAL CLUB samozřejmě platí i ve fotbale. Proč třeba nejznámější fanouškovský web v ČR mnohokráte propagoval právě heslo "support your local club"? Třeba i proto, že by to neuvěřitelně pomohlo celé fanouškovské scéně... Jak? K tomu se dostanu níže.

A teď konkrétně ten Baník. Na začátku 90. let bylo v Havířově násobně méně fanoušků Baníku než nyní. Proč? Havířovský fotbalový klub působil ve 2. nejvyšší soutěži. Nyní? Je to logické a je to tak všude na světě, že člověk tak nějak přeje klubu ze svého města, ale... Když ten klub hraje "prales", je to jiné... MFK Havířov je v absolutním stínu Baníku, protože fotbal v Havířově za posledních 25 prakticky nemá tradici, několik let snad dokonce ani neexistoval. Je to takhle normální v Anglii, v Německu, je to tak na každé české vesnici. Lidé fandí malému klubu z x-té ligy, ale samozřejmě fandí i gigantovi, mám-li tak třeba ten Baník nazvat, který mají vedle sebe... Tak to prostě ve fotbale je. Kdyby hrál Havířov v hokeji třeba 6. nejvyšší soutěž, budu prostě chápat víc, že lidé se budou více upínat ke gigantům v okolí...
Další nezanedbatelná věc? Ostravský Baník a havířovský Baník, nyní MFK, nebyli nikdy letitými soupeři. Nikdy rivalové. Nesváděli spolu líté boje apod. (i proto já vnímám zcela jinak havířovské fandy Vítkovic než Třince).

Zpět k tomu Třinci. Proč lidé fandí Třinci? Protože je nejlepší? Ano, protože je nejlepší. Je v televizi, vyhrává tituly, mluví se o něm, píše se o něm, hrají za něj výborní hráči. Čili když to přivedu ad absurdum, tak budeme, po celé republice, fandit jen nejlepším klubům? Jak to dopadne? Budou zde ligové soutěže, desítky klubů, však fanoušky budou mít třeba jen dva kluby? Nebo ne? (tohle by nás bavilo?) Nebo proč člověk z Havířova fandí Třinci? Co jej k tomu přivede? Protože chce vidět dobrý hokej? Takže opět, stále teoreticky, když Třinci dojdou peníze, sestoupí, bude hrát v 1. lize, tak ti lidé opět přejdou jinam? Už v tom Třinci neuvidí ten výborný hokej, na který byli zvyklí, tak začnou fandit třeba Vítkovicím, které stále budou v Extralize? I to je to, oč tu běží. Je absolutně potrefené fandit někomu jen proto, že "rok co rok" sbírá tituly. Dementní. A jiný důvod než tento já u havířovských fandů Třince nevidím... Fandění se často dědí z generace na generaci (zde dokážu pochopit a chápu, že určité procento lidí přivedou rodiče jinam), i proto mají Vítkovice fanoušky v Havířově. Ale ať na mě nikdo nechodí s tím, že podědil fandění Třinci :-). Protože naši otcové, dědové a já nevím kdo všechno, vnímali (snad stále vnímají) ten Třinec jako já. Tedy - pozor - pokud jim, jak jsem psal výše, nejde o ty tituly... Pokud někdo z Havířova fandí Třinci z jiného důvodu, než jaké jsem zde vypsal, může mi je nastínit?

Proč hokejoví fanoušci v Prostějově nefandí Moře Olomouc? Proč ji vnímají jako rivala? Nenáviděného rivala. Protože Mora má oproti Třinci tu nevýhodu, že nesbírá tituly? Protože ano, pokud by sbírala, našli by se i v Prostějově drozdi, kteří by té Moře fandili. Čili opět se dostáváme k tomu, že být z Havířova a fandit v hokeji Třinci je absurdní. Naopak absurdní není, je to de facto normální, že fotbaloví fanoušci z Havířova fandí ostravskému Baníku.

P.S. Malinko jiné jsou pro mě Vítkovice, už jsem zde o tom psal. Jinak vnímám člověka z Havířova fandícího Vítkovicím a fandícího Třinci (opět a zas, bylo by to na dlouhou debatu).

P.P.S. Učil někoho otec a fanda MFK Havířov, že Baník Ostrava


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 11.15

P.P.S. Učil někoho otec a fanda MFK Havířov, že Baník Ostrava je historický rival? A učil někoho otec, fanda AZetu Havířov, že Třinec je historický rival?

P.P.P.S. Ještě takové doplnění... Třineckým fanouškům z řad Havířováků tady někdo nějak výrazně ubližuje? Nebo oč jde? V čem je problém? Štve nás to, mrzí, ale to je asi tak vše. Něco jiného je, když kripl s třineckými symboly přijde do "AZeťácké" hospody, vědomě se fotí pod AZeťáckými "graffity", doplňuje to slovy LŮZA apod. Diví se pak takový fanoušek, že dostane po čuni? Na tohle bral kupodivu jistý ohled i Okresní soud v Havířově, který se Třineckých tázal, proč vše začalo jejich provokacemi...


gommi - 16. 6. 2021 19.33

Jedna technická..Kdyby AZet postoupil a v tabulce byl před Třincem, kolik těch volů by letělo do fanshopu pro nový dres??


atf - 16. 6. 2021 19.35

Příjde mi to tak, že tady se pořad skloňuje Třinec, Třinec zase Třinec a na doplění Vítkovice. To máš JR z toho Třince takový komplex jak půlka obyvatel z VAX na Cov? 😁


atf - 16. 6. 2021 19.38

Tö gommi - to je hodně velké scifi. Všichni kteří se pohybují okolo klubu a nebo alespoň jsou seznámení se situací posledních let vědí, že mluvit o nějakém postupu je úplně mimo vše. Na druhou stranu asi to víš a jen si to myslel tím stylem, že by někdo přecházel fandit AZ?


gommi - 16. 6. 2021 19.52

Scifi-nescifi.. o to tu vůbec nejde. Kolik havířovských gorolů by změnilo dres, kdybychom postupili do ELH a nehráli tam vyloženě druhé housle?? Byli by nadále věrní Třinci? Já myslím, že většina by rychle převlekla kabát..


Toman - 16. 6. 2021 21.06

atf: Třinec se tu zmiňuje pro to, že to je rival a že se po Havířově promenádují havířovstvi v třineckém. Hráči by bylo vyčiněno ikdyby přišel z Varů.. a fanoušci? V brněnském nebo libereckém tady nikoho neuvidíš,tak co je k tomu vede fandit někomu,proti komu jsme hráli 1.národní a s kým to bylo na tribunách ostré? Pracují snad v železárnách,aby tam byl nějaký racionální důvod?nebo bral je jejich otec či děd do Třince? AZ možná nepostoupí,ale bude Třinec věčně na špici? stačí levná čínská ocel v EU a to už takové scifi není ne?


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 21.29

atf: Ty buď nečteš co píšu nebo jsi evidentně nezažil 90. léta. Ty bys řekl, že Sparťan má komplex ze Slávie, Slávista ze Sparty, Prostějovák ze Zubra apod.? Opravdu? Proboha, začni už přemýšlet. Už některé Tvé včerejší hlášky byly šílené, dnes jsi "úspěšně" navázal. Škoda, přitom blbý nejsi.

Gommi: Souhlas, také si myslím, že většina. Protože právě ta většina nemá rozumný důvod, proč fandí Třinci. Trofeje, body, góly, výhry, tituly.


atf - 16. 6. 2021 22.13

To JR, jo máš pravdu blbý určitě ne, mám něco za sebou, ale nedokážu pochopit přemýšlení určitého typu. A do diskuze jsem vstoupil už včera pouze proto, abych si ověřil asociaci a další potřebné reakce na jednotlivá tvrzení. Závěry zatím nedělám, ještě bych si s tebou chtěl pokecat osobně, protože mé oblíbené slovo - faktory, které tady působí, mohou trochu, nebo více ovlivnit výsledek psané veřejné diskuze tebou. Pokud souhlasíš příští víkend bych tě pozval na ty tři kousky a můžeme diskutovat. Člověk tvého typu je pro mě názorově, světě div se celkem zajímavý. Rád s tebou proberu tady 100x zmiňované věci. Děkuji za tvůj čas.


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 7.00

Je mi jasné, že Tě případné setkání láká :-))), protože J.R. from B.K. zde na diskuzním fóru a člověk v reálném světě, skrývající se pod tímto nickem, jsou vystupováním dva jiní lidé... A Ty, soudě dle Tvých slov, to tušíš... 🙂

Případné schůzce se nebráním, přijímám ji, nápoje si s dovolením zaplatím sám, zde je můj mail, na který mě můžeš případně kontaktovat... brumm.kreisel@seznam.cz

Jsem zvědav, co předvedeš "na živo", protože zatím jsem nabyl dojmu, že chceš působit velmi fundovaně, leč sám se zaplétáš do zvláštních slov a kostrbatých větných staveb, kdy dle mého podáš věci tak, že jim sám ne zcela nerozumíš :-) nebo kdy jednotlivá slovní spojení malinko kulhají svým významem. Tenhle typ chytráků mi příliš "neštymuje", leč sám na sobě vím, že každý zde hrajeme určité role a reálné prostředí, kor mezi čtyřma očima, může být zcela jiné...

I přesto mi dovol závěrem, abych zde ještě jednou připomenul dvě největší šílenosti, které zde od Tebe zazněly, dva bludy, po jejichž vysvětlení budu případně prahnout ještě před úvodním přiťuknutím si takříkajíc NA ZDRAVÍ...
1) "ekonomické, politické a technologické faktory ovlivňují to, že člověk fandí jinému klubu..."
2) "To máš JR z toho Třince takový komplex..."

P.S. Pokud bys schůzce z jakéhokoli důvodu nakonec nebyl nakloněn, nevadí, na tuto reálnou možnost jsem připraven, těch, kteří "štěkali" jen tady a přitom nebyli schopni se vylíhnout z ulity, protože si uvědomili, že za jejich názory už navždy bude konkrétní osoba, těch už bylo... Buď zdráv a ať se daří.


atf - 17. 6. 2021 7.54

Tentokrát ve zkratce. Ještě si přidej (dle tebe další šílenost, nebo jak nazýváš něco čemu nerozumíš) třetí bod k těm, které nechápeš. Vepřová hlava (a jeho činy) z klubu ovlivňuje to, že někdo může fandit někomu jinému. Přeber si to jak chceš. I to je další faktor. To, že tebe ikdyby od někud 100x vyhodili dveřmi a ty se vrátíš oknem, je tvoje "hrdost"/"blbost". Já se nesnížím na tvou úroveň, abych vypichoval tvé bláboly (a že jich tady je jako lidí odmítající vax na Cov. Nechci být neslušný, takže tě tvé "perly" nechám dovysvětlit osobně (ze slušnosti a třeba z nepochopení), tak jako já ti poskytnu další mé pohledy na věc (od toho ta debata snad bude, nebo potřebuješ mít vždycky navrch ?). Díky za email, ozvu se. Have a nice day 🙄 😁


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 9.58

Synku, jakože vůbec to ničemu nevadí, ale Ty budeš fanouškovsky jinde...
Zeptej se některého z fotbalových Slávistů, nebo vlastně i chacharů, zda svému klubu přestali fandit kvůli vedení. Kurva, vidím to jako dnes, jak ti kluci, mí známí či kámoši, byli o to víc hrdými fanoušky Baníku, když věděli, že jim klub ničí Šafarčík. Nebo že je svými činy "nutí" z toho Baníku odejít.
Pokud fandím AZetu Havířov 35 let (nefandím Marunovi, Veselému, Chrobočkovi, Raszkovi ani Mrowiecovi), budu mu fandit nezávisle na tom, kdo je v klubu. A pokud budou v klubu špatní lidé, říkejme jim pracovně, bez narážky na cokoli konkrétního, třeba VEPŘOVÉ HLAVY, budu jako člověk, kterému na tom klubu záleží, proti tomu bojovat. Boj s větrnými mlýny? Třeba. Ale pro svůj vlastní pocit a lásku ke klubu to udělám. Chachaři se po dobu "revoluce" prezentovali heslem MY JSME BANÍK. Jak výstižné. Ano. I my to zpíváme - MY JSME AZET. Né oni, ty hlavy.
Začínám tušit, že Ty nebudeš fanoušek. Ten věrný, zapálený. Ničemu to nevadí, leč pitváním fanouškovství se tím pádem pouštíš na... Tenký led? Třeba, byť našel bych i lepší přirovnání... To není o tom, že někdo musí nebo má navrch oproti druhému. Ale pokud zde vypustíš totální nesmysly, které absolutně popírají fanouškovství jako takové, a já bych nereagoval, bylo by to stejné, jako beze slova nechat konat vepřové hlavy...

P.S. Vezmi si na případné sezení (kdy příliš nevěřím, že proběhne, nicméně třeba budu rád překvapen) nějaký symbol klubu, kterému fandíš. Ať předejdem hned na úvod několika otázkám a jdeme rovnou k věci :-). Měj se, ať se daří.



Jméno: *
Vzkaz: *
Připojit obrázek
😀 😁 😂 😍 🤩 😜 🤑 🤐 🙄 😌 😴 🤢 🤮 😎 😟 ☹️ 😲 😱 😖 😣 😈 😤 😠 ☠️ 🖤 💙 🤍 💯 ❤️ 💣 👋 👍 👎 🧑🏾 🙏 💪 ➡️ 🔞 ☢️ 🔜 ✔️ 🙂 😉
Opište text z obrázku

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici sto čtyřicet devět:





J.R. from B.K. - Dnes, 6.50

Ondřej Novotný na Štvanici!
Podívej se na jeden z nejvíc emotivních proslovů... 💣
Z patra, od srdce, ke konci ta hudba v pozadí, no šílenost.
Mám emoce, i když to vidím už podruhé.
https://youtu.be/yMePYPD_TiM ❤️


J.R. from B.K. - Včera, 23.12

Včera mě zde pobavil příspěvek Honzy (kdy předpokládám, že dotyčný se samozřejmě jmenuje jinak), který láteřil nad novým názvem oficiální klubového fanshopu. Ten zní TROJBAREVNÍ. Honza namítal, že samotný název netrvalo dlouho vymyslet, (ne)vím, na co přesně narážel, však pro jistotu jsem se podíval, jak originálně se nazývají fanshopy některých klubů. Zde je máme:

Fanshop HC Zubr Přerov
Oficiální fanshop VHK Robe Vsetín
Oficiální fanshop HC RT Torax Poruba
Fanshop LHK Jestřábi Prostějov
Ocelářský fanshop
Oficiální fanshop HC Vítkovice


Panejo! Co název, to originalita, že?
Požádal jsem Honzu, aby zkusil nastínit, jak by svůj fanshop pojmenoval on, odpovědi jsem se nedočkal, i proto píši tento svůj příspěvek.
Je neuvěřitelně snadné bořit, mnohem obtížnější je tvořit. Proto má (nejen) ve fotbale útočník či záložník daleko větší cenu než bek. Nic proti bekům, ale ti často jen boří. A stejně zde včera bořil Honza bek Bořil. Když měl naopak tvořit a ukázat svou tvůrčí slinu, přišlo ticho. To tak bývá. Dnešní doba tomu nahrává. Doba internetu, kdy vyjádřit se může každý... A už několikrát se nejen zde psalo o tom, že chválit není IN. A já měl k napsání tohoto příspěvku o to větší chuť, když jsem viděl včerejší proslov Ondry Novotného v Oktagonu. Právě o tom, jak by lidé měli být pozitivní, jak by neměli být jen anonymní hateři apod.

Nový marketingový manažer našeho klubu se ve zdejším prostředí ještě nemusí plně orientovat. Dokážu si představit, že nad příspěvkem jistého Honzy může přemýšlet, zbytečně si dělat hlavu. Ne, nemusí. Anonymních křiklounů je spousta, je třeba si na tyhle, mnohdy slabochy (nemyslím nikoho konkrétně), zvyknout, navíc já bych se nedivil, kdyby Honza nebyl fanouškem AZetu. Za ty roky a IP adresy už známe svoje lidi, že jo :-). Za anonymní přestanu tyto kritiky považovat až takto promluví veřejně. Nejen Honza. Kdokoli jiný, kdo z jakéhokoli důvodu kritizuje klub. Nebo vlastně cokoliv jiného. Pozor, na kritiku má každý právo, ale proč ji jen velmi málo lidí přijde říct do očí? Když se ti něco nelíbí, v září se pořádá klubová schůzka, máš možnost. Já poslední roky (bohužel) patřím mezi klubové kritiky. Však nejen zde, psanou formou. Kdo na schůzky chodí, ví, že nemám problém se kriticky zeptat z očí do očí. Nemám absolutně problém říct, že si myslím, že tohle a tohle děláme špatně. Z očí do očí. Tohle mi ve společnosti chybí. Je to spíše o schovávání se za anonymitu. Je to výraz slabošství, ničeho jiného... Proto zásadně nečtu prakticky žádné internetové diskuze, nic. Co se tam dozvím? Co mi to dá? Chci vědět, kdo k jakému názoru patří. Nezajímají mě trolové, jejichž aktivita končí po vypnutí Wifi.

Zpět k fanshopu. Nový marketingový manažer AZetu jej mohl pojmenovat jako Oficiální fanshop. Třeba. Nestálo by ho to ani 5 vteřin přemýšlení, šli bychom s davem. Ne, on se rozhodl jinak. Rozhodl se pro název neomšelý, rozhodl se jít mimo většinový proud, rozhodl se pro originalitu. A já mu za to tleskám. První věc, kterou u fanshopu mohl ukázat, zvládl brilantně. Na druhou stranu - název je "to poslední", díky čemu lidé do fanshopu přijdou nebo ne. O jejich chuti si něco koupit a víc se tak přiblížit svému klubu rozhodují jiné věci. Název je prkotina. Však když vidím, že nový markeťák uvažuje i o takové "blbosti", jako je název fanshopu, jsem si téměř jist, že bude se stejnou vervou uvažovat i nad věcmi dalšími, důležitějšími...
------------------------------------------------------------------------------------

Rossbet reaguje:

Kdo na zářijové schůzce fanoušků s vedením položí první otázku?

- Majki Michael 1.75
- J.R. from B.K. 2.00
- nikdo se k prvnímu kroku nebude mít a tak schůze začne monologem prezidenta klubu 2.08
- Paulus Chrenko 2.15
- Toman 2.45
- Danek BG 2.88
- Jazda 3.20
- Kdj-AZ 3.22
- T. Silesian 3.25
- Kamchatka 3.60
- Abdul 3.70
- Libor67 3.75
- Slon z RBH 3.88
- fanoušek nastrčený klubovým vedením 4.00
- Jirka 4.30
- někdo jiný 2.03


Lešek - Včera, 21.36

Na zkoušku přicházejí do AZetu tři hráči. Obránci Dominik Ficek a Tomáš Pastor a útočník Jan Soltys.


J.R. from B.K. - Včera, 21.39

Dle příchodu tří nových hráčů na zkoušku mám pocit, že...
Že jsme v uplynulých týdnech buď hodně zaspali, kluby kolem nás posilovaly často výrazněji, nyní to doháníme a bereme borce, co mají ruce a nohy nebo... Nebo, že si finančně nemůžeme moc vyskakovat. I když Pastor není frajer, co tu bude hrát za párek, že? Čili kdoví...

Mladý Polák Soltys... Jo, třeba jo, třeba něco z něj někdy bude, ale nečekám od něj zázraky v první sezóně v českém hokeji, který je přeci jen jinde, kdybychom jej angažovali, tipoval bych to na 4. lajnu nebo tribunu. Opavák Ficek? Nebyl tu na zkoušce už loni? Byl, že jo? Chvíli tu trénoval a pak, když tady přijelo Znojmo, tak z tréninku s AZetem šel hned do sestavy Orlů :-). Navíc loni pak nikde nehrál hokej... No já ti nevím, mně to přijde, že je to takový ten manažerův příchod z jeho Opavy (Daňa, Rousek...), abychom měli 4 komplet pětky do tréninku. Nic proti Fickovi, ale... Né, to né asi. Asi určitě né. Na druhou stranu, každý bek, co má ruce a nohy nám je nyní dobrý :-). S přehledem nejznámějším jménem je protřelý Tomáš Pastor. Na první pohled by to mohla být zajímavý posila, však mně tady moc nepasuje. Já bych chtěl shánět jiný typ beka. Beka číslo 1 na přesilovku (protože si nemyslím, že tuhle roli už letos zvládne Gucci), při všech Pastorových kvalitách si myslím, že on je bek hlavně dozadu, za posledních 8 sezón vstřelil snad 9 branek. Navíc mám divné tušení, že byť je bek v nejlepších letech, jeho kariéra jde spíše dolů. Mění kluby, mění angažmá, něco mi tady nesedí. Třeba se budu plést, ale ty mínus body v dobrých klubech jsou jistým ukazatelem...

Ne ne, tahle 3 jména mě nezaujala. Jasně, hokejoví odborníci na sociálních sítích na ten lajk kliknou, protože je to cool a někteří mají nastaven autolajk, i kdybychom napsali, že Mařka se dnes n tréninku posral, ale... Když už bych měl říct jedno to dnešní jméno, tak překvapivě řeknu mladého Pšonka než Pastora, kterého jediného širší hokejová veřejnost zná. Nicméně mám pocit, že nutně sháníme beka, hodně nutně, zkoušíme vše, co je volné... Zatím mi ale chybí kvalita. Nebo typologie beka, či jak to nazvat. No nic, uvidíme, zda tudy cesta povede nebo zda už je pozdě...


J.R. from B.K. - Včera, 18.21

Myslím si, že ani v samotném vedeni klubu nepanuje názorová jednota ohledně ceny vstupného pro přípravné utkání s Třincem, kdy cena je 3x vyšší než za přípravný zápas proti Zlínu.
Je tato cena opodstatněná?
Rozeberu ji, stejně jako permice či aktuální kroky našeho vedení, už brzy v příspěvku pod názvem TEĎ NEBO NIKDY...


dzandra - Včera, 18.57

Pro mě příprava je příprava a cena by měla byt stejná na všechny zápasy, i kdyby přijelo Toronto.
Tím krokem je pro mě přípravný zápas odepsaný 🙂 😉 . To raději těch sto pade pošlu do čapky


Lajman - Včera, 20.39

a tuto přípravu nejdu, ale není to z důvodu výše vstupného (jedu pracovně na 12 dnů do Srbska a Bosny a Hercegoviny), nicméně kdybych tu byl, hodně bych zvažoval svou účast. Proč? Jednak dělat z přípravy "něco víc" než z ligového matche (podle ceny to tak vypadá) mi nepřipadá správné, jednak začátek přípravy nepřinese svou kvalitou bůh ví jaký hokej a jednak je i otázkou, s jakou sestavou tady Třinec přijede. Koukat na kluky ze 3. a 4. třinecké lajny za takové prachy, to bych si šel raději lehnout někam k vodě nebo si vyjel na nějaký fajn výlet. Primárně mi však vadí, že naše vedení je "vychcané", když tuší, že by Třinec mohl přilákat do ochozů mnohem víc lidí než zápas se Zlínem, který už by svou kvalitou mohl být někde jinde, protože čekám, že už kádr bude nějakým způsobem zúžen. Ale kdo ví, třeba existuje mezi oběma kluby nějaká dohoda a Třinec nastoupí s tím nejlepším, čím momentálně disponuje, nebo že by snad musel klub navýšit počet členů ochranky? :-).


cirokagerle - Včera, 20.45

Opět se naplno ukázala Mrowecova hamižnost.


J.R. from B.K. - Včera, 21.52

Děkuji všem za názory. Rád jsem si je přečetl, z každého si něco vezmu, vnitřně je vyhodnotím, případně zakomponuji do zítřejšího článku :-).


J.R. from B.K. - Včera, 17.48

Co říká první trénink A týmu na ledě?

Třeba náznak sestavy pro první přípravné utkání :-), kdy Radek Veselý by mohl jít (nepřekvapivě) na křídlo k Tondovi, na tom druhém pak zakotví Lukáš Bednář.
V lajně druhé se Dostálek, který mě udivil svou výškou, je dlouhý jak 14 dní před výplatou v KESu, postaví na pravé křídlo, na levém bude Doktor, v centru Hudeček.
Ve třetí lajně si pak zkušený Maruna na centru bude dirigovat mladé pušky Mrvu s Jakubem Veselým. Ten, stejně jako bratr, zaujal výrazným opálením, kdy chvíli jsem si staršího Radka spletl s italským záložníkem Jorghinem. Jakub pak zaujal staršími rukavicemi po Leonu Draisaitlovi.

P.S. Reportáž z prvního tréninku, kterému v tuto chvíli přihlíží 12 fanoušků včetně tatínka Tondy Pechance, bych rád přinesl zítra, jako dezert k obědu...


J.R. from B.K. - Včera, 16.04

Info pro plechárenské štamgasty:

Pan Jajko, který do Plechárny chodil posledních 15 let prakticky denně, sedával na stejném místě pod barem, znám i tím, že při působení našich hráčů ve 2. lize jim nosil, těm, kteří do Plechu chodili po odpoledním tréninku, vyráběné domácí pomazánky a jiné dobroty, ŽIJE.

Dnes viděn v Orionu :-).


J.R. from B.K. - Předevčírem, 18.30

Před Štvanicí, prakticky přes celý Most Legií, obrovská fronta, která se jen velmi pomalu hne.
No, v tom vedru, dej pokoj.
Alespoň je vidět, že se pečlivě kontroluje potvrzení o očkování, prodělání Covidu či testu :-).
Jak poctivě se to 10.8. bude kontrolovat v Havířově?
Budou fronty? Kolik lidí přijde? :-)
#OktagonnaStvanici


J.R. from B.K. - Předevčírem, 19.34

V prvním utkání vítězný Dan Škvor, obrovský sympoš, má podobné motto jako já, když jdu na hokej.
"Není důležité, jak dopadne zápas, ale jak dopadne after party" :-).
Mám to naprosto stejně, se vší vážností říkám, že když jdu na hokej V SOBOTU, říkám si, ať je hlavně dobře po hokeji, dobrá zábava... 😎 Samotné utkání je na druhém místě. Kéž by nás takových bylo víc. Vše jsou spojené nádoby. Kdybychom takhle uvažovali, více bychom se bavili, byla by lepší atmosféra, chodilo by nás mnohem víc... (byť jasně, i já si mnohdy nervozitou na hokeji hryžu nehty)


J.R. from B.K. - Předevčírem, 21.38

Krušovice za 50,-.
Velkým píčusem v hledišti, po boku dvou kurviček, je pan chachar Kobzan Petera :-).


J.R. from B.K. - Předevčírem, 22.45

MELOUN! ❤️
Neuvěřitelná atmosféra, skvělá řeč, mačkám slzu. Beze srandy.
Je neuvěřitelné, jak kluk, která má 3 porážky v řadě a 18 měsíců nezápasí, poblázní celý stadion. Protože je PO-ZI-TIV-NÍ. Co rozséváš, to se ti vrátí...
P.S. Překoná to nástupovka Juráčka? :-)


J.R. from B.K. - Předevčírem, 22.49

Ondřej Novotný nyní před vyprodanou Štvanicí: "Vojta Filip je estébácká svině a každý, kdo ho potká, by mu měl dát facku. Buďme jako Meloun, buďme pozitivní..." ❤️


J.R. from B.K. - Předevčírem, 22.59

Absolutně neuvěřitelné, co se posledních 15 minut dělo v Oktagonu. Žádný zápas, jen 15 minutový monolog... ❤️😎
https://i.imgur.com/mpdMomd.png a vůbec se za to nestydím.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 23.39

Publikum v Praze ještě není u Juráčkovy nástupovky tak hudebně vyspělé jako v Londýně u nástupovky Tilla, ale i tak super! :-)


PESIcz - Včera, 0.02

Tak Juráček za mne naprosto nezaslouženě, za celý zápas nepředvedl absolutně NIC... Tady to vidím jako nechutný protěžování domácího :-/


J.R. from B.K. - Včera, 0.07

PESIcz: 2:1 Primera. První kolo bych Juráčkovi dal.
Tato, na to, že o dvě hlavy menší, tak neskutečný řízek! :-)
P.S. U Matúše potěšilo pozdravení do vězení :-).


PESIcz - Včera, 0.11

Přesně, Tato do toho šel bez strachu a v podstatě celou dobu tam Slávistu naháněl (ostatně to byla pro něj taky jediná možnost, jak uspět). Jako mít Primeru naloženýho na tiketech, tak bych teď byl hoooodně nasranej.
Tato prostě borec 👍


J.R. from B.K. - Včera, 0.15

Já měl naloženého Primeru! 😂
Jinak Juráček už dostává docela hate za primitivní, až pro někoho buranskou, pozápasovou řeč. nicméně oficiální účet Tribuny Sever už přispěchal s gratulací :-).


PESIcz - Včera, 0.27

Jo tak to Tě, chlape, docela lituju...bych dlouho vydejchával.
K té "řeči" - taky jsem si hned říkal, co to mele za hovna o té své přítelkyni.
No teď už jen doufám, že se předvede Pirát a zlepší mi náladu. Z toho se stává čím dál větší sympoš.


J.R. from B.K. - Včera, 0.34

Ještě taková perlička - minutu před koncem, kdy v té poslední minutě Matúš nepředvedl nic, byl na vítězství Primery kurz 1.15 :-). #kradez
Naštěstí mě to už sere méně, protože jsem na hlavním tiketu s Primerou měl Pudilovou :-).
A teď pojďme na tu nástupovku Piráta! ☠️

P.S. Kámoš mi píše: "Před náma sedí Filip Macek a už dal tak 5 piv." To mi připomíná některé naše plejery za odpoledne U Příborů :-). Mimochodem - ve volném čase, když se člověk chová slušně k servírkám apod., ať si dělá co chce (nebuďme jako Vlček), důležitý je výkon na ledě.


Adam - Včera, 1.43

Jeden tiket mi vysel, na druhem jsem mel ze Szabova vs. Holm bude na decision, Primeru a Bernardo .. me znechuceni asi kazdy pochopi .. Tato byl okraden zapas jasne vyhral a tiket papa


J.R. from B.K. - Včera, 7.55

U zápasu Piráta bych nechtěl být bodový rozhodčí. Těžké, hrozně těžké! Chápu, že vyhrál Pirát, pochopil bych, kdyby vyhrál Naruszczka.
U Piráta je krásné, že když jsem před pár lety začal MMA pořádně sledovat, nikdo v Česku ho neměl moc rád. Lidi jej měli za velkohubého spratka. Uplynulo pár let a já si myslím, že Pirát je v Česku jedním z nejvíce oblíbených netuzemských fighterů... A opět to mé své důvody a opodstatnění.


Adam - Včera, 14.16

Strizlivym okem rychly zpetny pohled po vychladnuti a vstrebani nepochopitelneho vitezstvi Juarcka.

Skvor vs. Lupinov - priserny zapas, Skvor dle ocekavani vyhra, ale MMA zapasnik to neni. Kvalitni fighter by ho vzal na zem a nepustil.

Gabal vs. Kareta - polaka jsem lehce favorizoval a ten nakonec ukazal, ze je s prehledem lepsi zapasnik. Muze ve sve vaze letet v Oktagonu strme vzhuru. Nebo se ozve KSW.

Raska vs.Brunclik - Od zverolekare Andrese jsem to cekal lehce dominantnejsi, ale sazka vysla. Bruno je mi strasne nesympaticky a jsem rad, ze prohral.

Sormova vs. Penco - Mel jsem vsazenu Sormovou v 1. kole. Velmi o prsa to vyslo. Utahnout submisi, kterou zacnes 10 vterin pred koncem kola je silene. Nicmene Italove at uz to byl kdokoliv jeste v Oktagonu nic nepredvedli a to se naplnilo i tentokrat.

Klinkhammer - Tarasenko - Nuda, velika nuda. Nemec to ulezel tzv. na Karlita asi ma z Londyna jeho skolu,zapas nezajimavy i obsazenim. Oba dva fighteri jsou kazdemu vlastne tak nejak u prdele.

Bleda vs. Ayala - Sazka na Bledou vysla. Terka je ohromny talent a tvrdak v 19 letech predvadi skvele vykony. Navic tri mesice po zraneni .. skvely vykon, holka to navic ma v hlave evidentne srovnane a dava si jen ty nejvyssi cile.

Elonen vs. Basharat - Vsazeno na Basharata. Afghanec je velmi komplexni zapasnik ma skvelou zem a dobry postoj. Elonen si sice ziskal fanousky, protoze ma rybi boty a vypada jako Forejt, ale... Ale Basharat je daleko vetsi ohrozeni pro Macka, ktereho za nejakeho extra skveleho zapasnika nepovazuji v titulaku budu urcite sazet Basharata.

Petrasek vs. Neferanovic - Meloun pusobil drsne, forma neskutecna mel to postavene v hlave mnohem lepe nez pri prohrach s Kimballem. Chorvat urcite nepusobil jako potrava. Petrasek vsak opravdu ukazal ze ma v Oktagonu v 93 co ukazat, mluvil o tom ze by sel do 84 to by dle meho byla chyba. Na druhou stranu predstava, ze bude takto vysekany v 84, asi by ho nikdo nechtel proti sobe.

Szabova vs. Holm - Szabova jeste na podzim titul, pote obhajoba a pak smer UFC. Sympaticka holka, ktera jde zapas od zapasu neskutecne nahoru. Skvely postoj, vyborna zem, dobry klinc co vic muzes chtit?

Juracek vs. Primera - Primera vyhral! Rozhodci stydte se.

Pudilova vs. Bernardo - Jak jsem psal pred zapasy kurz na Brazilku 3,56 byl uplne mimo realitu. Lucka ted sice vyhravala ale v hlave to stale nema v pohode. Navic brazilka je pro ni nejhorsi mozna souperka z pod ktere proste Lucka nevstane. Zaverem: Ondro s proherci se rozhovor nedela, vcera bylo videt proc!
Koho daji Szabove o titul kdyz to s Pudilkou nevyslo? I pres prohru bych to Szabova vs. Pudilova klidne videl jakykoliv jiny zensky titulak se bude blbe promovat.

Pirat vs. Naruszczka - Pirata mam rad, ale cekal jsem od nej vetsi "hospodu". Zapas velmi takticky, oku divaka moc nelahodil. Rozhodnuti asi ok, taky bych ti videl 3:2 pro Sama. Vemola pokud se do 30.12. da dokupy tak ho znici!

Zapas vecera: Szabova, Proslov vecera: Novotny!


Michal AZ - Předevčírem, 12.16

Fanshop má už i svůj FB profil, zatím tedy bez obsahu, ale blíží se to :-) Budu rád, když dáte "like"!

https://www.facebook.com/trojbarevni 🖤 💙 🤍


Honza - Předevčírem, 17.49

Tvl “trojbarevni” to nekomu asi trvalo dlouho vymyslet 🙄


J.R. from B.K. - Předevčírem, 18.26

Honzo, nesoudím název a neříkám tak či jinak, ale... Zkus na první dobrou vypálit, jak bys pojmenoval svůj fanshop. Díky.


Organizačně - Předevčírem, 11.08

Chtěli bychom informovat každého, kdo přispěl na akci #26. Chtěli bychom, aby každý znal cíl svých korun, které přispěl.

Zde další psaní od pana trenéra Svozila:

"Zdravím,
nakonec jsme se s trenérem Přípravky rozhodli takto:
Část peněz by se použila na nákup molitanových kostek na led:

https://www.kosacci.cz/Molitanova-stavebnice-VELKA-17-ks-30-cm-d710.htm
Za zbytek potom dětské brusle ve velikostech 30, 31, 32, 33. Tady by to mělo vyjít na 5 párů bruslí. Klub by měl mít zvýhodněné nákupní ceny, toto bych pořešil s vedoucím áčka Láďou Kozlem. Ten by zjistil cenové možnosti. Pokud by to z nějakého důvodu nešlo, nakoupilo by se to třeba u p. Klicha v Karviné. Zavolal bych mu a domluvil to. Láďovi Kozlovi jsem se dneska nedovolal, budu zkoušet zítra dopoledne.
Může to být takhle?
Částka, kterou jste vybrali, je skvělá, klobouk dolů."


J.R. from B.K. - Předevčírem, 10.53

Marketingový manažer klubu zatím odvádí výbornou práci. Stojí za mnoha projekty, které ještě nespatřily světlo světa a které, myslím si, budou výborné.

Na druhou stranu, je to jen můj pocit, nemohl moc mluvit do cenové politiky vstupenek, permanentek apod. Od toho jsou v klubu jiné šajby. A když to řeknu s nadsázkou, tak podle toho, při pohledu třeba na cenu vstupenky na zápas s Třincem, to vypadá. De facto první krok v sezóně, který má na svědomí klubové vedení, a hned budí veliké rozpaky. Úvod jako hrom :-). Na druhou stranu - budí rozpaky oprávněně? Nezachovalo se vedení přeci jen dobře?

O cenové politice, i politice dárků a výhod, permanentek zde budu psát v neděli. Svůj příspěvek budu koncipovat do článku s názvem TEĎ NEBO NIKDY. Protože myslím si, že přesně tohle cítí pan prezident Mrowiec. A chová se podle toho. Že teď nebo nikdy... Na druhou stranu - hned první krok a pro mnohé přešlap. Ohledně toho Třince. No uvidíme...

Jak si vyložit pojem TEĎ NEBO NIKDY? Zítra se trochu rozepíši o zákulisních věcech...


vasil - 23. 7. 2021 19.35

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/dejte-mi-vakcinu-prosi-v-usa-na-smrtelne-posteli-pacienti-s-covidem-na-to-uz-je-pozde-40367052

Strohé, pravdivé a snad motivující 🙏


Toman. - Předevčírem, 9.19

Strohé,to ano..jestli pravdivé,to netuším. Článek je přebraný z francouzského webu, ať jsem se snažil sebevíc tak doktorku jsem nevygooglil, snad mi někdo pomůže.. na druhou stranu jsem zjistil, že dneska byl vyhozen trenér offensive line Minnesoty Vikings pan Rick Dennison, protože se nechtěl nechat naočkovat. Nebyl vyhozen ani tak Minnesotou jako spíše NFL,kdy coaching staff je povinen se nechat očkovat, zatímco hráči to mají dobrovolně (nevím jaký je rozdíl mezi trenérem a hráčem, že se každému měří jinačím metrem. Asi mají hráči silnější odbory). Tím je potvrzen další z tvrzení, který byl před rokem považován za hoax. Mě jinak potěšily 2jine články na seznamu za posledni 2dny..

Ještě abych náhodou taky nemystifikoval, tak u těch trenéru jsou povolené 2 výjimky, kdy se nemusí očkovat a to je z vážných zdravotních důvodů a ještě z náboženských(osobně takové zdůvodnění nechápu, ale budiž..) jinak per source Adam Schefter NFL insider


J.R. from B.K. - Předevčírem, 11.03

Vasil: Obávám se, že motivující to není. Myslím si, že kdo se opravdu chtěl nechat očkovat (ať už z důvodů zdravotních, cestovních a jakýchkoli jiných), ten už naočkovaný je. Nyní už to budou takové zbytečky, navíc z důvodů jiných, než je zdraví. S nadsázkou řečeno by pomohla velmi silná čtvrtá vlna, která by to v říjnu začala kosit. Potom ano, potom ta motivace bude. Jinak ne. A vlastně jsem zde o tom v minulosti asi 4x psal, že dobrá letní čísla očkování nesvědčí. Tedy motivaci k očkování. Nicméně já naočkovaný jsem, už moc neřeším. Jediné, co si přeji, a to myslím se škodolibou upřímností, byť kamarádící se s nadsázkou, je nějaký jó těžký průběh někomu ze známých, kdo očkování doposud odmítal. Na jednu stranu škodolibé, na druhou stranu tvrzení "za blbost se platí" je staré jak svět... Je to stejné, jako když si 150 kilový bachratec, žeroucí denně 6 tatranek, říká o cukrovku. Nebo podobné, jak když blb chodí s rozvázanou tkaničkou u boty, 3x mu to řekneš, jenže přesto bude skuhrat, když si ji přišlápne, spadne a odře frňák... (absolutně nepřeji nic zlého komukoli, kdo si za jakoukoli nemoc nemůže sám, svým životním stylem, kdo jí nemohl JEDNODUŠE předejít, takovým přeji mnoho zdraví a pevnou vůli v boji! A vždy jsem zde přání zdraví velmi razantně zmínil)

P.S. Jsou to s prominutím blbouni, ti lidé z článku. Kdyby od počátku četli web AZ Fans, kde mnozí, a já na prvním místě, očkování doporučili, kdyby četli, že jej doporučují i prvotní odmítači typu Tomana a dalších, nemuseli se nyní trápit. Před několika měsíci jsem cítil obrovský smutek u každého, kdo nemocí trpěl. S přibývající dobou bude ten smutek menší a menší u těch, kteří na lůžku budou trpět a zároveň se bít do hlavy, že "proč já blb se nenaočkoval". Protože - psal jsem výše...

Docela obsáhle zde o vakcinaci, v souvislosti s pražskou Slavií i naším hokejovým klubem, a společností celkově, ještě do konce víkendu busu psát.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 22.28

Vasil: Tady je ten článek ještě v malinko jiné verzi, také zajímavé, smutné, výborné, leč frustrující.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/koronavirus-usa-nemocnice-covid-delta-florida-ockovani.A210724_105809_zahranicni_kha?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

A tady paní lékařka, kterou Toman nedokázal "dogooglit". Těch článků je v souvislosti s ní spousta.
https://www.linkedin.com/in/brytney-cobia-93a48226
https://www.facebook.com/brytneysnowcobia


matesss - 23. 7. 2021 13.05

Tak co si vsadíme na zítřejší Oktagon? 😎


Adam - 23. 7. 2021 15.18

Já osobně bych se nebál zkusit za mě přestřelené kurzy na cizince kurz přes 2 na Tato Primeru a Naruszczku je super. Pujdu i proti Pudilové 3,56 na Bernardo je skvělé a vyhrát může i Cornelia Holm proti Szabové tam je kurz kolem 4.

Šormová, Škvor tam to můžou oba vyhrát s klidem v 1. kole.

Jinak vcelku nezajímavé kurzy, pokud se to nebude kombinovat se způsobem ukončení.


matesss - 23. 7. 2021 15.49

Taky mi něco říká ze Tato vyhraje 🤑


J.R. from B.K. - Předevčírem, 10.41

Vezmu to postupně.

Před pár dny se mě Adam ptal, co říkám na tiskovku Oktagonu, na které organizace představila mnoho zajímavostí, které se uskuteční do konce roku.

1) Nedokážu posoudit, zda 9800 živě sledujících je hodně, nicméně bych jako soupeře nebral zápas Plzně s Brestem. Když to řeknu s lehkou nadsázkou - fakt někoho zajímal zápas Plzně s Brestem? A pokud někoho ano, určitě to nebyl fanoušek MMA, který by měl volit mezi tiskovkou a fotbalem. Nechci fotbal snižovat, ale nemyslím si, že tohle byl zrovna protivník ;-).

2) Spolupráce Oktagonu s Českou televizí? Nevím nevím... Myslím si, že Oktagon se už dlouho chtěl, a za každou cenu, byť mluví jinak, dostat někam do TV, protože jen tohle vystoupení z Youtube zóny ti zajistí více peněz, sponzorů apod. Zpráva, že nově spolupracují s ČT, zní jako bomba. Ale když si řekneš druhou polovinu té zprávy, a sice, že na ČT budou zápasy Oktagonu se 14 denním zpožděním, tak... No já nevím, ale tipuju, že to bude pozdě večer. A fakt se někdo bude se zájmem koukat na 14 dní starý zápas? Myslím si, že fanoušci MMA ne. Ti tak dlouho čekat nevydrží :-). Jo, na druhou stranu se možná budou dívat tací, kteří to až tolik nesledují, ale osobně si to moc nemyslím. Z této spolupráce jsem trochu skeptický... Stručně řečeno - na první dobrou zní lépe, než jaká opravdu bude.

3) Zápas Boráros vs. Štáfek? Ty to možná vidíš jako sračku, ale pozor! Zeptal jsem se dvou kamarádů a oba odpověděli, že Štáfa win! A já bych se tomu vůbec nedivil. Jak zde napsal Spl, tak Štáfek už nějakou dobu boxuje, má i nějaký ten zápas za sebou, myslím si, že se výborně představí (naopak Gábor to může hodně podcenit). Navíc vzpomeňme na pár dní starý zápas v boxu mezi youtuberem Paulem a MMA fighterem Askrenem. Mnozí z toho zpočátku měli srandu a jak to nakonec dopadlo :-). Navíc Boráros (na tiskovce nějaký opuchlý a nateklý 😁) je pro mě jeden z nejvíc přeceňovaných fighterů. Takový spíše instagramer :-). Jo, to už hodně přeháním, ale já ho prostě hrozně nesnáším :-). Kubovi budu enormně fandit :-). A jsem hodně zvědav, jaké budou vypsány kurzy!

4) Celkově mi ta tiskovka přišla taková malinko slabší. Moc velkých věcí představených nebylo. Buchinger vs. Barborík - jo ok, ale nic, z čeho bych si sedl na prdel... Karlos oznámil, že bude zraněný déle než se čekalo, což byl asi největší průser celé tiskovky, Pirát vypadal divně, bez šťávy, nicméně je jasné že se dožral... Jo a mimochodem, moc se mi líbí, jak má Pirát svou hlavu a kolem svého fightu hodně jebe do Novotného :-). Není někdo, kdo drží hubu a krok a jen přitakává :-). Mikulášek vs. Bolo, z tohoto fightu se dělá něco víc než jaké to bude. Jasně, chápu, bude se to hajpovat, nicméně jsou to dva podprůměrní fighteři v rámci scény... Upřímně? Od celé tiskovky jsem asi čekal víc. Na druhou stranu - abych byl férový, Oktagon to už nemá kam moc posouvat... I tak to posouvá a klobouk dolů.

5) Hodně mě zaujalo, jak pod sebe (oktagon.tv) Oktagon skupuje menší galavečery jiných organizací. Tohle je fakt zajímavé a rád bych do toho viděl víc! Novotný je starý lišák, on to nedělá proto, aby pomohl druhým :-). Nicméně fakt mě zajímá, jestli to těm menším organizacím opravdu pomůže nebo jestli to spíše není tak, že tento krok udělat musí, jinak by byly "zničeny". Kdoví...

6) Novotnému čím dál méně věřím jeho slova :-). Pozor, obrovsky jej obdivuju za to, co vybudoval, často jsem jej zde zmiňoval a jeho myšlení dával za příklad, nicméně cítím, že je predátor :-). Myslím si, že moc dobře ví, kde ušetřit korunu apod., myslím si, že nebýt různí fighteři smluvně vázáni, zajímavě by se rozpovídali :-). Ale tak to prostě je. Když chceš být úspěšný, je skoro vyloučeno, že o Tobě budou Tví podřízení mluvit hezky. Víte, jak to myslím... I Patrik Rimmel to třeba ví :-). Čili čím více se Oktagon rozrůstá a čím víc ji chtějí její promotéři nafukovat, tím víc si myslím, že z Novotného se víc a víc stává tvrdý byznys man...

P.S. Po obědě zde napíši, co dnes sázím, na co se na Štvanici těším a tak :-).


J.R. from B.K. - Předevčírem, 14.04

Tak pojďme na tu dnešní kartu na Štvanici :-).

Škvor vs. Lupinov: Před pár dny jsem viděl výborný podcast s Danem Škvorem (Fair Play Thinker), hodně o haterech, hodně o podobnosti Conora s Karlosem apod., vřele doporučuji. Škvor je obrovský sympoš a dneska mu to už musí vyjít! Kdyby náhodou ne, obávám se, aby na MMA nezanevřel a nevrátil se tam, kde patřil ke špičce...
Gabal vs. Kareta: Polák Kareta si posledně poradil s Růžičkou, Gabalův trenér Andre prorokuje TKO, tvrdé údery, atraktivní zápas. Tak jsem zvědav! TKO/KO s kurzem 3.50!
Raška vs. Brunclík: Odborníci tipují Rašku, kurz malý. Možná bych zkusil hrát 1.42 na KO/TKO. Brunclík vypadá jako frajer, kterého v noci nechceš potkat :-).
Šromová vs. Penco: Nevím, nezájem. Šormová je hnusný chlap. Už jenom proto bych třeba zkusil dvojku :-).
Klinkhammer vs. Tarasenko: Skoro nezájem. Podle kurzů kočka/myš, vůbec nevím, co od toho čekat. Asi takový ten zápas, aby se Klinkhammer budoval dál...
Bledá vs. Ajala: Jak Šormovou, tak i Bledou, prostě nemám rád. Další chlap :-). Prý má sen, být nejmladší holkou v UFC. Jsem hodně zvědav. Tento zápas prý dost napoví, pokud jej Bledá zvládne, bude prý mít zajímavé nabídky...
Elonen vs. Basharat: Pozor, tady musím zkusit hrát Fina za 3.56. Hodně odborníků říká, že Fin zúročí více zkušeností, které oproti velmi kvalitnímu soupeři má!
Petrášek vs. Neferanovič: Budu nervózní. Meloun to musí zvládnout, jinak by to mohl být konec kariéry. Jsem hodně zvědav na jeho nástupovku, na to, jak při ní bude vypadat, na jeho koncentraci, na řvoucí Štvanici. Ale jak říkám, budu kurva nervózní. A Meloun určitě taky.
Szabová vs. Holm: Když píšu, že Bledá a Šormová jsou chlapi, tak Holm je jiná liga. Vždy doufám, že nenaváží a bude sundávat gaťky :-).Szabová je velká oblíbenkyně mnohých, moje moc ne. Nevím, přijde mi jako taková selka :-). V tuzemském MMA prostě není holka, která by mi byla sympatická. Možná teď Chochlíková... Možná bych za 1.75 zkusil, že to půjde do třetího kola...
Juráček vs. Primera: Na tohle se hodně těším! Jaráček bude mít skvělou nástupovku, Štvanice bude na nohou, Slávisté budou skandovat :-). Já už před nějakou dobou dost naložil na Primeru, dnes toho možná malinko lituju :-). Hodně se bojím, že znát bude výšková převaha. André, kdyby byl Primerův trenér, by radil okopávat přední Juráčkovu nohu, protože ten má hodně široký postoj. A tohle by prý na Matúše mohlo platit. Zároveň si ale André nemyslí, že tenhle game plan bude Primera mít. Jsem zvědav. Naloženo 2, budu Primerovi fandit. I když Matůš je sympoš a má v hlavě...
Pudilová vs. Bernardo Talita: Novotný umí z hovna uplést bič, tuhle Brazilku vychvaluje, vždy zmíní, že byla v UFC, nicméně třeba už několikrát zmiňovaný André říkal, že Brazilka nic moc, že v UFC byla slabá. Nevím, uvidíme, kdo má pravdu, nicméně dvojku hrát nebudu. Pudilová bude mega namotivovaná, už na váze vypadala jak zfetovaná :-). Ona je hrozně divná :-).
Krištofič vs. Naruszczka: Kurva, irituje mě, že všichni toho Poláka vyslovují špatně. To si, do piče, neumí zjistit? sz je Š, cz je Č, čili Naruščka, ne? A né Naruška. No vem to čert... Nicméně i když je Polák sympaťák a takový správný chlapík, budu fandit Pirátovi. Čím dál tím víc mám pro Piráta slabost. Protože to není žádný blb, umí mluvit, je svůj. Na druhou stranu sázet bych se ten zápas asi bál... A nebo zkusil Poláka TKO/KO :-).

P.S. Dnes bude osobně přítomen na Štvanici, navíc na velmi dobrém místě, můj kámoš, slíbil mi, že bude psát zajímavé postřehy, pokud nezklame, budu největší perličky psát online i zde :-).


J.R. from B.K. - 22. 7. 2021 23.02

Kdo se bude ve středu toulat městem, bude svědkem něčeho, co jsme zde nikdy v klubové historii nezažili a neviděli.
A kdoví, zda něco takového zažili či viděli v jakémkoli jiném klubu v ČR.


Adam - 22. 7. 2021 20.47

J.R. dnešní Oktagon Time sledovalo živě na youtube 9800 lidí za mě neskutečné číslo od 18 hodin kdy lidi pracujou a hraje v TV Plzeň o Evropu. Ač ano sám jsem dalekoradši upřednostnil tuto konferenci než fotbal, který mě osobně tak nějak nezajímá, věřím však, že spoustů lidí i těch co nefandí Plzni ano.

Pokud si to viděl nebo znáš nějaké informace .. rád bych znal tvůj názor na spolupráci Oktagon,ČT Sport kdy sestříhané turnaje mají být na ČT sport vysílané, ale dle vyjádření nejdřív tak po 14 dnech co proběhnou.

Druhá věc je "moneyfight" v boxu Štáfek vs. Boraros, to přece pokud to nebude nějak zinscenované musí Gábor jasně vyhrát?


Spl - 23. 7. 2021 7.27

Tady asi někdo neví,že Štáfek má za sebou profi zápasy v boxu,takže si nemyslím,že ho Gábor porazí už jen kvůli výškové převaze.


Michal AZ - 22. 7. 2021 16.27

On-line prodej permanentek: https://bit.ly/AZ-PERMANENTKY ⚫🔵⚪


Martisan - 22. 7. 2021 5.31

https://www.hc-havirov.cz/clanek.asp?id=Prodej-permanentek-na-sez%F3nu-2021-22-zacina-4490


Martisan - 22. 7. 2021 5.33

Na přátelák s Třincem za 150?No nevím,nevím. 🙄


J.R. from B.K. - 22. 7. 2021 7.00

Je to poprvé, kdy permanentkáři nemají zdarma vstup na Play-off nebo to už bylo?
Víc na téma permic (jejich výhody, smysl a tip, kolik se jich prodá) a utkání s Třincem napíšu o vikendu...


J.R. from B.K. - 22. 7. 2021 8.54

Ještě mě napadlo, protože loni to byla velká legrace...
Víme, kdy startuje PRODEJ permic. Nevíte, kdy startuje VÝDEJ permic? Protože loni se skoro "žádná" neprodala, velkou většinu jsme VYDALI...
Snad se letos nesnížíme k těmto čachrům s pojmy.
Loni jsme tím že sebe udělali piče na entou...
P.S. Za takový majstrštyk by se ani Pelta nestyděl...


gommi - 21. 7. 2021 15.49

Jsem zvědav, jak si s tímto tahem soudružky a soudruzi v euromordoru poradí. Referendum je totiž čistá demokracie, těžko se dá zpochybnit..

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/orbanova-vlada-iniciuje-referendum-na-ochranu-prav-deti-40366796?fbclid=IwAR07tvzjGq1Ebw33OeM6sHUNoFBNLsWKjmmOKHEkk_i1Nf9ZCCkA2Qh5gdc


Toman - 21. 7. 2021 19.10

Gommi: tak ono referenda a jejich výsledky se tak nějak ohýbají podle toho jak je potřeba a podle toho jak to někomu vyhovuje nebo ne..zmiňme Katalánsko,kde jejich snaha se osamostatnit byla potlačena a tvůrci tohoto referenda hnijí v base


gommi - 21. 7. 2021 19.49

No každopádně tohle se týká maďarských dětí., takže mi příjde logické, když o tom budou hlasovat jejich rodiče a ne nějací (velice často bezdětní) papaláši v Nruselu ;)


J.R. from B.K. - 21. 7. 2021 7.27

AZ Havířov se i v nadcházející sezóně představí v ošklivých dresech z loňska, s prapodivným logem PZ (ještě rok to musíme vydržet).

AZ Havířov chystá pro nadcházející sezónu 21/22 nové dresy.

Obě věty výše jsou pravdivé a vzájemně se nevylučují...


Adam - 20. 7. 2021 7.46

Tak jsem tedy také po druhé dávce vakcíny (Pfizer) a musím říct, že jsem čekal nějakou reakci dle toho co jsem slyšel z okolí. Nicméně zatím tedy druhý den ráno a kromě lehké bolesti ruky žádné problémy nevnímám. To jsem včera navíc zcela "zodpovědně" vakcínu spláchl 7 pivy. No tak uvidím zda se ještě dostaví nějaká opožděná reakce nebo patřím mezi šťastlivce 😂


Kukmak - 20. 7. 2021 10.06

Pak pisni i pocity po treti, pripadne ctvrte vakcine 😉


J.R. from B.K. - 21. 7. 2021 6.32

Kukmak; Kdyby sis o tom něco zjistil, věděl bys to už nyní a nemusel tak dlouho čekat 🙂.


Filip - 21. 7. 2021 11.58

Tohle je ale zajímavá, každopádně zatím nepotvrzená zpráva
Podle ředitele Pfizeru bude nutné každoroční přeočkovaní. Zatím i von Leyen potvrdila očkování v r.22 a 23.

Bylo by zajímavé, kdyby se ukázalo, že ti co přeruší očkování, můžou mít zdravotní následky


Rst - 21. 7. 2021 13.41

Filip:
Čili jako u chřipky třeba, tam se očkuje taky každý rok na podzim.
Bude-li nutnost u covidu přeočkovat a někteří to přeruší, můžou mít z logiky věci následky jako neočkovaní. Asi. Spíš mě zajímá, jestli, když bude nutnost přeočkování, budou neočkování nadále se zatvrzelosti sobě vlastní brojit i proti tomu tak, jako to předvádí nyní.

Adam: taky tak, taky tak, ale na pilu (pitný režim prej dodržet, říkali) jsem ještě přitlačil. :)


gommi - 21. 7. 2021 14.14

Hoši, já jdu za cca týden, takže se mám pak pořádně vožrat? :-)


Kukmak - 21. 7. 2021 14.18

Jr a co bych si mel zjistit? Syp to sem, jestli mi neco uniklo,
rad si to prectu


J.R. from B.K. - 22. 7. 2021 6.52

Filip: Co je na tom zajímavého? Proboha, to jste nevěděli? Jak správně napsal Rst, je to zcela běžný postup při očkování proti virovým onemocněním. Fakt jsem zaskočen, že to někoho překvapilo 😲.


Organizačně - 19. 7. 2021 8.47

V pátek v 10:00 proběhla ve VIPce Gascontrol arény schůzka mezi trojicí fanoušků, prezidentem klubu Mrowiecem a marketingovým manažerem Raszkou.

Na schůzce jsme nejvyššího muže vedení AZetu informovali o tom, že pokud v nadcházející sezóně nebude obsazeno číslo #26, rádi bychom předali finanční obnos, který chceme věnovat na nákup hokejových pomůcek pro ty nejmenší AZeťáky.

O možnostech, jak peníze využít, jsme už předtím diskutovali s panem trenérem Svozilem. Prezident Mrowiec se nyní s trenérem spojí, spolu zajistí nákup potřebných věcí, v momentě, kdy ty budou zakoupeny, předáme vybrané peníze a s klubem podepíšeme darovací smlouvu.

Jelikož 54% všech darů neslo symboliku čísla #26 (126,-, 226,-, 326,-, 626,-, 1026,- apod.), rozhodli jsme se, že věnujeme takovou částku, která právě havířovské číslo Jiřího Krisla bude symbolizovat.

Definitivní tečka za touto fanouškovskou akcí bude napsána před jedním ze zápasů AZetu, kdy těm nejmenším nadějím našeho klubu předáme symbolický šek. Tou dobou se s akcí rozloučíme také tady, kdy přineseme článek a v něm nejednu zajímavost o průběhu akce, stejně tak o samotném výběru financí.

Děkujeme všem, kteří na dobrou věc přispěli. Všem fanouškům, kteří se rozhodli konat. Poděkování patří také Radku Veselému, který z peněženky vytáhl částku, díky které vložil jeden z nejvyšších příspěvků, speciální poděkování pak míří na Jadran ke slečně Kotulové, ta, ačkoli nám svůj příspěvek poslala už v první fázi výběru, tak učinila znovu totéž na samotném konci akce, aby bylo zajištěno, že vybereme námi vysněnou cifru, čili alespoň 20 000 Kč. V samotném finále celé akce přispěl výraznou sumou také marketingový manažer Raszka. Děkujeme i jemu, stejně tak panu prezidentovi Mrowiecovi za vstřícné, férové, rychlé a pohodové jednání.


J.R. from B.K. - 19. 7. 2021 6.18

Radko Gudas a jeho módní styl 😎.


Martisan. - 19. 7. 2021 5.58

https://www.hc-havirov.cz/clanek.asp?id=Antonin-Pechanec--Jsem-rad-ze-se-muzu-vratit-domu--4489


J.R. from B.K. - 19. 7. 2021 6.23

Vždycky pro mne bylo malou záhadou, jak je možné, že učitel na ZŠ, byť neučí rodný jazyk, je s češtinou tak na štíru.
Na chyby v článcích a rozhovorech jsem už docela zvyklý, vem to Rác, ale napsat pro OFICIÁLNÍ KLUBOVÝ WEB rozhovor, fotkou na něj udělat lákadlo a upoutávku a právě tam, kdy "obletí to svět", předvést takovou hrubku, to chce fakt koule :-).
Bravo, maestro.

P.S. Tondovi neuvěřitelně fandím a držím palce. Ať se daří!


Rst - 19. 7. 2021 15.34

Tonda je sympaťák jako hrom, srdce na pravém místě.
Jen nezarazí, když se píše, zdůvodňuje jeho přestup tím, že neměl přesvědčivá poslední dvě play off. Připomenu, že VS skončil v semifinále a jednalo se o největší úspěchy VS mimo Zubikovu éru a následný elh dojezd.
Co vím, tak předtím hrál Tonda v Havířově, který ani jednou nepřelezl v play-off první kolo (předkolo či čtvrtfinále).
Má řečnická zní: jak přesvědčivá měl Tonda playoff v první národní před vs. etapou?


Rst - 19. 7. 2021 15.37

Jen nezarazí si to opravilo, mělo asi být JEN MĚ ZARÁŽÍ.


J.R. from B.K. - 19. 7. 2021 19.51

Vsetín jako tým měl poslední dvě vyřazovací části vcelku úspěšné, nicméně Tonda jako hráč je měl opravdu nepovedené. 26 zápasů a 1 branka? 26 zápasů a 10 bodů? Tohle prostě není ten Toník. Jako první centr měl Vsetín táhnout, tahali to jiní. Bavil jsem se o tom i s klukama z hokej.cz, Toník se s osobní formu v Play-off opravdu nepotkal. Kdyby jo, kdoví, zda by Vsetín nedošel dál 😉.
Nesmíme také zapomínat, že byl i další důvod, proč Vsetín o Tondu ztratil zájem.
Buďme, my Havířováci, za ten nezájem rádi!
Přichází velký hráč a kluk, který se za těch pár let stal také velkým člověkem. Po lidské stránce zaznamenal obrovský posun. Tondu se absolutně nebojím nazvat SRDCEM AZETU. 😍
P.S. Dej Bůh, ať vydrží záda...


Rst - 19. 7. 2021 22.20

Jaká měl play off na VS, vím. To první po odtáhnutí sezóny jeho lajnou první zápas s PC jeho lajna rozhodla a ukázalo se nakonec, že to byl důležitý bod. S ČB pak jednočlenka, série připomínala souboj mužů s dorostem.
Teďka potom s Březinou a Gorčíkem.

Nicméně jsem položil řečnickou, jaká měl play off v první národní PŘRD VS. ETAPOU(?)

Ať se daří! Stal se mým, resp. naším (rodinným) nej oblíbencem. 😍
Tak ať vás dotáhne co nejvýš.


MatyAZ - 20. 7. 2021 1.45

Dle mého preferoval Vsetín, bohužel se nazadařilo tak kývl u nás!!
Je to Top hráč, ale "Samotář"..Co si ho pamatuji jel jenom "Ja já já"..snad pod Režnarem změní přístup...Podle mě to není kličovy hrač....( Omlouvám se,ale neměl sem ho moc rád)....AZ ❤️❤️


J.R. from B.K. - 20. 7. 2021 7.03

MatyAZ: Jsem i za tento názor moc rád. 😉 Líbí se mi, když se lidé nebojí říct svůj názor a podepíší se pod něj.
Ano, souhlasím, Tonda dříve mohl působit jako hráč "sám na sebe".
Myslím si, že za ty roky hodně dospěl. Nebo jinak - stal se jiným. Jak hráčem, tak i člověkem.
Uvidíme, nechme se překvapit. Pokud mu vydrží záda a on nedoplatí na třeba hodně špatné výsledky AZetu, budeme jej v prosinci velebit. Sázím na to 🙂.


Rst - 20. 7. 2021 15.50

Play off před VS:
0:4 s Jihlavou
0:4 s Trebíčí
Po předkole 3:0 s Litom. 1:4 s Jihlavou
1:4 s ČB

Čili proto jsem se ptal; pokud se mu se VS v play off nedařilo (hrál je 2, 2x postup do semifinále), jak se mu tedy dařilo play off před VS(?)


J.R. from B.K. - 21. 7. 2021 6.30

Hokej je týmový sport, však z hlediska osobního přínosu pro tým, z hlediska toho, jakou měl Tonda v tom kterém mančaftu roli, jaká od něj byla očekávání apod., tak Tonda měl poslední 2 Play-off osobně velmi nevydařená.
Jaká měl Play-off předchozí, nehrálo roli při rozhodování vsetínských bafuňářů. Těm je šumák, že 6 let zpátky vypadl s Havířovem 0:4. Hodnotí "tady a teď", že za "jejich peníze" to prostě, navzdory očekávání, nebylo vončo.


Rst - 21. 7. 2021 9.00

Já nemám na mysli vs. bafunare, ale to klišé "poslední dvě play off měl nevydařená," čímž nás obšťastňují různí experti. Jaká tedy měl ty play off předtim(?)

Třeba to první play off mi nepřišlo nepovedené. Jen se to hraje jinak, na sílu,na krev, sebezapření, a najednou ty laskominky, které předváděli naslepo, přestaly stačit. (Můj názor - byt všichni o hlavu větší, hrají ELH, se nezměnil.)
Druhé play off - tam hrál s Březinou a Gorčíkem, ke Gorcikovi nic nemám, ale Březina mi přijde na play off slabý hráč. Jihlavský druhý sled. A třeba tím To dá mohl trpět.
(Ono to je těžké, třeba s Vrchlabím Tonda ujel, natáhl na sebe 3 soupeře, za branou zabrzdil, nahrál zpět a pomalu od modré jeli 3 samotní vsetínští hráči na gólmana - no a nic,zazdili to a potvrdili, proč nehrají ELH. Dát to, třeba se chytnou všichni ....
Mně to je celkem jedno, Tondovi přeju, ať se daří co nejvíc, hlavně zdraví.

Zajímavost:
Moje dečka mají nejradši jeho a Davida Vítka. A kámoš, má taky 3 dečka plus mínus jako já v tom věku, mi říká, že jeho dečka mají taky nejradši Tonika a Davida V. Zaujalo mě to.
🤩 😍 🙂


Palec74 - 21. 7. 2021 12.17

Rst - Vašim dětem se nedivím.Potkal jsem p.Pechance na takovém tom amatérském hokeji (cca 7 let zpět?) a bez přilby jsem ho nepoznal.Drobný chlapec,slušný a na ledě to hrál tak jako my 😀 . Žádné machroviny,pěkné přihrávky,normální radost a tím si mě získal.Nemůžu ještě nezmínit jednoho bývalého hráče AZ pana L.Zientek (doufám že se nepletu), to bylo to samé a pan Mazur vlastně taky.Kluci něco umí ,ale chovají se normálně.Pak jsou protipóly a to je třeba pan, D.Moravec - co ten předvádí u amaterského hokej 🤮 .
Tak že přeju panu Pechancovi další sezóny v AZ 👍 ✔️


J.R. from B.K. - 18. 7. 2021 17.35

Né přehnaně, né hraně, né fanaticky, asi né "správně" a vlastně o tom všem ani nemám zjištěno vše, co bych vědět chtěl a také měl, nicméně věřím v Boha. Nestydím se za to, občas se modlím, že jsem věřící jsem uvedl i při Sčítání lidu.

Nezmiňuji to zde poprvé. I na úkor toho mi před pár týdny napsal mail fanoušek jednoho prvoligového klubu. Napsal mi o tom, že se z tribun stáhl i proto, že začal věřit. V pořádku, každého věc, z mé strany naprosto respektuji.

Já na mail zatím neodepsal (omlouvám se, učiním tak), nicméně něco nepřímo vzkážu zde, přes tuto diskuzi. Nejsem v tomto odborník, hodně ještě musím studovat, nicméně nejde zároveň VĚŘIT A FANDIT? Není to o tom, že víra zná mnoho různých podob a není jediné cesty, po které musíš jít? Mám několik přátel, kteří jsou věřící a... A nebo podívejme se do Polska, do Itálie, na Balkán, do Jižní Ameriky. Vždyť tam věří každý druhý. A jací fanoušci to jsou... I se svými hříchy, mám li to říct kulantně :-).

Co mě k napsání tohoto příspěvku zlákalo?
Klub Górnik Zabrze, který včera odehrál generálku na ligu proti Baníku Ostrava, připravil před utkáním každoroční tradici pro fanoušky - mši v kostele, kde se lidé modlí před každou sezónou za pohodový průběh ročníku... 💯❤️

P.S. Chtěl bych touto cestou pozdravit mně neznámějšího hokejistu, který v Boha věří. Lukáše Danečka. Přeji mu, ať se mu daří a děkuji za vše, co pro AZetu udělal. Moc si toho vážím a vždy budu!


Skopi - 20. 7. 2021 21.44

Celá ta problematika víry v Boha je ve své podstatě jednoduchá. Nicméně si jsem jistý, že člověk, který opravdově uvěří v Boha, nemůže ani stát jako aktivní fanoušek a nemůže být ani profesionální sportovec. Ale zase je pravdou, že vše je na delší diskuzi. Nejsem si jistý, že jsme schopni to vyřešit na diskuzním fóru 🙂


J.R. from B.K. - 18. 7. 2021 17.20

Před pár dny vyšel podcast s panem trenérem Režnarem, následně mi několik přátel napsalo, že důležitou součástí podcastu byl jeho moderátor. Že svou úlohu, která vůbec nebyla snadná, zvládl. Ano, našel bych tam chybičky, ale to je tím, že já jsem fanoušek AZetu a vím tak nějak víc, na co se ještě případně připtat, znám víc prostředí kolem pana trenéra. Dotyčný, na to, že s AZetem nemá nic společného, odvedl dobrou práci.

Ve společnosti je hrozně moc negace, málo pochval. Rozhodl jsem se, že dotyčného moderátora pochválím. Jak zde, na webu, kde se ta pochvala dostane k mnoha lidem se zájmem o hokej, tak mu po dopsání tohoto příspěvku napíši také osobně.

Celkově bych chtěl, a zdaleka né poprvé, pochválit prakticky všechny mladé redaktory z webu hokej.cz. Kdo někdy něco takového dělal, sháněl si informace a psal, aby si lidé mohli číst, ví, jak hrozně náročná a nevděčná práce to je (navíc často za pár šušňů). Díky, kluci! Především díky vám je Chance liga nyní mediálně brilantně zmáknuta. Speciální dnešní pochvala pak míří k Adamu Kodetovi.



Odbočím...

Poslechl jsem si podcast s panem Režnarem a 4 klukům napsal... "Hej, nemá pan Režnar stejný hlas jako Lukáš?" Všichni 4 mi hned odpověděli, že má. Že úplně!

Kdo je Lukáš?

Drtivá většina lidí z celé republiky jej zná pod přezdívkou. Já ji zde záměrně neuvedu a budu používat křestní jméno dotyčného. Lukáš je pro mě hlavní postava baníkovské fanouškovské scény, člověk, který pro Baník odvádí nejvíc na světě, člověk, bez kterého by Baník nebyl tam, kde je. Člověk, od kterého bychom se všichni měli učit a naslouchat každému jeho slovu. Jsem ukrutně rád, že před 22 lety, když se ve mně formovalo povědomí o fanouškovství, jsem jej mohl "pozorovat v akci" a právě Lukáš byl pro mě vzorem, jak fanouškovsky myslet. Kdyby měl každý tábor svého Lukáše, byla by naše celorepubliková scéna někde jinde. Navíc, když vidím a vím, kolik Lukášovi je a jaké má rodinné poměry, musím se vysmát všem, kteří prohodí, že "já už jsem na to starý". Ne, není to o věku. Je to o zápalu pro svůj klub...

P.S. Někdy v roce 2000 se rušila prodejna potravin (dnes je v té budově hospoda Autobar?), ve které pracovala kamarádova mamka. Kamarád nám sdělil, že pokud chceme, můžeme si přijet pro 600 konfet z pokladny, které by se jinak vyhodily. Přijeli jsme. Narvali je do dvou obřích cestovních tašek a... O pár dní později hrál doma Baník. Na Bazalech. Já a Šťovík from B.K. jsme se vypravili. I s těma dvěma narvanýma taškama plnýma konfet. Tašky jsme u stadionu přehodili přes plot. V místech nad ochozem, u těch hnusných smradlavých záchodů. Tímto způsobem jsme 600 konfet propašovali dovnitř a valili za Lukášem. Tehdy jsem s ním mluvil poprvé v životě a doma byl nadšený z toho, že jsme mu mohli dát 600 konfet a trochu si šplhnout... 😎 "Ty vole, hej, my jsme mluvili s Lukášem", říkali jsme si cestou domů z Baníku :-).

P.P.S. Je to asi 8 let, když jsem byl jedním z trojice fanoušků, které klub pozval na schůzku o bezpečnosti na hokejových utkáních. Přítomni byli lidé z klubu, lidé ze státní i městské policie, lidé z Magistrátu, ze sociálky, ze SSRZ. Přítomen byl i jistý ostravský policista jménem Chobola, tehdy "odborník na divácké násilí a extremismus", každý chachar jej musel znát. Při jeho projevech několikrát zaznělo i jméno Lukáše. Několikrát si jej dotyčný vzal do úst. Proč? Protože Lukáš byl známá postava. Často jsou lidem, kteří fanouškovskou scénu vedou nebo mají důležité slovo, přisuzovány i role, ve kterých prakticky nikdy nepůsobili. Vím o tom své... (z celé akce jsem tehdy napsal článek a vydal zde na webu. O několik dní později mi pan Chobola telefonoval, ať okamžitě smažu všechny fotky z článku, na kterých on je, jinak že uvidím... A tak jsem smazal i fotografii, kterak má ve své policejní kanceláři vyvěšen dres Ajaxu Amsterodam)


dot (.) - 18. 7. 2021 19.14

Jak píšeš o Lukášovi...Není to náhodou člověk, který občas něco napíše i na jiné stránky a má tam přezdívku na 4písmena ? Pokud ano, tak velký respekt, to je za mě ikona, která není v žádném jiném táboře, napříč fotbalem, tak i hokejem ( myšleno v nejvyšší soutěži ).


J.R. from B.K. - 18. 7. 2021 19.28

Děláš to těm lidem lehčí, než jsem chtěl 😀😟.
P.S. Když jsem Lukáše viděl několikrát na utkání AZetu, vždy jsem podvědomě chtěl, ať jsme ten den v hledišti lepší :-).
P.P.S. Snad nikomu nebude vadit, když napíšu, že když nyní Lukáš a další lidé z Baníku přijeli pomáhat na jih Moravu po děsivém tornádu, koukali se Komeťáci jak z jara a nevěřili, že i vegetarián může být dobře rostlý člověk... 😂