Smazání příspěvku

Nick:
Heslo:
Zavřít

klikni pro zmenšení fotky
Jméno: *
Vzkaz: *
Připojit obrázek
😀 😁 😂 😍 🤩 😜 🤑 🤐 🙄 😌 😴 🤢 🤮 😎 😟 ☹️ 😲 😱 😖 😣 😈 😤 😠 ☠️ 🖤 💙 🤍 💯 ❤️ 💣 👋 👍 👎 🧑🏾 🙏 💪 ➡️ 🔞 ☢️ 🔜 ✔️ 🙂 😉
Opište text z obrázku

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslici dvěstě sedmdesát devět:





J.R. from B.K. - Dnes, 21.54 - Odpovědět X

Hned po konci večerních zápasů budu aktualizovat Tipsport, čekat na možnou chybičku bookmakerů a nakládat, že Nizozemí/Dánsko/Česko půjde do finále EURA...
#lehkacastpavouka #jistit #hodnotakurzu


J.R. from B.K. - Dnes, 9.31 - Odpovědět X

Pamatujete si manžele Kottovi z korupční kauzy Davida Ratha?
Oba dostali 6 let nepodmíněně.
Kateřinu Kottovou nyní soud po polovině odpykaného trestu propustil, Petra Kotta, který žádal o totéž, nikoliv. Jak je to možné?
Během dne zde o podmínečném propuštění, o které můžeš požádat po polovině (někdy i po třetině!) odpykaného trestu, napíši více...

P.S. Jediný fanoušek AZetu, který je nyní za akci v Pizzerii Max ve výkonu trestu, také nebyl tzv. na půlku propuštěn...


edge.6 - Dnes, 13.33 X

S manželi Kottovými jsem se pracovně potkal v době kdy začínali být vyšetřování a my něco řešili u nich v bytě, který vlastnili v jednom komplexu v Praze (naše firma měla ten komplex na starosti).
Moc milí lidé na první dojem


J.R. from B.K. - Dnes, 16.24 X

Nyní pár slov k tomu podmíněnému propuštění...

Drtivá většina vězňů má nárok být propuštěna po polovině odpykaného trestu. Jsou i případy (u lehčích trestných činů/přečinů), kdy můžeš být propuštěn už po jedné třetině, naopak jsou i některé zvlášť závažné zločiny, kdy o propuštění můžeš žádat až po dvou třetinách odseděného trestu...

O tom, zda Tě z vězení propustí, rozhoduje soud v místě věznice. Čili pokud sedíš v Ostravě, rozhoduje soud ostravský, pokud v Rapoticích, tak tuším soud třebíčský apod. Na každém soudu sedí jiní soudci, jinak naladění pro takováto rozhodnutí, čili jsou soudy (basy), kde je mnohem větší šance jít předčasně domů, naopak jsou i takové basy, ze kterých se "na půlku" moc nepouští. Vězni tohle ví, znají tyto statistiky (jsou veřejně přístupné), i podle nich hodně spekulují, kde by chtěli sedět. A zkoušejí si to různě zařídit... Je třeba věznice, kdy žádosti o podmínečné propuštění vyhoví v 60% případů, je ale i věznice, kde vyhoví ve 12% případů...

Pokud jsi ve vězení poprvé, máš docela velkou šanci, že tě na půlku pustí. Leč pravidlem to není, viz fanoušek AZetu, kterému tuhle možnost zamítli. Proč? Neměl žádné pochvaly, v base se porval apod. Jsou to právě především pochvaly, které je docela potřeba mít, aby tě propustili předčasně. Pochvaly v base sbíráš třeba za to, že uklízíš, vzorně pracuješ, navštěvuješ zájmové kroužky apod. Někdy hraje roli i to, zda tě v base někdo navštěvuje, protože pokud ne, jsou tvé šance na propuštění nižší... Pokud o propuštění žádáš, musíš mít jistojistě příslib práce, tedy nějakým zaměstnavatelem oficiálně slíbeno, že tě po propuštění ihned zaměstná, musíš mít také příslib bydlení. Soud prostě nepustí dříve někoho, u koho je reálné, že zůstane na ulici a bude se živit pácháním trestné činnosti...

Jak jsem zmínil, pokud sedíš poprvé a máš pochvaly, je šance na propuštění docela velká (však v žádném případě 100%!, bude to znít blbě, ale soudce se blbě vyspí a jsi v prdeli). Pokud sedíš podruhé, potřetí apod., šance rapidně klesají, u těchto recidivistů jsou minimální. Inu, proč by tě měl soud pustit dříve z basy, když v tvém rejstříku trestů vidí, že jsi nenapravitelný? Pokud tě soud po polovině trestu nepustí, můžeš o podmíněné propuštění žádat zas a znova, vždy co půl roku.

Po polovině trestu pustili lobbistu Marka Dalíka, pustili Kateřinu Kottovou (ta bude muset po dobu SEDMI LET docházet na Probační a mediační službu!), myslím si, že pustí Davida Ratha, je pro mě malinko záhadou, proč nepustili Petra Kotta.

Já a jeden můj kolega (Domi No) jsme byli z hlediska podmíněného propuštění velice zvláštní případ, naprosto ojedinělý. Byli jsme rok na vazbě, z té nás pustili, jenže až už jsme byli doma, tak nám soud přiklepl dva roky natvrdo. Čili správně jsme si měli jít ještě rok dosedět. Né zpět na vazbu, ale už do výkonu trestu. V červenci loňského roku nám už přišel i konkrétní termín nástupu do vězení. Odvolali jsme se a požádali o podmíněné propuštění. Půl roku od naší žádosti (loni v prosinci) o tomto proběhl soud. Ten měl velice složité nás posuzovat, protože posudky z vazby o našem velmi dobrém chování se nepočítají, posudky z výkonu trestu jsme neměli, protože ve výkonu jsme nebyli... Soud tak prkaticky neměl z čeho vycházet. Dal však i na doporučení státního zástupce, který navrhl, ať jsme podmínečně propuštěni. A zde je krásná linka příběhu. Havířovský státní zástupce nám při soudním líčení hrozil až sedmi lety vězení. Ten ostravský, čili jeho kolega, navrhl soudu, ať jsme po polovině trestu propuštěni... Proč? I proto, že bylo splněno. I proto, že fanouškovská scéna na AZetu byla díky uvěznění dvou osob de facto zničena. Nebo tedy výrazně ochromena... Myslím si, že jak Policii, tak třeba i Státnímu zastupitelství, tohle bohatě stačilo... Fajfka byla...

Samozřejmě, že k tomu, aby nás podmíněně propustili a my už nemuseli do výkonu trestu, jsme museli mít zařízeno vše potřebné. Příslib práce, příslib bydlení, zaplaceny všechny soudní poplatky apod., museli jsme zaplatit "bolestné" poškozeným (v mém případě to bylo asi 200 Kč, protože Motorákům nic nebylo), někteří navíc soudu doloží i nějaké drobnosti a zajímavosti, kolega třeba doložil rybářský lístek s tím, že si našel nové hobby a nebude tak už dál páchat trestnou činnost...

P.S. Zažil jsem několik případů, kdy vězeň šel k soudu, který měl rozhodovat o jeho podmínečném propuštění a... A už věděl předem, že ho pustí. Jak to? Né nadarmo v Česku tak ukrutně bují korupce, ne? :-) Slyšel jsem i cifry, za kolik si u některých soudců můžeš takové podmínečné propuštění domluvit... Někteří údajně začínají na tisíci Euro...


Michal AZ - Dnes, 8.20 - Odpovědět X

Ahoj, zatím se nic neděje, ale můžete začít sledovat, budu rád. ☺️

Profil nového fanshopu na Instagramu:
https://www.instagram.com/trojbarevni/

⚫🔵⚪


J.R. from B.K. - Včera, 23.12 - Odpovědět X

"Skvělý zápas české reprezentace na EURU 2020. Bojovali jste jako lvi a i přes prohru s Anglií postupujeme do osmifinále." (Alena Schillerová) 😂


J.R. from B.K. - Dnes, 9.55 X

Taková drobnost a maličkost ve statusu paní ministryně... VY jste bojovali a MY postupujeme 🙂. Kdo my?
Díky tomu jsem vzpomenul..., to vždycky, ještě jako aktivní hráč, nesnášela nejmladší prvoligová jednička v historii AZetu Havířov. Říkal, že tohle je pro nejednoho (českého) fandu tak zkurveně typické...
MY JSME VYHRÁLI vs. VY JSTE PROHRÁLI... ☠️ A k tomu různé odchylky typu "hráli jste jak ponocní" vs. "dnes jsme hráli výborně apod." 😀


J.R. from B.K. - Včera, 21.08 - Odpovědět X

Vždy, když je v televizi jakýkoli přenos z Wembley, cloumá mnou mega nostalgie.

Když jsem před několika lety v Londýně pracoval, byli jsme ubytováni necelé 2 km od Wembley (400 metrů od metra Stonebridge Park), ve tříposchoďovém domě na ulici Heather Park, v přízemí byla hospoda, v prvním a druhém patře byt 5+1, ve kterém nás bydlelo 9 kluků z celé republiky.

V té době se Wembley teprve stavělo. Pamatuji si jako dnes, když jsme zírali, jak vztyčují ten bájný oblouk nad stadionem. Každou noc, když jsem se podíval z okna, viděl jsem záři reflektorů nad staveništěm, kolem svatostánku, třeba 30 metrů, jsme denně chodili do práce. Byť je to mnoho let, tak okolí Wembley znám detailně, kdejakou sázkovku, hospodu, bar, samoobsluhu, linky autobusu. Na voloviny mám paměť. Je pro mě vždy hodně emotivní, když se dívám na fotbal ve Wembley :-).

P.S. Wembley je čtvrť, kde bílého Angličana moc nepotkáš. Vesměs Indové, Pákistánci, něco málo černých (zcela férově ale dodávám, že jsme neměli jediný problém, ba naopak, fajn lidi). Jako je to zcela běžné v Česku, tak ve Wembley prakticky neexistuje, že bys někoho viděl venčit psa. Za to tam denně vidíš desítky veverek :-). Jo a... Toho roku, tu zimu, jsem prožil troje oslavy příchodu Nového roku. Slavili Židé, slavili Arabáci, přijel jsem domů a měli jsme oslavy tady :-).

P.P.S. Nedávno, když jsem vzpomínal a prohlížel si mapu, kde jsme bydleli, zjistil jsem, že kousek od našeho baráku sídlí slavný gym London Shootfighters, kam jezdí trénovat Karlos Vemola. A po jeho vzoru už mnozí další čeští fighteři...

P.P.S. Když jsme tehdy pracovali v Anglii, věděli jsme, že v pondělí pracujeme, abychom zaplatili nájem (s nejmladší prvoligovou jedničkou v historii AZetu jsme za pokoj platili každý 55 liber týdně, tehdy libra 45 kč), v úterý pracujeme, abychom si vydělali na jídlo na týden, no a od středy dál už máme peníze do kapsy :-) (výplata byla TÝDNĚ). Tehdy jsme měli 5 liber na hodinu, čili nějakých 225 Kč. Dnes se to zdá směšně málo, ale tenkrát se v Česku bralo třeba 50,- na hodinu. Navíc jsme tam bouchali dvanáctky, třeba i 9 v řadě bez vynechání...

Jednou bych se chtěl podívat na fotbal do Wembley. Určitě né na repre. Spíše třeba na finálový zápas Play-off o postup ze 2., 3. nebo klidně i 4. anglické ligy. Tyhle zápasy mají v Anglii neuvěřitelné kouzlo a tradici...


J.R. from B.K. - Včera, 20.29 - Odpovědět X

Chvíli před zápasem českých fotbalistů zde napíši, že Patrik Schick je zatím, především v očích českých novinářů a fanoušků, jedním z nejvíce PŘECEŇOVANÝCH hráčů letošního EURA.

A zítra ráno se zde za svá slova buď omluvím nebo... Nebo vysvětlím, co mě k této myšlence vede.

Uvidíme :-).


Lajman - Včera, 20.59 X

Svým způsobem tvé myšlence rozumím, proč? Ok, dal za 2 zápasy 3 branky, ALE... 2 branky ze 3 nebyly z vypracovaných šancí. Ano, druhý gól proti Skotsku byl nádherný, ale přiznejme si , že Patrik měl velkou dávku štěstí. Gól proti Chorvatsku pak padl z penalty... A ať se na mě nikdo nezlobí, ale penalta se dá opravdu jen špatně kopnout 😉. Jinak byl náš útočník v celém utkání jalový.... Uvidíme dnes.


J.R. from B.K. - Včera, 21.13 X

Lajman: Jsem velice příjemně překvapen, že podobně jako já uvažuje více lidí...
https://i.imgur.com/mVcCf5x.png

P.S. Trochu bych si, vůči těm, kteří tu Schickománii živí, přál, aby dnes NEDAL pentli. Je jasné, kdo by byl v očích "odborníků" hlavní viník případné ztráty bodů, kdo by byl největší kopyto a blb. A já bych se hrozně smál, jakými blby jsou právě dotyční odborníci :-).


J.R. from B.K. - Dnes, 10.04 X

Patrik Schick je vynikající útočník, takového naše reprezentace od dob Kollerů či Barošů neměla. Ale...

Ale hnusí se mi ta Schickománie. Která, kor u českého fanouška, se navíc může lehce převrátit skoro až v nenávist poté, kdy Schick 3 zápasy po sobě nedá branku...

Na letošním EURU má ty vstřelené branky zatím 3. Jaké? Už to tu zaznělo - jako útočníkovi bych "počítal" jednu. Našel si centr Coufala, hlavou zamířil k tyči. Ano, to chce instinkt a čich útočníka. Další dva góly? Ten z poloviny hřiště byl krásný, ALE... O ničem nerozhodl, za chvíli se na něj zapomene. Schick, a kdokoli jiný, to tak trefí 2x z 50 pokusů, tady já nevidím kvalitu útočníka, ale ŠTĚSTÍ. Třetí gól? Penalta. Tady jsem se smál, kterak z toho česká média dělala haló, že Patrik na ni šel i se zlomeným nosem apod. Proboha! Dovolím si tvrdit, že když mi postavíš balón na značku pokutového kopu, do brány se postaví Tomáš Kuča, tak proměním 6-7 z deseti penalt. Spíše 7 :-). Bez zlomeného nosu. A s tím zlomeným? Opět těch 7... Ať se na mě nikdo nezlobí, ale zlomený frňák neovlivní mou šanci proměnit pokutový kop. Chápu, potřebovali jsme fotky, nadpisy, články...

Bytostně se mi nelíbí, když se komukoli povede krátkodobý turnaj a dělá se z něj hvězda. Krátkodobý turnaj je štěstí, nicméně pro hráče je super, že ten se díky pár zápasům a třeba jen třem gólům může prodat a na pár let se "zahojit".

Mnohem více sleduji dlouhodobou formu hráče. Jaká je ta Patrikova? V Sampdorii super, bomba, paráda. Potom AS Řím, tam to nebylo ono, proto pakování se o stupínek níže. V Lipsku to také nebylo ono, proto pakování se o stupínek níže. Aktuálně Leverkusen? Asi se taky čekalo víc. Tohle je pro mě mnohem více vypovídající než 6 branek z půlky hřiště. Tak uvidíme, co bude dál. Možnosti jsou 3. Patrik Schick, pokud dá v osmifinále gól, možná zastaví lehký kariérní pád a opět se prodá. Druhá možnost je, že v Leverkusenu zůstane (a já tipuji, že další přestup z Bayeru pryč bude zase o stupínek dolů, třeba za rok), no a třetí možnost je, že přestup o stupínek níže bude už nyní v létě...

Patrik Schick je výborný útočník. Ale i díky (nádhernému) gólu, který pro mě nemá žádnou vypovídající hodnotu, je nadhodnocován... A přijde mi neuvěřitelně komické, když jeho mentální kouč z něj dělá, že do roku může být TOP 3 útočník na světě. Sorry, nezlob se na mě, ale...

Na druhou stranou jsem klidnější, že útočníka světových kvalit z něj dělá člověk, který se na tom může přiživit, že to z něj dělají novináři, které to živí nebo fanoušci, kteří... Nemám pochybnosti o tom, že praví fotbaloví odborníci, mezi které spousta fanoušků a mých přátel patří, to vidí malinko jinak a aktuální Patrikboom vidí střízlivě...


Rst - Dnes, 15.47 X

Džon,
četl jsem si ta Tvá moudra hlasem Klause staršího a ... VÝBORNÉ! 👍 :)
#Panenka-Poborsky-Schick


Mně ten gól udělal strašnou radost. A udělal nyní ji nejspíš, i kdyby jej nedal Čech.
Jinak nečekal bych, že se nad tím, tuším, Mühlfeitem budeš pohoršovat zrovna Ty.


J.R. from B.K. - Včera, 12.12 - Odpovědět X

Chtěl bych jedním příběhem zavzpomínat na dávný výjezd, kdy dostal jsem hodně po čuni... Díl 1.

Sobota 20.11.1999. Vyrážím na Bazaly. Busem "Bazalák", který za 10 Kč sváží všechny fanoušky z Havířova. V našem městě má asi 5 zastávek a pak stojí až přímo pod stadionem. Parádní spojení. Přijel Hradec, je hrozně moc sněhu, ochozy pod sněhem, pamatuju si jako dnes, že sedíme na hlavní tribuně. Za Baník nastupují borci jako Vít Baránek, Marek Jankulovski, Martin Lukeš, Marcel Lička, Milan Baroš, Radek Slončík či Petr Samec. Ohlášená návštěva je pouze 2800 lidí, počasí dnes fotbalu opravdu nepřeje. Hvizd, konec, remíza 2:2, za Votroky vyrovnává chvíli před koncem Tomáš Bouška. Odcházíme nasraní, cestou domů plánujeme, jak strávit neděli...

Střih.

Je neděle, 21.11.1999 a my ve čtyřech lidech vyrážíme na Lapač. Havířovští fanklubáci jedou svým autobusem, my 4 jedeme na Vsetín vlakem. Dodnes si pamatuji, že jedeme jakýmsi motoráčkem přes obci Ženklava a vzpomínáme na tehdejší fanouškovskou legendu Baníku, které se říká názvem její rodné obce :-). Každý z nás má na sobě symboly Baníku Ostrava, pamatuji si, že přes mikinu si oblékám modrý dres s červenou šerpou a reklamami Radegast, MCHZ a OKD. Spolu se mnou jede Chuďas from B.K., jistý Martin Deníček (zdravím) a fanatik Křen, který už bohužel není mezi námi. Jeho dcera posledních několik let pravidelně chodí do kotle AZetu...

Přijíždíme na Vsetín, přicházíme k Lapači, už z dálky cosi řveme, sedáme do hospody na stadionu. Nechápu, že už teď nejsme fackovaní. Po chvíli přijíždí maškarní ples našich fanklubáků, jdeme s nimi do sektoru pro hosty. Hokej nás moc nebaví. Panterům, za které nastupují borci jako Aleš Tomášek, Petr Tejkl, Radek Philipp, Jan Hejda, Marek Melenovský, Michal Mikeska, Bogdan Savenko, Libor Pivko, Jan Peterek, Roman Horák, Pavel Zdráhal apod., vlastně ani nefandíme. Raději pijeme. Jsme ožralí. Už nevím, zda ve druhé nebo třetí třetině, nás bláznivě napadne, že se půjdeme projít po takřka plném Lapači. Všichni v symbolech FCB, kdy Vsetín je, narozdíl od současnosti, spíše PRO SPARŤANSKÝ...

V symbolech Baníku přicházíme po schodech až pod vsetínský kotel, zde nesmyslně provokujeme. Nyní, s odstupem téměř 22 let, tomu sám nerozumím a zpětně si nedokážu představit, že by se něco takového stalo dnes. Stojíme pod kotlem Vsetína, pamatuju jako dnes, že Křen s Chuďasem si nasazují kukly (ta Chuďasova je pletená jehlicemi jeho mámou, je celá bleděmodrá, Chuďas se už ve vlaku rozčiloval, že mama nesehnala modrou vlnu), načež zakřičíme "Baník Ostrava". Dvě vteřiny ticha. Věci, a hlavně Valaši v kotli a kolem něj, se však dávají během chvíle do pohybu. Vidím, že na naši čtveřici se řítí mnohonásobná přesila domácích. Zcela po právu. Čeká nás bití? Určitě, tady není o čem, dovolili jsme si moc. Je otázka, jak moc to bude bolet :-).

(pokračování ještě dnes...)


(ilustrační fotografie, rok 2013, vzpomínka na AZetu na zesnulého kamaráda)


J.R. from B.K. - Včera, 20.28 X

Ze sektoru nejhlučnějších vsetínských a z jeho okolí na nás startuje nějakých 10 lidí. Křen, který je z nás nejdál, prakticky metr až dva od kotle, dostává hned rány. Je kopán, následně zkopán ze schodů. Kdo zná trochu Lapač, představí si, kterak se Křen kutálí po schodech z chodby až ke vstupním dveří. Dobrých 15 schodů kotrmelců. I my ostatní jsme kopáni do řití a hnáni ven ze stadionu. Na Valachy působí síla davu, přidávají se další.

Neustále ustupujeme, ve čtyřech lidech. Vsetínských naproti nám stojí minimálně 15. Najednou se stane něco, co je jedním z nejšílenějších zážitků mého fanouškovství. Někteří vsetínští si všímají, že jsme oděni do klubových symbolů Baníku a...

Šílená situace. Minimálně 3, ale možná že 4, už si tento počet nepamatuji přesně, vsetínští říkají SVÝM KAMARÁDŮM, že nás budou bránit, protože jsme Baníkovci. Udělají 3 kroky ze svého davu a staví se vedle nás !!! Někteří domácí se jich ptají, jestli jsou normální, že "přeca se nebudeme bít mezi sebou", nicméně ta skupinka Valachů je neoblomná. Svým de facto kamarádům odpovídají, že jelikož my jsme z Baníku, tak že se budou bít po našem boku. I když nám hrozí brutální "na přes držku", tak hledíme vyjevení a nevěříme, co že se to děje. Mimochodem, dodnes si 2 z těch Vsetíňáků pamatuji, s jedním z nich jsme se mnohokráte potkal na utkáních Baníku a proto takto na dálku zdravím Bárta.

No, moc dlouho se divit nestačíme, cca 15 domácích na nás rychle útočí. Vlastně jak na nás, tak i na své. Kluci, kteří ještě před pár vteřinami stáli spolu v kotli a fandili Zbrojovce, tak nyní se bijí mezi sebou...

Končím na zemi, klečím na čtyřech, přiletí nějaká ta kopačka. Svou férovku dlouho svádí Chuďas, leč brzy je po všem, na zemi ležíme všichni. Vsetínští, kteří stáli po našem boku, se přesvědčují, zda jsme v pořádku. Ale jo, docela jo, nakonec to nebylo tak hrozné. Domácí trojici poděkujeme za věc nevídanou a svým způsobem hrozně divnou a odcházíme do sektoru pro hosty. Zde se na nás naši fanklubáci dívají skrze prsty, někteří jsme možná trochu potrhaní, sereme na ně, sedáme na schody a foukáme si rány. S fanklubáky pak jedeme autobusem směr Havířov. Bilancujeme. A plánujeme, že se zde musíme vrátit. A Sparťanům to oplatit.

A taky že jo. Uplynou snad jen dva roky, mezitím vznikne fanouškovská skupina Brumm Kreisel a my se v dobré sestavě vracíme na Lapač plni odhodlání. A...

A já inskasuji po čuni ještě víc než v tom roce 1999 :-). S rozbitým okem, obočím, bez optiky, málem hozen do potoka, který teče hned za Lapačem. Tak zbit jako tehdy, někdy v tom roce 2001, jsem na hokeji asi nikdy nebyl. Nicméně i přesto to byl toho dne slastný pocit, protože... Ale o tom, o dalším emotivním setkání s Valachy, zase až zítra...

Tyto příběhy potyček mezi Vsetínem a Havířovem budou zde na diskuzním fóru pokračovat v příštích dnech dál, zastaví se až v zimě roku 2010, kdy se po dlouhých letech velké a vzájemné nenávisti domluvilo, že vztahy na trase Vsetín - Havířov budou o neútočení. Proč? Kdo tohle navrhl? Jaké byly reakce? Vše zde zazní...


J.R. from B.K. - Včera, 11.07 - Odpovědět X

PÁR HOKEJOVÝCH PÍSMENEK, díl 3.

Na webu bude potřeba vložit novou anketu a tak jsem si řekl, že při té příležitosti ztratím pár slůvek k jedné z těch, která zde vyvrcholila před pár dny. Pamatujete? Hlasovali jsme, koho bychom si přáli na pozici prvního centra AZetu v nové sezóně.

Opět jsem oslovil našeho experta pro tuto relaci a položil mu následující otázku:

Prosím Tě, mám pro Tebe další prosbu o postřeh 🙂.
V anketě na webu AZ Fans jsme hlasovali, koho na 1. centra.
Pechanec, Maruna, Veselý, Hudeček.
Tonda Pechanec zvítězil docela s velkým přehledem. Velký náskok, zbylí 3 získali cca stejný počet hlasů...
Překvapuje Tě, že takto dominantně si fanoušci AZetu přejí na pozici prvního středního útočníka právě Antonína Pechance?
Děkuji za názor 😉.




Jak slova našeho odborníka číst?
- zcela souhlasím s tím, že Tondovo drtivé vítězství v anketě ovlivnilo nadšení z Pechancova návratu. Tondu musí mít skoro každý rád (hrozně smutní z jeho odchodu byli na Lapači), navíc je to výborný hokejista. Na druhou stranu, abychom tento bod nezlehčovali, stejně jako Tonda se vrací jak Hudeček, tak i Veselý, na které fanoušek AZetu také moc rád vzpomínal a jejich návrat jednoho dne si přál...

- dělat velké rozdíly mezi prvním a druhým centrem není určitě nijak důležité, ale... Spíše šlo o to, koho fanoušci volí na ten jeden jediný post, který je pocitově tak nějak nad ostatními. První centr je po brankáři nejvíc zapamatovatelný post v sestavě. Centr chodí na buly, které obzvláště my v Havířově velmi vnímáme :-), první centr navíc zahajuje zápas, zahajuje vesměs každou další třetinu. První centr je prostě první centr. Je to i jakási pocta pro toho jednoho útočníka.

- zajímavý je pak poslední odstavec našeho odborníka. Je jistou pochvalou Radka Veselého, však je zároveň i bičem na tohoto hráče, který v nadcházející sezóně buď zazáří nebo shoří jak papír. Nic mezi tím, žádný průměr :-).

Suma sumárum? Je mnoho faktorů, které mohou zdůvodnit, proč lidé hlasovali právě pro Tondu. I přesto si však myslím, že jeho náskok (Tonda 52%, Veselka 17%, Hudy a Mařka 12%) je trochu překvapivě hodně výrazný... Naplní Tonda očekávání, která jsou velká? Bude tím pomyslným prvním centrem, který potáhne mužstvo? Odpovědí se dočkáme za pár měsíců...


J.R. from B.K. - Předevčírem, 10.48 - Odpovědět X

Aktuálně se v práci starám o několik polských eShopů. Na mail jednoho z nich mi přišel tento email.

"Krásný den,
jmenuji se Veronika Lupačová a jsem Instagram influencer.
Ve svém volném čase se zabývám focením a sociálními sítěmi – především instagramem, kde mám přes 24 000 sledujících
https://www.instagram.com/veru_lupacova/
Píši Vám, neboť mne Vaše firma a produkty, které prodáváte zaujaly. Líbí se mi Váš široký sortiment krásných bot a velice ráda bych s Vámi navázala spolupráci.
Jsem pro dlouhodobé spolupráce, ale nebráním se ani krátkodobým spolupracím - jednorázové kampaně.
Jsem kreativní a mám spousty nápadů, jak nafotit zajímavé fotografie na spolupráci.
Má cílová skupina jsou lidé ve věku 18 - 34 let a tak věřím, že by spolupráce byla oboustanně prospěšná.
V minulosti jsem spolupracovala s velkými značkami jako jsou Henkel, Daniel Wellington, Oriflame, Preciosa či Pepsi.
V příloze Vám zasílám svůj media kit.
Předem mockrát děkuji za odpověď.
Přeji příjemný zbytek dne,
Veronika Lupačová"


------------------------------------------------------------------------------

Tak si říkám, tohleto přivydělávání si na Instagramu, u někoho je to možná i jeho hlavní příjem..., zajímalo by mě, když frajerka obepíše třeba 50 eShopů, kolik z nich se jich chytne, kolik jich jí odpoví a kolik jí to ve finále hodí... Já nevím, ale... Možná se pletu, ale kdejaký ocas má desetitisíce sledujících, čili každý jeden člověk, který jej sleduje, mu teoreticky dává vydělat? Já třeba nerozumím tomu, proč mají některé osobnosti, někdy i v uvozovkách osobnosti, třeba statisíce nebo i 1 000 000 sledujících. Nebudu konkrétní. Ale co kdo na jejich profilu vidí a čím je to obohacuje? Ano, možná jen přesně nechápu smysl této sociální sítě...


Kdj-AZ - Předevčírem, 13.35 X

https://www.youtube.com/watch?v=lNG3HgdXMoE

Rozhovor s člověkem, který se ještě nedávno živil YouTuBem, dnes vlastní firmu, která zařizuje tyto spolupráce mezi influencerem a firmou. Přímo o tématu z rozhovoru asi jen 10 minut, každopádně se dá vydedukovat, že pro mnoho firem je lepší 5 spoluprací s 10-20 tisícovým účtem, který je konrétně zaměřen na stejnou cílovku, než s jedním milionovým účtem. Návratnost se pak dá prý dost dobře vysledovat a vždy se peníze investované do influencera vrátí.

Takže bych se vůbec nedivil, kdyby tyto e-shopy měly zájem, jen by asi vždy vznesly požadavek na exkluzivitu.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 13.52 X

Když to řeknu zcela polopaticky a laicky, tak... Když tuhle dívku začnu sledovat, protože je pěkná a já budu doufat, že jednou ukáže nahé ňadro, tak jí svým způsobem (když nás takových loudilů prsního dvorce bude více) dopomůžu k výdělku?


Kdj-AZ - Předevčírem, 14.01 X

100% pomůžeš. Ono to funguje prakticky tak, že začneš sledovat holku kvůli kvalitní prdeli, začne to tak dělat 10.000 dalších a pak se jí ozve ta Pepsi, která všem 10.000 lidem sdělí, že pít Pepsi = mít okolo samé dobré prdele. No a pak ti lidi naučení na Kofolu, nebo Coca-Colu jdou do obchodu a vidí tam tu Pepsi... spojí si to s hezkou prdelí a všichni jsou spokojeni. Plus třeba u těch bot se většinou udělá slevový kód, třeba v tomto případě "Veru10", každý, kdo si objedná přes ni má 10% slevu na boty, takže ona má plus u fanoušků, že jim zařídila slevu, fanoušci jsou štatni, že mají on "odbornice na oblékání" doporučené a ještě slevněné luxusní boty a firma si zvedne prodeje o hodně už jen pár hodin po insta fotce.

Když ale dáš "Like" třeba Benu Christovaovi, tak mu v ničem nepomůžeš, protože probírá kontroverzní témata, s tím se žádná firma nechce spojit.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 16.55 X

Hnusné to je, nelíbí se mi to :-).
Jak občas vidím, že kdejaká celebrita píše nějaký rádoby "příběhový status" a stejně se z toho vyklube (ne)skrytá reklama. Tfuj.

No, ať mi už každopádně nikdo neříká, že hezčí holky to v životě nemají jednodušší :-).

Já třeba nikdy nerozuměl tomu, proč se u nás najde MILION lidí, kteří sledují Dominika Feriho. Proč? S báchorkami, že proto, že přehledně přinášel vládní informace o omezeních, rozvolněních apod., na mě nechoďte (zdravím na Žižkov 🙂). Nebo třeba milion sledujících u Leoše Mareše, Patricie Solaříkové apod. Možná jsem úplně blbý, ale co mi to dá, sledovat někoho z těchto dvou? Možná jim křivdím, možná oba píšou nějaká životní moudra (ta by mě zajímala), která mne v životě někam posunou. Ale sledovat pana mrdku arogantního Mareše proto, abych viděl, co měl na sobě včera na koncertu... Nevím, proč?

Prostě mi přijde, že řada těchto lidí, teď nemyslím Feriho a mnohé další, "nic neumí" a... A jednoduše vydělávají peníze. Vím, že je hloupé to takto říct, ale nepřijde mi to, vůči mnoha dříčům, spravedlivé... Jasně, fráze typu "každý jak umí" apod., ale i tak...

P.S. Je mi jasné, že pravděpodobně je chyba v mém "staromódním" myšlení, však napsat řádky výše jsem musel...


Host DC - Předevčírem, 19.49 X

Honzo,

k tomu Ferimu. Věř čemu chceš, ale v tomhle případě pravdu nemáš. Proč by ho lidi sledovali ? Že by zhrzené milenky ? Asi netřeba moc slov, čísla mluví jasně.

Měsíční přírůstky na Feriho účtu


- do března 2020 téměr nulové přírůstky
- ta korelace s první a druhou vlnou je nádherná
- poslední dobou (po aféře se stáhl) a Covid oslabuje => logicky se přírůstky snižuji, nedivil bych se, kdyby během prázdnin do dostal do záporných čísel.

Přidám ještě jeden graf a to měsíční počty příspěvků. Zase jdou krásně vidět vlny a věř mi, že 95% příspěvků byly ty černé trojúhelníčky na žlutém pozadí. Žádné jídlo, výletky, hadry, prsa, product placement apod.



Z vlastní zkušenosti vím, že než si ty opatření hledat v nepřehledných článcích na ct24, aktuálně.cz, idnes, seznamzpravy anebo ze stránek Vlády ČR, tak že bylo jednodušší si projet přispěvěk Feriho a hned všichni věděli, zda zítra ještě respirátor anebo můžu ještě do MHD s rouškou.


J.R. from B.K. - Předevčírem, 20.42 X

Ale jo, jasně, já Ti věřím ;-).

Mimochodem, nejsou čísla, kolik měl Feri followerů před začátkem pandemie? Neříkej mi, že všech milion nasbíral díky Covidu. Stačilo mi, když jsem četl přepisy výpovědí těch ÚDAJNĚ zneužitých holek. Téměř každá říkala, že jí Feri imponoval tím a tamtím. Dovedu si představit, že takových holek, dívek a žen je (byla) obrovská spousta.

Já jsem ovlivněn, u toho nepochopení toho milionu, tím, že sleduji zprávy, sleduji ČT24 (a miluju, když dole běží ŽLUTÁ LINKA a já zbystřím, protože vím, že je něco nového - důležitého 😁) a celkově hltám zpravodajství, já to mám prostě jinak, pro mě je tohle snazší než sledovat Instagram Feriho. Ale jinak jasně, chápu.

Nicméně není to jen Feri, že jo... Patricie Solaříková začne porotcovat v Superstar, abnormálně jí roste počet followerů. Nerozumím proč. A takových Solaříkových je... Někdy, když čtu různé články, kterak se celebrity čertí, že je lidé hejtují za to a tamto, říkám si, když čtu přepisy těch hejtů, že taková "typická česká ženská v domácnosti" sleduje každou druhou celebritu v ČR. A plká v komentářích. Mnohdy pseudo celebritu. Tomuto nerozumím. Co mi tohle sledování přináší? Asi jsem na to starý :-). Ale já potřebuji ČÍST NÁZORY. Né se dívat na fotky nějaké Báry Mottlové třeba, to mi přijde zvrácené. A přijde mi zvrácené, že tihle lidé, kteří mnohdy nic moc neumí, díky takovým followwerům vydělávají... Jo, podívám se, ale nepotřebuji ji sledovat... Mnohem raději budu sledovat a zajímat se třeba o Tvé názory a myšlenky, než sledovat 100 Leošů Marešů.

P.S. Mega pochvala za grafy! Vždy jsem nadšený, když někdo umí esteticky zacházet se svými příspěvky a netěpe to tu nepřehledně, čárka nečárka, tečna netečka... 😀😉


Host DC - Předevčírem, 21.39 X

ad Feri

Před Covidem měl nějakých 100k, což je na IG skoro nic když si vezmeš, že nějaká neznámá Lupáčová má teď čtvrtinu, takže posledních 15 měsíců je + milion followerů.

Ad Pagáčová (Soláříková)

Každá taková "celebrita" je jiná a to, co dává followery u Pagáčové, tak nefunguje jinde. Nesleduju ji, ale v krátkosti jsem prolítl její profil a zkusím k tomu pár věci napsat.

Celkem 23 mých followerů sleduje Patricii Pagáčová a 22 z nich jsou holky. Takže, to, že moc nechápeš důvod jejího sledovaní (z pozice chlapa) je naprosto normální.

Tak, jak holky milují romantické filmy, tak ona bude ten typ holky, která je pro holky snem. Přesně, tak "pohádkově" by chtěly žít i ony. Holka s nadváhou dokáže zhubout pomocí jógy a nějaké zdravější stravy, šťastně se vdá, pořídí si roztomilého psa, narodí se ji děcko, kde dává různé rady maminám. Ženskou optikou prostě pohádka. To by chtěla každá.
______________

Obecně sociální sítě, ale speciálně IG, jsou obrovským klamem. Lidi tam sdílejí jen ty pozitivní okamžiky, jen ty úsměvy z dovolených, fotky pláže, které mají v sobě několik filtrů, zamilované fotky apod. Obyčejní lidé mnohdy hledají na IG to, co sami v reálném životě nemají anebo si neváží toho mála, co mají a chtějí víc.

Ještě poslední dovětek. Často se mi lidi stěžují, že tráví na IG strašně moc času a že to nemůže dopadnout jinak, než že si ho musí smazat, protože je to žrout času. Často jim radím, ať si zredukují profily, které sledují, ať si to pročistí a sledují jen pár profilů, které jsou pro ně důležité. Málokdo to umí a praktikuje. Kam tím mířím ? Patricie Pagáčová získala během porotcování v SuperStar zhruba 100k sledujících. Byť již každou neděli není na obrazce, tak jen zlomek klikne na to tlačítko "unfollow". Tak stejně u Feriho, kterému to číslo z velké části zůstane, byť bude neaktivní.

Tak jak ve sportu je strašně složité získat fanouška, a přitom strašně lehké ho ztratit, tak na IG platí pravý opak. Jednoduché získat a těžké ztratit.


Matys - Včera, 9.07 X

Doporucuji vzdycky koukat na pocty lajku a celkovou interakci, protoze jestli mas pri 24 tisicich sledujicich u fotky 100 lajku, tak je hodne pravdepodobne, ze si ty sledujici bud to koupila nebo je naklikala pres nejakou follow for follow soutez / akci, tudiz pro vetsinu marketingovych firem nezajimavy profil z duvodu nizkych dosahu.. 😁


J.R. from B.K. - Dnes, 9.24 X

Host DC: Díky za obšírné vysvětlení situace! A správně jsi zvýraznil poslední větu, velká pravda :-).
P.S. Ještě k těm holkám sledujícím tu Pagáčku... Mně se prostě celkově zdá, že "obyčejný" člověk, a především na těch sociálních sítích, se až příliš upíná mimo realitu, sleduje právě ty princezny a vysportované prince a... A prostě mě to sere :-). Nebo né sere, ale prostě nelíbí se mi, že mnoho lidí žije v jakési deziluzi. Dovedu si představit, že někteří jsou tak propadlí tou "mimo realitou", že žijí víc příběh Pagáčky než že by se snažili dělat něco s tím svým. Přesně jak píšeš - lidé na IG mnohdy hledají to, co sami nemají. K čemu je to dobré? Možná to nechápu...

Matys: Velká pravda. Nedávno jsem měl s kolegy debatu právě o "kupování" si followerů. Shit, kurva. Jednou jsem tak seděl s kolegyní na pivu, ta mi moc nevěnovala pozornost, cosi řešila... Zeptal jsem se co, ona odvětila, že ať vydržím, počkám, teď na ni nemluvím, že dostala nabídku, že může mít 700 nových followeerů, jen musí cosi poklikat... 😂🤮


J.R. from B.K. - Předevčírem, 6.49 - Odpovědět X

O víkendu nás pohltily supertropy. Jak se s nimi vyrovnat? Sprcha, pobyt u vody, ve stínu, v bytě v tom pokoji, do kterého nesvítí slunce, chození doma polonahý, studené nápoje apod. Jak se s takovými supertropy vyrovnat třeba na vazbě?

Úvodem řeknu, že na vazbě můžeš mít své civilní oblečení, Protože stále jsi nevinný. Podmínkou je, aby ti to oblečení někdo jezdil co 14 dní měnit za čisté. Já po cca měsíci pobytu své oblečení měl. Díky tomu jsem měl na cele třeba 7 triček, kraťasy apod. Když své oblečení nemáš a chodíš ve vazebním? Tak musíš mít na sobě nonstop dlouhé kalhoty, na týden máš 2 trička (v Ostravě jedno). Na týden! Zpotíš, bohužel... Navíc na vazbě neexistuje, že když je vedro, že jsi na cele třeba bez trika. Musíš být řádně ustrojen. Čili když má šichtu důsledný bachař, musíš mít dlouhé kalhoty a triko...

Na vazbě v Ostravě i v Brně se do sprchy dostaneš 2x týdně. V Brně máš v tomto výhodu, že tam je docela dost aktivit (pinec, fotbal apod.), po každé aktivitě máš na sprchu nárok. Čili stávalo se, že v Brně jsem se do sprchy dostal 4 týdně, v Ostravě to takto není...

Když máš štěstí, chytneš celu, do které slunce moc nesvítí. Když máš smůlu, chytneš celu, do které slunko valí půl dne, horko k nevydržení. Neudělá nic. Nemáš rolety, žaluzie, nepřejdeš někam za roh. Takovou celu jsem sdílel v květnu a v červnu (červenec a srpen jsem byl na jiné cele a měl v tomto mnohem větší štěstí). Bylo to příšerné. Pořád z Tebe teče, je to frustrující...

Když v červnu byla vedra největší, podobná těm víkendovým, domluvilo se přes okno několik cel a v jednu chvíli jsme kýblama lili studenou vodu z oken. Na asfalt pod celou. Takto to dělalo třeba 6 cel. Takto jsme trochu osvěžovali vzduch. Bylo to blahodárné :-).

P.S. V Ostravě na jedné z cel, které jsem vystřídal, jsem byl já a Vietnamec Hoan, s námi pak jistý Pavel Řehák z Kroměříže. Byl to blb. Blb, který, kdyby se dostal do výkonu trestu, hrozně by jej šikanovali... Tvrdil nám, že je hacker a vytuneloval Masokombinát Kroměříž. Mně se to nezdálo. Jednou, když měl návštěvu advokáta, jsem mu projel papíry... Pedofil, internet, holčičky, úchyl... Pavel Řehák brutálně zapáchal. Brutálně. Měli jsme sprchu, umyl se, oblékl na sebe smradlavé triko (nárok na jedno týdně). Bylo s ním na cele k nevydržení. I když mu každý měsíc chodil na vazbu invalidní důchod a peněz měl dost, odmítal si na naše naléhání koupit v kantýně za 7 pětek Rexonu. Zmrd. Jednoho dne jsem požádal velitele, zda můžeme Pavla Řeháka tzv VYPSAT. Když jsi v pohodě, je ti v tomto často vyhověno. Musíš napsat, že "odmítám být na cele s Pavlem Řehákem, zapáchá, obávám se, že kvůli toho mezi námi budou problémy, které by mohly eskalovat v násilí...". Když napíšeš, že mezi vámi hrozí na cele násilí, vazba si to moc "nelajzne". Kor když jsi v pohodě. Když jsi v pohodě, vyhoví ti. Po 4 dnech šel Řehák z naší cely pryč... Kdybych byl debil, který se neumí chovat, poslal by mě velitel s takovou žádostí do hajzlu. Proto zdůrazňuji to, co jsem zde zmiňoval několikrát. Když jsi v pohodě, chováš se slušně (a věří, že takových není tolik, kolik by sis myslel, přeci jen - je to prostě basa), máš ten trest méně náročný... To, co ty dáváš - to se ti vrací... Nejen na vazbě, že jo...


J.R. from B.K. - 20. 6. 2021 8.28 - Odpovědět X

Včerejší Oktagon?

Čím dál víc mě začíná srát, že až moc okatě budujeme rekord tuzemských fighterům a mnohdy jim vozíme oběť. Nevěříš? Podívej se na kurzy v UFC, kdy zápasy jsou podle bookmakerů mnohem vyrovnanější. Mnohem. V Oktagonu? Nebývá výjimkou, kdy tuzemský fighter je proti zahraničnímu takovým favoritem, že jsou na něj kurzy 1.15, 1.20, 1.25 apod. To je prostě špatně. A může Novotňák ty cizince vychvalovat jak chce, jenže bookmakeři nejsou blbí, oni se orientují, oni ví hned po vypsání zápasu, proč takový kurz vypisují... Tohle mě na Oktagonu v poslední době asi nejvíce štve...

Nicméně ani včera jsem si jeho kartu nenechal ujít, zde pár postřehů:
Bahník vs. Becker: To, o čem jsem psal. Izraelec, a to Bahník není žádná superstar, až příliš snadná kořist. Takové zápasy (minule třeba Peňáz apod.) za chvíli přestanou bavit...
Holota vs. Hromek: Holota potvrdil zkušenosti, i když z principu, za ten kurz, jsem si zkusil zahrát dvojku.
Fodor vs. Fiala: Fero výborný, parádní TKO a po zásluze výkon večera. Na Fera, výborného boxera, jsem se hodně těšil. Nezklamal. Ba naopak - potvrdil, že jeho zápasy jsou zajímavé a už se na něj těším příště.
Waliczek vs. Zouak: Nedíval jsem se, tohle mě nelákalo, tady jsem našel čas na večeři :-).
Polívka vs. Driai: Když jsem viděl fotku alžírského fightera, řekl jsem si, že musím každopádně zkusit dvojku. Kurva, toho potkat někde v noci, fuj!
Paradeiser vs. Adas: I tady jsem zkoušel dvojku a turecký Němec mě hodně zklamal. Hodně. Na to, jak byl vychvalován... Kdyby Rony nectil taktiku, věřím, že by jej možná ukončil.
Chochlíková vs. Chinello: I tady jsem se díval jen jedním okem. Mě ty baby v Oktagonu, pokud se nejedná o kočku, nějak neba... Nebo pokud to není fighterka, vesměs Češka, jejíž kariéru nějak více sleduju... Chochlíková je sice mega sympaťačka (na mě ale extrémně vychrtlá), ani tak si však mou pozornost moc nezasloužila...
Krištofič vs. Matavao: Na první pohled nazdárek Matavao hodně překvapil. V prvním kole v postoji výborný. Pirát hodně zaskočen. Na Pirátovi se mi líbí, i já mu přicházím na chuť, jak si postupem času získává lidi. Před pár lety byl nenáviděn, plivalo se na něj. Pirát, i proto, že umí mluvit, a mluví upřímně a bez frází, se však stává jedním z nejpopulárnějších tuzemských fighterů. A po včerejšku, díky jeho proslovu po zápase směrem k haterům, má další nové fanoušky. Palec hore, Piráte!
Veličkovič vs. Dawa: Na Bojana, a přiznám se, že i proto, že je Srb, jsem se těšil možná nejvíc z celé karty! V prvním kole mi přišel neuvěřitelně rychlý! Výborný. Škoda, že zápas takto nešťastně skončil, však myslím si, že Bojan bude čeřit vody, myslím si, že může dojít až k titulovému zápasu a získat pás. Hrozně se na něj těším. Bojan má navíc vynikající angličtinu, umí mluvit, v pozápasovém rozhovoru i na tiskovce skvělý, je to můj nový favorit v Oktagonu!
Ryšavý vs. Bartl: Paráda! Mám pocit, že oba fighteři se zlepšují zápas od zápasu. A navíc to jsou velká a viditelná zlepšení. Tenhle zápas musel každého bavit! A já fandil Karolovi (i když jinak jej moc nemusím), protože, jak řekl kamarád, Bartl je mrdka, protože je Čech, který si hraje na Slováka. Ať jde do píči, s tímto :-).
Buday vs. Minda: Polský King Kong mega sympoš, nejde ho nemít rád. Buday, na to, že se jde bít k Danu Whiteovi do Ameriky, tak velké zklamání. Velké. Asi se projevilo, že 2 roky nezápasil. Minda celý fight lepší, Buday vyhrál s velkým štěstím, které však, u takto těžkých soupeřů, je časté... Jedna rána. Výhru jsem mu ale moc přál. Moc. I proto, aby nevyhasnul jeho sen v USA...

Karta pro červencový turnaj na Štvanici? Pche, neskutečné! To bude famózní turnaj. Snad vše klapne a snad bude moci přijít co nejvíce lidí...


Adam - 20. 6. 2021 10.16 X

Zrovna Waliczek vs. Zouak byl včera nečekaně jeden z nejlepších zápasů.


matesss - 20. 6. 2021 18.44 X

JR: Nemáš nějaký nápad jak sehnat lístky na Štvanici? 😀


J.R. from B.K. - Předevčírem, 8.10 X

matesss: Spíše se nepředpokládá, že bude moci být vyprodáno. Čili i kdybys sehnal vstupenku nyní, byl bys v pořadníku na místě, které Ti účast v hledišti prakticky nezaručí... 😉


J.R. from B.K. - 19. 6. 2021 8.37 - Odpovědět X

PÁR HOKEJOVÝCH PÍSMENEK, díl 2.

Je to několik málo dní, kdy jsem zaznamenal větu pana trenéra Režnara o tom, jak bude pokračovat doplňování kádru. Pro mnohé odborníky je překvapením, že věta byla vyřčena. Že byla takto vyřčena. O co šlo? Pan trenér se nechal slyšet, že klub ještě touží po některých posilách, však na druhou stranu se může stát, že pokud na ně neseženeme peníze, že kádr už je prakticky hotový a pro ligu uzavřený.

I proto jsem zbystřil a ihned kontaktoval hokejového experta, se kterým mám tu čest pracovat na této relaci, aby mi, jako odborník na Extraligu a 1. ligu, napsal svůj pohled na současný kádr AZetu. Aby zkusil predikovat, jak by náš klub mohl dopadnout, kdyby došlo k té nejhorší možné variantě a my už nikoho dalšího nepřivedli...



12. místo? Já +/- souhlasím, na popud tohoto jsem si na papír také napsal svou vlastní tabulku, o kterou se s vámi podělím na konci dnešního žvanění...

Zpět k té větě pana Režnara, která jistě budí emoce. Dokážu si představit, že mnoho fanoušků mohla vyděsit. Pokud by nakonec byla pravdivá, co by mohla znamenat? Především to, že s psychologií fanouška se musí citlivě pracovat. Loni jsem zde touto dobou volal po tom, ať vyhlásíme ty nejvyšší možné ambice. Tým jsme na to měli a mě to přišlo logické. Proč? Pokud fanoušek cítí, že se v té sezóně bude "o něco" hrát a že tým bude nahoře, jeho natěšenost je mnohem vyšší, než když uslyší, že hlavně se chceme zachránit. Nám věrným se to může jakkoli líbit či nelíbit, ale je to prostě tak. I proto jsem hodně zvědavý, jaké ambice budou vyhlášeny letos. Tipnu si. Nic konkrétního, bude to zaobaleno do frází, které nic moc neprozradí. Co to udělá s fanouškem? Je to jednoduché. Určitě se nepohrne si koupit permici a my jich v tomto roce, nejen kvůli tomuto, prodáme nejméně v historii (možná opět začarujeme s pojmy jako VYDANÉ a PRODANÉ), určitě se, minimálně zkraje sezóny, nepohrne na hokej. Myslím si, že fanoušek je stále v rozčarování ze sezóny minulé a my mu předsezónními prohlášeními tu loňskou ostudu připomeneme...

Když to řeknu v lehké nadsázce, je opět na týmu, aby při společných akcích před začátkem sezóny ukazoval čtyři vztyčené prsty. Pamatujete? Tímto gestem jsme se prezentovali před ročníkem, kdy se nám absolutně nevěřilo, kdy jsme byli pasováni skoro na sestup, no a nakonec z toho byla jedna z nejlepších sezón. Bude se historie opakovat?

Tomuto týmu se moc nevěří. Příliš se nevěří gólmanu Fučíkovi, absolutně se nevěří naší obraně (já si stále nedovedu představit, že už nebude posílena). S útokem to vypadá o poznání lépe, leč i tam je řada otázek u klíčových hráčů. Co Tonda Pechanec a jeho zdraví? Co Radek Veselý a jeho bubáci? Co Lukáš Bednář a jeho vůle a chuť se vrátit zpět na cestu vzhůru? Tohle jsou klíčoví hráči, kteří by mladé měli táhnout. A kdyby nám nedejbože vybouchli právě tito, tak...

U mladých kluků to bude hrozně moc o hlavě. Bude pro ně dobře, že od týmu se nebude nic moc čekat. A právě s čistou hlavou by mohli ukázat, že hokej hrát umí. Hlavně zachytit start. Pokud bychom měli po 7 zápasech nějakých 7 bodů, může se v těch hlavách probudit něco, co... Trochu trpce jsem se smál tomu, když jsem si četl ze soustředění, jak jsme utužili partu, jak táhneme za jeden provaz apod. Na takové ty líbivé řečičky jsem opatrný. Víš, kdy se pozná, jak silná je parta, kolektiv a kabina? Až přijdou první 3 porážky v řadě. Čili já bych byl na tyhle kecy malinko opatrný. Mohou se nám vrátit jako bumerang, kor když se šušká, že v letošní kabině je několik otazníků... A bude i na členech realizačního týmu, aby hráčům pomáhali. Vytvářeli dobru náladu, sršeli vtípky, byli pozitivní, vždy nápomocní, kamarádští a... A né naopak! Né aby je stahovali z cesty a probouzeli v nich "něco", co nepomůže nejen těm hráčům, ale i týmu jako celku...

Děsíš se toho, že už by do současného kádru nemusel nikdo další přijít? Zkusil jsem si vzít papír, napsat všechny naše odchody a u každého hráče, kolik tu ASI bral, vedle toho pak příchody a kolik tu dotyční ASI budou brát. Jelikož klub o sponzorech zvláštně mlčí, myslel bych si, že by mi měl vyjít lehce rovnovážný stav. A pokud né rovnovážný, tak né nijak dramaticky rozdílový. Vyšel? Tohle si nechejme zase na příště...

Spekulace na konec? Bude příchod jednoho hráče, těsně před začátkem ligy, záviset i na tom, kolik se prodá permanentek? Absolutně mimo logiku to nezní, ne?


J.R. from B.K. - 19. 6. 2021 8.46 X

Úplným závěrem si zkusme první, a absolutně hrubý, nástřel tabulky pro sezónu 21/22. Některými kluby a jejich umístěním jsem vás překvapil? Ve dnech dalších si budeme "vysvětlovat", proč to DNES vidím takto...

1. Poruba
2. Vsetín
3. Přerov
4. Prostějov
5. Jihlava
6. Slavia Praha
7. Litoměřice
8. Vrchlabí
9. Frýdek-Místek
10. Třebíč
11. Sokolov
12. Havířov
---------------------------------
13. Ústí nad Labem
14. Šumperk
15. Benátky nad Jizerou
16. Kolín
17. Kadaň


Toman - 19. 6. 2021 13.36 X

Párkrát jsem si říkal, jestli by nebylo lepší třeba na rok spadnout.. Jak se říká, že musíš spadnout na dno aby ses mohl odrazit nahoru.. Tohle jsme zažili po pádu Panteru.. Možná že po pádu by i nynější vedení odstoupilo a vzal by to někdo kdo chce a má zájem..


J.R. from B.K. - 20. 6. 2021 7.38 X

Je to několik let zpět, kdy se, tuším, že to byl pan prezident Mrowiec, nechal slyšet, že když v roce 2010 zachraňovali AZet, byl jeden z důvodů ten, že všichni měli své syny v mládežnických kategoriích AZetu a ta záchrana klubu byla i kvůli kariérám těch synů... Mrowiec jr, Bambula jr, Potočný jr, Peterek jr.

Synové odrostli, ze tří čtvrtin změnili kluby, tahle motivace je pryč...
Jaká je další motivace lidí, kteří nyní AZet vedou? Na jedné schůzce, opět před několika lety, mi prezident řekl, že má takový sen, nebo jak to nazvat, že se chce ještě postarat o postavení nové tréninkové haly a pak to zabalit. Zda je tento sen reálný a zda je tohle tím, co vedení drží u kormidla? Těžko říct, leč mám na to svůj názor...

V posledních letech, když AZet prohrál nebo se mu nedařilo, ničilo mě to. Vždy jsem si však řekl, že všechno zlé je k něčemu dobré. Že každá taková porážka nebo špatná sezóna jako celek může přimět vedení, aby to položilo. Na druhou stranu - tohle mé myšlení je možná naivní. Dostávám se k tomu, zda by případný sestup nebyl posledním hřebíčkem do rakve současného vedení, které by pak šlo o dům dál a dělalo jiný byznys...

Bojím se, že ne. A také přemýšlím, co je tím, co naše vedení drží na svých postech. Nebo jinak - jaká je motivace lidí v našem vedení dělat v Havířově hokej? Protože ať se na mě nikdo nezlobí, ale láska k hokeji to není. Minimálně pana prezidenta, a mohl bych uvést x příkladů, to už kurevsky nebaví. Čili co je tou motivací? Jednak je to nějaké společenské postavení, protože když jsi prezident klubu, který je v Havířově nejpopulárnější, nějaké postavení máš. Další motivací jsou určitě kontakty, styky, přes hokej najdeš uplatnění či zakázky, nebo jak to nazvat, pro své jiné firmy a podnikatelské aktivity. Nemusíme chodit daleko, vezmi si Security Redon, která na hokeji mnoho let hlídala. Malá domů jak vyšitá. Nebo nedávno Restaurace U Ledu. Další malá domů... A jistě jsou i další věci, o kterých zatím ani nevíme...

Co dál? Jaké jsou ambice pánů, kteří ve městě hokej vedou, aby jej vedli dál? Určitě jsou to finance. Párkrát jsem se setkal s šíleným názorem, kdy lidé si myslí, že tihle lidé dávají do hokeje své peníze 😂. Jste normální? Je to přesně naopak. Hokej a působení v klubu AZ Havířov je pro tyhle lidi jednou z příjmových složek...

Suma sumárum? Nevím, a to je na tom to nejhorší, co by se muselo stát, aby tihle lidé hokej položili. A nejsem si bohužel ani jist, zda by to byl případný sestup...

P.S. Marketingový manažer nyní dělá neuvěřitelnou práci. Kdyby se lidé měli řídit jen tím, jaký servis jim nabízí, měli by se na zimák hrnout. Já si přesto myslím, že nepohrnou. Ano, jsem skeptik. AZet nyní, až na několik letitých nadšenců, nikoho nezajímá. A mimo těch několik letitých nadšenců to nezmění ani 284 fotek na klubovém Instagramu během jednoho týdne. Prostě nezmění. Nevěříš? Sázka? Pojď se vsadit, třeba vyhraješ, třeba to náš markeťák v lidech probudí. A pokud ne? Tak kde je pak problém? V čem je zakopaný pes? Neměl by to pro lidi v kanclech být důkaz, že by měli jít? Jméno AZetu za posledních několik let hrozně pošramotili. Hrozně moc. A byť je lehké, ústy pana Káni, to svést na výtržnosti fanoušků v pizzerii (zkurvysyne, tohle Ti ještě nejednou připomenu, ty mrdko), tak problém je jinde. Bojím se však, že tito lidé, kteří kormidlují náš klub, tohle nevidí. Tuším, kde oni a v čem ten problém vidí. A to je ten začátek konce. Absolutní neschopnost přiznat si problém a vidět jej tam, kde není...

P.P.S. To, jak jsou fanoušci našemu klubu absolutně ukradení, dokládá třeba i blížící se Globus Cup. Raději to nebudu rozvádět. Kdybych o něm napsal pár řádků, o tom, jak se k němu přistupuje, musel bych se zgrcat...


Na závěr přidávám úryvek z tiskové konference AZetu:

Otázka: "Pánové, co vás ještě drží ve vedení AZetu? Neuvažovali jste o konci na svých postech?"
Odpověď: "(beze slov) https://i.imgur.com/3Tx38qJ.png ".


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 21.05 - Odpovědět X

Férově zde napíši něco, o čem bych si ještě dnes dopoledne myslel, že nikdy nezazní... Mám u prdele případné ohlasy moralistů. Já a mí kamarádi fandíme AZetu podstatnou část našich životů, nejsme žádní mladí drozdi, na tom zimáku jsme něco zažili a poctivě odmakali a nenecháme si plivat do tváří. Nelíbí se nám, že je (bylo!) snižováno jméno našeho klubu.

Psal jsem zde, že včera jsme obráželi hospody a...

Bylo to několik dní předem plánované. V několika lidech jsme na závěr pivního večera chtěli navštívit ty hráče AZetu, kteří trénují v symbolech jiných klubů. Měli jsme sebou předměty (nejednalo se o střelné, bodné, řezné ani sečné zbraně), kterými jsme naše stanovisko chtěli podpořit. Trénovat v AZetu v hadrech jiného klubu je NEAKCEPTOVATELNÉ !!! Stalo se, je to za námi, je to minulost, každý z nás chybuje, i proto velice věříme, že se tohle, až na výjimky, které lze chápat, nebude nikdy opakovat. Moc si to přejeme a dotyčným, pokud budou dřít, budeme fandit. Protože hrají za AZet.

Jeden z těch hráčů (v hadrech jiných klubů netrénoval pouze jeden), jako by tomu osud chtěl, nás několik desítek minut před akcí sám kontaktoval. Od akce jsme na poslední chvíli upustili...

P.S. Závěrem zavzpomínejme na osud některých, kteří při působení v AZetu dávali najevo, že sympatie mají i pro jiný klub... Je nám absolutně u prdele, že Třinec či Vítkovice mají tituly, násobně více fanoušků, že jejich sláva je oproti slávě našeho klubu daleko větší. Jsme AZ Havířov!

"JSME SLAVNÝ AZET HAVÍŘOV, JSME HAVÍŘOVSKÁ ZVĚŘ, JESLTI CHCEŠ PATŘIT MEZI NÁS, TAK JEN SVÉMU KLUBU VĚŘ..."


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 10.21 - Odpovědět X

Až budeme v roce 2030 vzpomínat na to, co jsme dělali a jak jsme se prezentovali v roce 2015, možná se sami sobě budeme smát...

Stejně jako se dnes ukrutně smějeme tomu, jak se mnohdy prezentovali AZ Fans před rokem 2010. Nedávno jsme se tomu smáli u piva. Dvě vzpomínky?

Mnozí z vás jistě jeli do Vítkovic na přípravák mezi ostravským klubem a havířovskými Pantery. AZ Fans tehdy v hostujícím sektoru ve Vítkovicích vytáhli velký transparent s nápisem "Rytíř Vítek - strážce pitek" 😂😁. Neoficiální info hovoří i o tom, však to nemám potvrzeno, je to zatím jen spekulace, že fanoušci, kteří vyjeli z Havířova, měli na velkém papíru nakreslenou každý svou velkou pitku, někteří si ji nalepili na sebe, přes celou hruď a břicho. A jeli do Ostravy s pitkou. Potvrdí tohle info někdo? 😁

Druhá historka? Nedávno mi ji popisoval jeden z tehdejších vůdčích fanklubáků, kterému se však zalíbil jiný směr, my jej přetáhli pod TfH, později do Brumm Kreiselu...

"Přijela Olomouc. Přivezli docela pěknou vlajku. Nás bylo ve fanklubu pár radikálních. Nikdo z nás se však tehdy neměl k tomu, dělat něco na stadionu, u dobře hlídaného sektoru pro hosty.
O přestávce před závěrečnou třetinou jsme šli do Kauflandu, koupili kečupy, během třetí třetiny pak proběhli pod sektorem hostů a vlajku jim aspoň zamarasili kečupem..."


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 14.46 X

https://i.imgur.com/NFWGlY7.png


L. / Havířov - 18. 6. 2021 16.06 X

Už nejdou zobrazit ☹️ ale mohl by je mít Pavel G.

https://web.archive.org/web/20071022091043/http://az-fans.net/foto_vit_hav_pra.html


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 16.29 X

Pavel byl první, koho jsem kvůli tohoto oslovil. Nepamatuje, mlha, šeď, foto pravděpodobně nemá.
Mimochodem- jednalo se o prezentaci, kdy on ještě v čele scény nebyl a tohle tak nejde za ním...


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 20.33 X

https://i.imgur.com/shDvHSU.png


Fanatik - 19. 6. 2021 8.10 X

Potvrzuju událost 😁 Byla to zřejmě sobota, protože utkání kolidovalo se zápasem Baníku na Bazalech. Tenkrát naší partii na busáku těsně ujela posila řízená legendárním Vencou Žáčkem a přitom se nám naskytlo to panoptikum s obrovskými sosočtverci na kartonech. Musím uznat, že to byl fakt trapas 😱


J.R. from B.K. - 19. 6. 2021 8.35 X

Sobota? Nejednalo se náhodou o přípravný zápas? Určitě sobota?


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 13.23 - Odpovědět X

A sakra! Co teď?

https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/moskva-sahla-k-povinne-vakcinaci-40363567#seq_no=3&source=hp&dop_id=40363567&dop_ab_variant=0&dop_req_id=kWXzmseC3F8-202106171113&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


(bez obrázku by to nebylo ono 🙂)


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 16.33 X

Dodal však, že nakaženým pomáhá, když jsou proti covidu očkovaní. „Neviděli jsme jediného, který by měl vážný průběh, žádný očkovaný není aktuálně na ventilaci,“ uvedl. "Situaci v zemi komplikuje malá proočkovanost obyvatel."

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/rusko-desi-vlastni-nova-mutace-leky-na-nakazene-uz-nezabiraji-40363610#seq_no=1&source=hp&dop_id=40363610&dop_ab_variant=0&dop_req_id=Su4vuoO7S3C-202106171428&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


gommi - 18. 6. 2021 1.00 X

Nemůžu si pomoct, ale spíš denně slyším ze všech stran fanatické jebání do Ruska než že Putin je můj prezident, v Rusku je blahobyt atd, viz obrázek.. A navíc, když někdo nadává na EU, přece neznamená, že tu chce dotyčný budovat nový Sovětský svaz ;) Mě se nelíbí jedna věc, mám někdy pocit, že je nám podsouváno, že si musíš vybrat mezi západem a východem. A proč jako? Mě zajímá naše zem, USA s Ruskem ať si tam hrají ty své šachy, mě to nezajímá a nebudu kvůli nim hysterčit ani je kouřit.. Příklad- mě je u prdele, jestli Dukovany dostaví Rus či Amík. Mě zajímá, kolik mě to bude stát. A tak bych mohl pokračovat dále, vakcinace atd.. Aby kvůli Sputniku padla na Slovensku vláda, to už je trochu silná káva pro mě. A jo, teď média jela, že tam o to není zájem. Tak ještě aby byl, když tu vakcínu EU dodnes neuznala ten papír je ti vlastně k hovnu


Autonomo - 18. 6. 2021 10.15 X

Gommi: To jebání do Ruska je z mého pohledu jen reakcí na to, jak někteří idioti Putina a jeho Rusko velebí. Já sám se teď tématu Ruska dost věnoval ve svém psaní. A ne proto, že bych byl na straně “západu”, ale hlavně proto, že dle mého to je úplně stejný bordel. Hlavním důvodem je pak to, že hodně tzv. vlastenců a rádoby nacionalistů se odklonilo právě k Putinovi, což mě neskutečně sere. Jo, nemají tam pochody buzerantů a podobné svinstva, ale mají tam 30 mega muslimů, Moskva je největší muslimské město Evropy a svoboda slova? Jo, můžeš si žvanit co chceš, ale ne proti Putinovi. Většina nacionalistů z Ruska jsou buď v lágrech nebo zdrhli na Ukrajinu, v horším případě je po nich. Ale to ti idioti nevidí a snad ani nechcou vidět.
Západ je bordel, to bez debat, totální dekadence a zánik všeho “normálního”. Kreml je ale úplně to samé. Pokud o západu mluvíme v souvislosti s neomarxismem, pak o východu můžeme mluvit jako o bolševismu 21.století.


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 10.28 X

Autonomo: Pěkně napsáno.


gommi - 18. 6. 2021 10.55 X

Opravdu si tu musíš vybrat mezi západem a východem? Fakt jsme na tom tak špatně?? :-(


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 11.20 X

Mnohdy to není o nutném výběru, mnohdy to je jen o sympatiích. Když půjdou po ulici dvě holky a kamarád se mě zeptá, která mi je sympatičtější, na jednu ukážu. A přitom doma nebudu mít žádnou šeredu, kterou bych chtěl vyměnit :-).

Na druhou stranu... Takové to hrdé vlastenectví, mnohdy falešné jak prdel, že "my jsme Češi, my nikoho k životu nepotřebujeme (ideálně s velkou nášivkou ORTEL na seprané džísce)", to je chujovina jak mraky. Jo, můžu být vlastenec a patriot (mnozí si tyhle pojmy vykládají jinak než jaký je podle mě jejich význam), ale nesmím to zaobalit do pocitu, že já jsem Čech, jsme hrdý národ, nic jiného za humny mě nezajímá, nic se nás nedotýká, jebat. Navíc doby nedávné jasně ukázaly, že někdy si prostě vybrat musíš.


gommi - 18. 6. 2021 12.05 X

Mě se líbí holky skoro všechny, hlavně teď v tom teple 😜 . Ale když už tohle přirovnání tak ok, ale ať mi nikdo netvrdí, že jedna je jeptiška a druhá kurva. Obě totiž toho rozjebaly po světě víc než dost. Já bych použil jiné přirovnání
Mám fandit Karviné nebo Orlové? Tak to cítím já 😎


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 12.14 X

Ale Autonomo správně napsal, že jedna není jeptiška a druhá kurva.

Ty nechceš "přát" ani jedné ze stran, ale, a opět to správně napsal Autonomo, lidé, kteří potřebují plivnout na západ (USA, EU apod.), tak k tomu rádi využijí Rusko, Putina, Kreml. Prostě potřebují se postavit za nějakou proti hodnotu. Podobně to vnímám na tuzemské politické scéně. Najdou se tací, kteří nemají rádi Piráty. Jasně, v pohodě, ok. Ale připadá mi zvrácené, že člověk, který nemá rád Piráty, začne obhajovat Babiše, kterého de facto taky nemá rád (nebo se za něj stavět či nejdebože jej volit), jen proto, že on je Pirátům nyní největší a nejsilnější opozicí. V tomhle vidím velkou podobu s tím USA (západem celkově) a Ruskem, s tím, jak mnoho Čechů, kterým se západ nelíbí (ani já z něj, z toho, kam se ubírá, nejsem nadšen), začne JEN PROTO inklinovat k Rusku.

Když zůstaneme u těch holek, tak... Zklame mě Klára. Jo, jasně, je v mnohém divná, sere mě, bývala lepší, už nepolyká. A já natruc, protože Klára se s ní nemá ráda, půjdu prcat Martinu. Byť ta je, když to vezmu kolem a kolem, mnohem větší piča... Ale nesnáší Kláru, to se mi teď hodí... 😀


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 12.18 X

A když jsme u těch holek a Ty píšeš, že si nechceš vybírat mezi Karvinou a Orlovou, tak... Když budeš potřebovat pokouřit (Dukovany), doma to nedostaneš, doma toho žena nebude schopná, musíš si holt mezi Klárou (Karviná) a Martinou (Orlová) vybrat... A situací, kdy si musíš vybírat, je víc.

P.S. Omlouvám se všem slečnám, ženám a dívkám, že musí číst takové sprosťárny...


gommi - 18. 6. 2021 12.28 X

Já si představuju suverénní zemi takto: Chci něco zrobit, co neumím. Ok, vypíšu konkurz a na základě ceny, kvality služby a produktů vyberu tu pro mě nejvýhodnější nabídku. Ne, že se tady do toho začnou srát politici a udělají z toho total šarádu a vyjenou tam země ještě před zacatkem souteze. Takhle bych mohl pokracovat dále, ale Serme na to, musím na šichtu 😴


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 12.33 X

Martina neumí kouřit. Minule u toho kámoše kousla (Vrbětice, ofiko JEDINÁ verze BISky, sám si ji zde nezpochybnil, ba naopak). Sorry, ale ji do konkurzu nezařadím...
Ať to v práci ubíhá.


Kdj-AZ - 18. 6. 2021 13.04 X

Jen k tomu Ortelu - je to poslední roky velké téma, každý na ně, resp. jejich fanoušky ukazuje prstem jako na "Ty vlastence", nebo pomalu "ty neofašisty", ale v minulosti tady byla velká spousta podobných, nejlepším příkladem je Dan Landa, který tyto postoje cpe i do politiky a proti tomu nikdo neřekne nic.

Nacionalismus je správný, bez něj by se nerozpadlo Rakousko-Uhersko, nerozpadl by se Sovětský svaz ani do nynější podoby, Chorvat by se Srbem vklidu koukal na Jugoslavii. Bez nacionalismu se nikdy nedočkáme Slezského národního týmu, kde bude Polský Slezan stát vedle Tondy Popiče a zpívat chorály po naszymu, čímž dosáhneme největšího oxymoronu v dějinách tribun. 😀

P.S.: Gommi to myslí pořád trošku jinak, řekl bych. Chtěl by být kompletně neutrální zemí, takovým druhým Švýcarskem, kdy se nebude nikdy přiklánět na žádnou stranu a každý jednotlivý úkon udělá s tím, kdo je pro něj v danou chvíli výhodnější, bez ohledu na to odkud je. Takže žádná EU, žádná V4, prostě jen ČR, s čistě vlastními zákony, čistě vlastním systémem, čistě vlastní měnou atp. Za mě je tato varianta cestou do pekel, pokud tedy nechceme jít cestou Lucemburska, či Monaka a udělat tady takový měnší daňový ráj pro všechny.


gommi - 18. 6. 2021 13.08 X

Ta hysterie tu byla už dávno před Vrběticemi, ať se týče Dukovan či Sputniku.. Podívej, mě je to fuk, ale ono stačí říct v TV jednou, dvakrát, že jsou Rusi zmrdi a ne denně. Mě to otravuje, podobně jako s tím antibabiš tazením. A to jsem tu rikal milonkrát, nevolil jsem ho a ani se nechystám.


gommi - 18. 6. 2021 13.23 X

Kdj-AZ: jo jsem snílek, je to utopie.. Ale proti V4 nemám nic, ba naopak.. Tady je svět ještě relativně v pořádku. V4 fandím!


Rst - 18. 6. 2021 20.09 X

Ten reál na obrázku je, jak píšu, reál. Kdo však nevidí asociaci mezi současnou EU a svého času vyjebaným SSSR (IMHO současný Západ již dávno ten vyjebaný SSSR trumfl, bohužel, (ne)sere pes), tomu není pomoci. Bohužel ani těm, co tu asociaci vidí. Asi.


J.R. from B.K. - 18. 6. 2021 21.10 X

Kdj-AZ:
1) Landu, než se zbláznil, jsme poslouchali tak nějak všichni. Po pádu režimu něco nového, svěžího, upozornění na něco, o čem se tak nemluvilo. Ortel? Některé písně jsou třeba i solidní (kdysi, když ještě neměli svou fans základu, jsem Ortel i těpnul ve staré Jitřence do jukeboxu), na jejich koncertu bych se však, když vidím, jaké mnohé stvůry jsou fanoušky, propadl hanbou do země... Fuj, to je odpornost! Takové to hrané, slizké vlastenectví tupounů s neúplným chrupem, naopak vyvěšenou českou vlajkou, ve velké většině voliči stran a uskupení, které nesnáším, prorusky orientovaní, odmítači vakcíny, popírači Covidu, tady je prostě všechno špatně... (čest výjimkám!)
Líbí se mi, kterak si Čech vlastenec myslí, že když poslouchá právě Ortel, je jeho vlastenectví větší. Já se absolutně nestydím za to, že mám velice rád punkovou muziku. A v nitru vím, jak to, třeba s tím patriotismem, mám. A nepotřebuju k tomu pózy těch Orteláků...

2) Myšlenkové toky a postoje Gommiho zde vnímám jinak, než jak je vnímáš Ty.

P.S. Cítím se také Slezanem, leč v prvé řadě, a v takovém pořadí jsem to uvedl i do Sčítání lidu, Čechem.


gommi - 18. 6. 2021 22.26 X

JR: Nevím, jak mě vnímáš ty, jsem prachobyčejný pravicový euroskeptik, takových je mrtě :-) A ne, nemám nad postelí obraz Andyho, dokonce ani Putina ne, někomu to zde tak připadat může, ale zdání klame ;) 😈


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 6.42 - Odpovědět X

Rossbet reaguje:

Kolik hráčů, kteří zatím nejsou buď na soupisce nebo na zkoušce, přijde před prvním ligovým kolem do AZetu?

0 - 1.90
1 - 1.75
2 - 2.20
3 - 3.60
4 a víc - 5.35


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 22.08 - Odpovědět X

Příznivci fotbalové Slavie Praha včera odprezentovali velkolepé video, kterým monstrózní pyrotechnickou vložkou, která trvala jen pár sekund, oslavili zisk titulu a národního poháru. Mimochodem, náklady na uspořádání takové show dosáhly částky cca 125 000,-. Pro pár sekund...

Mám to štěstí, že v uplynulých několika letech mohu věci na tribunách tu a tam komunikovat s člověkem, který je stavitelem tribun na Baníku. Mám to štěstí, že jej mohu požádat o názor. Mám ale i tu dětinskou radost, když jej mohu poštenkrovat, když se Slavii něco povede :-). Protože Slavia je pro Baník aktuálně jediným měřitelným soupeřem po ultras stránce u nás. Cítím, i ze špiček baníkovské ultrasky, že zášť vůči slávistickým ultras je výrazná. A uznávám, že mnohdy právem...

Včerejší video slávistů mi poslalo několik lidí. A já všem odpověděl, že jo, že pěkné, ale že Baník za rok sfoukne Slavii jako svíčku. Dotyční se mě ptali, co bude za rok, proč za rok... Za rok Baník oslaví 100 let klubu a vím, že už nějakou dobu pracují mozky baníkovských tribun na tom, aby se odprezentovaly největší věci v historii ultras scény v Česku, nebo jak to nazvat...

Jsem si jist, že Baníku se to povede. Baník k tomu potřebuje dvě věci a nyní mi dovolte použít vojenský slovník. Baník potřebuje vojevůdce a pěšáky. Vojevůdce má. Baník má svého Napoleona (podobnost pupkem čistě náhodná), o kterém si myslím, že je v hlavě o dva levely odskočen proti tuzemské konkurenci. Jsem přesvědčen o tom, že dotyčný přijde s takovými plány, že i mnohým svým kolegům otevře ústa, že i někteří jeho kolegové budou pochybovat o tom, zda se to může povést. Může. Pokud budou k dispozici pěšáci. Žádný vojevůdce bez pěšáků nevyhraje bitvu. Na tribunách ty pěšáky Baník má, teď jde o to je patřičně zmobilizovat do oslav mimo stadion. Pamatujte dnes, v červnu roku 2021, že Baník včerejší Slavii sfoukne jako svíčku. A to svá slova říkám jako nezávislý pozorovatel, který si do Baníku mnohdy rád rýpne (a to ještě plno plísně nesmím říct :-) ), protože jej ničí ti mentálové, kterých má Baník možná nejvíc na světě :-), však na druhou stranu umím do puntíku uznat, popsat a přesně definovat jeho kvalitu.


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 22.09 X

Každé léto zde přináším minimálně jeden rozhovor s osobností. Ať už z prostředí tribun, z prostředí hokeje jako takového apod. Každé léto zde vydáme minimálně jeden rozhovor, který má obrovský dosah. Pro letošní léto jsem dlouho přemýšlel, koho oslovit. Nakonec jsem si vybral. Oslovil jsem člověka, o kterém jsou předchozí řádky, člověka, který stojí za tím, proč je Baník tam, kde je... Mnohé jeho názory znám, znám jeho názor na včerejší představení Slavie, leč chtěl jsem, ať se o své názory podělí se stovkami čtenářů našeho webu. Protože mnozí byste zírali s otevřenými ústy, mnozí vidíte velkolepá chorea chacharů, ale to je jen špička ledovce. Ty příběhy, které za tím jsou, jsou mnohdy fascinující.

Poprvé v historii jsem dostal košem, dotyčný rozhovor odmítl. A já jsem vlastně hrozně rád. Proč? Neodmítl proto, že by měl jakékoli výhrady apod. Odmítl z důvodu, před kterým jsem svým způsobem smeknul. Já, stará škola, já, který jsem v roce 2000 a 2001 vydával tištěný časopis mapující dění na havířovských tribunách. Dostali jsme košem z toho důvodu, jelikož dotyčný tvoří nejpopulárnější celorepublikový časopis o tribunách a byl by sám proti sobě, kdy chce, abychom se vraceli ke starým časům, k časům tištěného, přitom sám by poskytl rozhovor pro webové stránky. Tohoto odmítnutí a jakéhosi držení pevných názorů a postojů si opravdu cením. Jsem rád, že někdo takto uvažuje. Je mi to blízké. Já se třeba stále snažím zachránit web, kdy ty dnes končí jeden po druhém, snažím se, abychom nepodlehli všem těm Facebookům, Instagramům apod. A byť jsme proti těmto novotám stařeček o berli, tak pořád si je mažeme na chleba :-).

Zakecal jsem se. Je pravděpodobné, že letošní velký letní rozhovor se na tomto webu nebude konat. Je také pravděpodobné, že Baník za rok s prstem v nose překoná včerejší skvělé představení Slavie. Tak schválně, zda na má slova dojde...

P.S. Kdyby každý tuzemský tábor měl lídra podobného tomu ostravskému, který je dle mého názoru absolutní jedničkou české scény (pozor, však mohl bych jmenovat i jiné lídry napříč ČR, však ti doplácejí na to, že za nimi není početná armáda pěšáků), kdyby každý takový lídr dostal průměrně početnou armádu pěšáků, byli bychom jinde. My, oni, tamti, každý tábor. Na jednu stranu to všichni, kteří máme rádi tribuny, chceme, na druhou stranu zrovna ty ohrnuješ nos, že máš být pěšákem. Když se po tobě chce pajda na choreo, raději nemáš. Nebo se při výběru schováš za roh. Kdyby pěšáků, kteří nemají či nedají, měla pražská Slavie většinu, nikdy by nevzniklo včerejší dílo... Nechtějte po kotli na svém stadionu, ať něco dělá sám. Pomozte mu. Nejen u nás v Havířově, ale kdekoli jinde. Nebuďte sobečtí. A když už těm klukům nemůžete pomoci osobně, vždy jim můžete přispět korunou. Každý z vás. Každý může pomoci. Každá ta koruna jde na tribuně vidět... Je to stejné, jako když po vedení svého klubu chceš posilu, přitom klub ji nemá za co přivést...


Adam - 16. 6. 2021 20.14 - Odpovědět X

J.R. dotaz na tebe jako znalce Oktagonu. Chochlíková v Letem světem MMA říkala že mimo jiné trénuje i v Havířově s Jakubem Müllerem. Jen ze zvědavosti zda ti to něco říká?


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 10.58 X

Jakub Müller je známá, a v mnoha směrech kontroverzní, postava...
Pamatuju si, že před mnoha lety pod ním začínali trénovat kluci z Havru, občas se k nim přidal i šampión David Kozma, nicméně kluci pod ním dlouho nevydrželi, protože názory na fotbalové chuligánství, kterým chlapci tehdy žili, byly od Kuby Müllera jasně dané. Dotyčný tohle nenáviděl a nenávidí :-).
Navíc se říkalo, že snad fotbalově fandil Spartě...

Jakub Müller je takový, jak to říct... Provokatér? V dobrém slova smyslu! Má své názory, které mnohým nejsou po chuti, třeba i proto se nemá rád s Ondřejem Novotným... Jakub Müller však výborně rozumí svému řemeslu, ať už trénování, tak především "pískání" zápasů, vždyť jako jediný český sudí "pískal" zápas v UFC...

Co se mi na něm kdysi třeba nelíbilo? Jednak odsuzoval fotbalové chuligánství a přitom lákal třeba Proktora, toho času důležitou postavu v rámci ChzB, k návratu na bojovou scénu, lákal jej na turnaje, které pořádal apod. Proč? Věděl, že Proktor má za sebou mohutnou fanouškovskou podporu, že lidé na turnaj přijdou třeba jen kvůli němu...

Jakub Müller je svůj, má v lecčems zvláštní názory, však je důležitým kořením tuzemské MMA scény. Mnohdy i názorovou opozicí většině... Jeho pohled na MMA je trošičku jiný než pohled právě pohled té většiny...

P.S. Před pár měsíci jsem dostal tip na tohle video. Určitě se podívej. Na celé. Ohromně dobré a zajímavé.
https://www.youtube.com/watch?v=gCyV93Slm3g&t=1029s


J.R. from B.K. - 17. 6. 2021 13.39 X

Nyní mi jeden kamarád, a důležitý sponzor AZetu, potvrdil informaci, že na soukromý gympl chodil často ve sparťanském dresu, jiný kamarád mne "navedl na stopu", že minimálně jednou mu některými baníkovskými chuligány na Stodolní ulici bylo výrazně připomenuto, jaké na chuligánství má názory...

Já bych to celé asi shrnul větou, že... V prostředí MMA velká osobnost, ALE... 😉


Adam - 17. 6. 2021 20.08 X

Díky spousta zajímavých informací, kterých si cením. :)

A bylo to vidět ve zmíněném podcastu se na něj Ondra zrovna dvakrát netvářil.

Nicméně vyjádřím se k tomu, že tahal Proktora, protože by nalákal lidi. Ondra Novotný ať už to tak cítí nebo musí (nevím) se stejně vyjadřuje k Leo Brichtovi, ale v rámci promování Oktgaonu je to opačně, jelikož je to člověk, který prostě má ohlas a umí se prodat. A teď to nehodnotím z osobního pohledu.


Martisan - 16. 6. 2021 8.41 - Odpovědět X

https://www.hc-havirov.cz/clanek.asp?id=A-tym-je-na-soustredeni-v-Jesenikach-4473


J.R. from B.K. - 16. 6. 2021 9.18 X

Radost pohledět na ty desítky symbolů AZetu, které obléká prakticky celý tým. Nádhera. To jedno červené cosi, to je snad jen výstřelek do tmy.
Musím také poděkovat marketingovému manažerovi za to, že závadné fotografie odstranil a do galerie nepřidal. Je to přece, kurva do hajzlu, i vizitka našeho klubu, v čem ti kluci trénují, ne? 🖤💙🤍 Pan Bambula se také přece po zimáku nebude promenádovat v barvách olomoucké Mory, i když za ni hraje synátor, že jo...

"Koho chleba jíš, toho píseň zpívej..."


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.00 - Odpovědět X

Byl jsem malý špunt, když mi táta vysvětloval, že největší rivalita AZetu Havířov je s Třincem. Bylo mi asi 14, když mi Třinečáci vzali babičkou pletenou šálu. Kdo nezažil 90. léta, neumí si ty zápasy ani představit. A že nyní hrajeme o soutěž níž? No a? S kým bychom měli mít větší rivalitu?

Když k nám před rokem přicházel Martin Adamský, byl osobou, které tímto moc děkuji, upozorněn, že jsme zde hrdí Havířované, hrdí AZeťáci, že by nebylo úplně vhodné, aby se na našem zimáku promenádoval v něčem třineckém. Martin Adamský to tehdy pochopil a nikdy takovou kravinu neudělal...

Nedávno jsme ve třech lidech seděli na tribuně a přemýšleli, jak dál uchopit a posouvat naši scénu. Dlouho jsme láteřili, jak moc nás mrzí, že tolik lidí z Havířova fandí Třinci či Vítkovicím. Že nám to bere psychické síly, že nás to hrozně štve. Že bychom strašně moc chtěli spustit kampaň "Jsem z Havířova - logicky fandím AZetu".

A pak se objeví hráč, který... Je pro mě absolutně nepochopitelné a neakceptovatelné, jak může dotyčný, který hájí barvy AZetu Havířov, který je placen AZetem Havířov, který mu už podruhé dal šanci, nosit barvy třineckých Ocelářů. Je to pro mě obrovsky špatně...



Chtěl bych touto cestou Radka Veselého přátelsky vyzvat, aby tak už nečinil. A aniž bych svou větu myslel nějak výhružně, protože beztak to tu čte i má probační úřednice :-), chtěl bych říct, že pokud by se podobné věci opakovaly, jsme připraveni jednat a konat. My, kteří Třinec vnímáme jako rivala, my, kteří tohle vnímáme jako obrovskou potupu pro náš klub... Né pro nás, pro mě, pro mé kámoše. Je to POTUPA PRO NÁŠ KLUB!

Sakra, vždyť tohle by nějak mělo vnímat či řešit i naše vedení, ne? Tohoto by si měl všímat i náš kapitán. Tohle není normální, tohle je ostuda... Dnes mi říkal kamarád, že kdyby do Škodovky na šichtu přišel v tričku Brembo, ve kterém dělal předtím, že by z fleku letěl. A takhle to má kurva být. Tomuhle se říká loajalita.

Požádal jsem o názor i osoby z jiných táborů, abych si ověřil, jestli jsem vedle jenom já. Požádal jsem o názory vůdčí postavy scény v nedaleké Porubě a také na Kladně či na Vsetíně...


------------------

------------------


Zeptal jsem se také člověka, který nějakým způsobem figuruje v širším managementu brněnské Komety, aby mi řekl svůj názor. Zase malinko jiný, tedy z jiného pohledu, názor člověka, který pracuje pro klub a tak nějak hájí jeho zájmy...


------------------


Proč jsem zde odpoledne psal, že TAKHLE TO DÁL NEJDE? Kdyby se něco takového stalo poprvé, ok, přivřeme oči a dotyčnému slušně vysvětlíme, oč tu běží. Tohle se však bohužel neděje poprvé. Radku Veselý, nedávno v Divadélce, opět ohánění se Třincem servírce, při snaze zapůsobit na slečnu... Já doufal, že tohle stačilo. A raději nebudu zmiňovat, pro Tvé dobro, protože chci, abys kariéru opět nastaroval a náš klub z toho těžit, co všechno se dělo. Kurva, do piče, vyser se už na to a makej. Hoď za hlavu to, že Tě Třinec poslal do piče, že si Tě nenechal ani pro děvky z Frýdku a makej. Makej za AZet Havířov!

Já bych chtěl vidět chachary, kdyby jim Kuzmanovič přišel trénovat v opavské teplákovce. A nebo bych Ti přál, abys přestoupil do Přerova, tam hrál rok, pak šel do Prostějova a přišel na trénink v tričku Zubrů. V Prostějově by Tě kluci, kteří jsou v tomto výborní, vyliskali hned... Tohle je naprosto vymrdané a zkurvené chování. Tady totiž nevládne třinecko, tady je AZet Havířov. A to, jak k tomu přistoupil pan hokejista Martin Adamský, to jen dokresluje velikost hokejisty a člověka.

P.S. A když nám je v třinecké bundě zima, tak se vysvlečeme do... Do zase Třineckého? Nebo je to jen shoda barev? https://i.imgur.com/eNkrDlP.png Běž s tím do piče, opravdu. Prakticky všichni příkladně oblečení, prakticky všichni trénují v hadrách AZetu Havířov, což je logické, protože reprezentují AZet Havířov a... Absolutně nemám problém dát z fleku 3 kila a přispět na bundu. Od Vietnamců. "Najku" si totiž zasloužíš, až dáš v sezóně 10 branek a splatíš jimi tenhle zrůdný čin. Jo a mimochodem, napiš na Messenger Kubovi Petružálkovi, co vadilo pro změnu lidem v Třinci. Co se jim nelíbilo, když tam nosil...

P.P.S. Tenhle příspěvek není z principu myšlen proti Radku Veselému. Stejný příspěvek bych adresoval, kdyby Kuba Doktor Motor, kdyby Vlasta Dostálek Přerov, kdyby Gucci Kabelka Šumpas, kdyby Julek Fučík Dukla apod. Nicméně je jasné, že tady je to tím Třincem násobeno...


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.03 X

JAKO FANOUŠEK AZETU, KTERÝ SVÉMU KLUBU FANDÍ VÍCE NEŽ 30 LET, BYCH SI HROZNĚ MOC PŘÁL, ABY SE TOHLE UŽ NIKDY NEOPAKOVALO.

Jako velký cholerik jsem dnes měl velice psychicky a emočně náročné ráno. Kolega, vezoucí mě do práce, ví. Ví i pan marketingový manažer, kterému jsem své pocity líčil, protože i on může konat. Kdybych tento příspěvek psal "za čerstva" a né až nyní, řekl bych věci, kterých bych později litoval...

Radkovi Veselému, ostatně i jeho bratrovi, přeji, ať se mu daří, maká, dře a kvalitně se připraví na novou sezónu. I v ní mu budu fandit a velice držet palce. Protože věřím, že v nitru... Blá blá blá...


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 20.14 X

Chtěl bych velice poděkovat dvěma kamarádům, kteří mě na obě "třinecké" fotografie upozornili. Sám bych si toho nevšiml. Díky moc. Byť to zní jako klišé, tak věřím, že v dlouhodobém horizontu jste to udělali PRO AZET.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 21.31 X

Teď mě jen tak napadlo, taková capina... V den, kdy Pardubice oznámily příchod Roberta Říčky, tak ten si smazal svou profilovou fotku na WhatsAppu, na které byl ve sparťanském...


atf - 15. 6. 2021 21.32 X

Ku*va to je zase kauza minimálně pro Blesk 😁 ale jo, je to blbost chodit v hadrech jiného klubu. S čím mám ale problém je tohle "Jsem z Havířova - logicky fandím AZetu". Taková kampaň by se s úspěchem nepotkala. Je to problém xy věcí proč lidé odněkud fandí někomu jinému, než týmu odkud pochází, a ne vždy to musí být vina na straně těch fanoušků, nebo jak je nazvat 😉


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.01 X

Ne, pro Blesk ne (i když jak znám návštěvnost tohoto fóra, a jeho popularitu napříč republikou, nemohl bych se divit, kdyby se toho Blesk chytil). Pro fanoušky AZetu, kteří mají svou hrdost a ctí svůj klub.

Co se skrývá za označením xv věcí? Protože to, co jsi napsal, nedává na první dobrou smysl. Své vysvětlení jsi formuloval buď velice nešťastně nebo hloupě. Budu doufat v první možnost...


atf - 15. 6. 2021 22.17 X

Co konkrétně ti není jasné? Rád ti odpovím.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.28 X

No jak už jsem se ptal výše - co se skrývá za pojmem XY VĚCÍ, proč lidé odněkud fandí někomu jinému, než odkud pochází. A také, jak si vyložit vysvětlení, že "né vždy je to vina těch fanoušků". Díky.


atf - 15. 6. 2021 22.29 X

“xy” věcí jsou důvody a faktory, které toto ovlivňují.


J.R. from B.K. - 15. 6. 2021 22.31 X

No to je mi jasné 😁. Ale jaké konkrétní to jsou?